اسیدپاشی به زنان در شهرک مریم شهریار

اسیدپاشی به بانوان در شهرک مریم شهریار رخ داد.

اسیدپاشی به زنان در شهرک مریم شهریار

اسیدپاشی به زنان تهران صبح امروز رخ داد. این اسیدپاشی در شهرک مریم صورت گرفت. مرد اسیدپاش که می‌گویند دیوانه بوده است دست به اسیدپاشی هولناکی زد. زنانی که در معرض این اسیدپاشی قرار گرفتند راهی بیمارستان شدند. پرونده این اسیدپاشی در دست بررسی است.

صبح امروز تعدادی از زنان که برای ورزش صبحگاهی به پارک خیابان درختی در شهرک مریم (فاز یک اندیشه) شهریار می‌روند با اتفاقی عجیب مواجه می‌شوند.

مرد ناشناس که ماسک به صورت داشت و پشت بوته‌های پارک پنهان شده بود از پشت به خانم‌ها اسید می‌پاشد و سپس متواری می‌شود.

خوشبختانه به دلیل لباس‌های ضخیمی که تن خانم‌ها بوده است آسیب جدی به آن‌ها وارد نشده و شاهدان حاضر در صحنه می‌گوید فقط یکی از آن‌ها به دلیل سوختگی بیشتر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود.

بنا بر این گزارش، پلیس غرب تهران با تایید این خبر گفت: متهم بیمار روانی بوده و پرونده در حال بررسی و تحقیقات برای دستگیری مرد اسیدپاش ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شهرام.ر
    0

    اگه دیوونه بوده چرا رو مردها اسید نپاشیده؟؟؟ این دیوونه ها از کجا و چه جوری اسید پیدا میکنن ؟ چه جوری بدون اینکه خودشون آسیب ببینند این اسید رو نگهداری و روی بانوان می‌ریزند ؟ اگه حکم اسید پاشی از ۶۰ سال زندان تا اعدام باشه ، حتی دیوونه ها!!!! هم اسیدپاشی رو متوقف میکنن ولی تا وقتی که تو نمازجمعه دستور به اسیدپاشی میدهند ، این بدبختی ادامه داره.

  • ناشناس
    0

    لبیک یا امام جمعه اصفهان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها