توفان در انگلیس قربانی گرفت/ ویدئو

توفان «آرون» با سرعت بیش از صد کیلومتر در ساعت‌، مناطق شمال و شمال شرقی انگلیس را در نوردید و دستکم چهار کشته برجای گذاشت.

توفان در انگلیس قربانی گرفت/ ویدئو

توفان آرون (Arwen) انگلیس را در نوردیده و دست کم چهار کشته برجای گذاشت و خسارات و مشکلات فراوانی برای ساکنان مناطق شمالی انگلیس به بار اورده، دولت در مناطق شمالی انگلیس هشدار قرمز صادر کرده که در پنج سال اخیر بی سابقه است.

در پی وقوع توفان «آرون» که با سرعت بیش از صد کیلومتر در ساعت، مناطق شمال و شمال شرقی انگلیس را در نوردید، تا کنون منجر به قطع برق حدود صد و پنجاه هزار مشترک در مناطق شمالی این کشور از جمله اسکاتلند شده است. این توفان رفت و آمد‌های زمینی، ریلی و هوایی را در مناطق توفانی مختل کرد.

هزاران مسافر خطوط هوایی و ریلی با تاخیر و هرج و مرج سفر مواجه شدند. بنا به گزارش‌های مسافران در شبکه‌های اجتماعی قطار در ابردین شایر ۱۷ ساعت در شرایط توفانی گرفتار و معطل و منتظر کمک شدند.

برخی جاده‌ها نیز مسدود شده است و صد‌ها کامیون و دیگر خودور‌ها برای رسیدن به مقصد ساعت‌ها معطل و منتظر دریافت کمک شدند.

این توفان همچنین خسارات زیادی به ساختمان‌ها وارد کرده است. بخش‌هایی از ساختمان‌ها فروریخته به خودرو‌ها اسیب رساندند. توفان سقف برخی خانه‌ها را نیز از جا کنده است.

وقوع توفان صد‌ها اصله درخت را هم از جا کند که سقوط ان‌ها بر روی برخی ساختمان‌ها و خودرو‌ها خسارات فراوانی به بار اورد سقوط درختان بر روی خطوط ریلی حرکت قطار‌ها را متوقف کرد. ارتفاع موج در سواحل شمالی انگلیس حدود ۱۰ متر اعلام شده است.

هنوز درباره تلفات و خسارات فراوان این توفان خبری منتشر نشده است و مسئولان محلی می‌گویند پس از امداد رسانی به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

حجم ویدیو: 827.72K | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 | دانلود ویدیو
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها