اخاذی بعد از ربودن و تجاوز به پسر جوان

اواسط سال گذشته پسر 18 ساله‌ای به دادسرای امور جنایی پایتخت رفت و از دو مرد شرور به خاطر آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد.

اخاذی بعد از ربودن و تجاوز به پسر جوان

او گفت: شب حادثه برای رفتن به جشن تولد دوستم از خانه خارج شدم. در خیابان به انتظار خودرو بودم که پرایدی در مقابل پایم توقف کرد. به غیر از راننده، دو مرد جوان هم سوار خودرو بودند که ابتدا تصور کردم آنها مسافر هستند اما بعد از مدتی متوجه شدم همدستان راننده هستند.

بعداز طی مسافتی، راننده تغییر مسیر داد، ناگهان یکی از همدستانش چاقویی روی پهلوی من قرار داد و سر مرا زیر صندلی کرده و به راه افتادند. نمی‌دانم چقدر طول کشید که در مقابل خانه‌ای قدیمی خودروی پراید توقف کرد.

24 ساعت اسارت
پسر جوان گفت: آنها یک شبانه روز مرا در خانه‌شان گروگان گرفته و پس از اینکه مرا کتک زدند، مورد آزار و اذیت قرار داده و فیلم سیاه تهیه کردند بعد هم مرا در خیابانی خلوت رها کردند. در مدتی که در آن خانه حبس بودم، شماره تلفن مرا گرفتند و بعد از رهایی، تهدیدها شروع شد.

آنها مرا تهدید می‌کردند که اگر به آنها پول و طلا ندهم، تصاویر و فیلم‌های سیاهی را که از من گرفته بودند در فضای مجازی منتشر خواهند کرد.

ترس از انتشار فیلم‌ها و آبروریزی باعث شد که طلاهای مادرم را که حدود 50 میلیون تومان بود از خانه سرقت کنم و به آنها بدهم. اما در نهایت تصمیم گرفتم این راز سیاه را به خانواده‌ام بگویم و آنها مرا کمک کردند که شکایت کنم.

با شکایت پسر جوان به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. درحالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، کارآگاهان با دو شکایت مشابه مواجه شدند.

در ادامه تحقیقات و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل ربایش، یکی از اعضای باند شناسایی و بازداشت شد. متهم در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: آدم‌ربایی و آزار و اذیت را قبول دارم اما فیلم و عکسی نگرفته‌ایم. ما برای ترساندن آنها و اینکه بتوانیم از آنها اخاذی کنیم، به دروغ گفتیم فیلم گرفته‌ایم.

در حالی که بررسی‌ها برای شناسایی دو همدست دیگر متهم ادامه داشت، شماره پلاک خودروی پراید مردان شرور نیز به دست آمد و مدتی بعد مأموران پلیس موفق شدند خودروی پراید را در یکی از خیابان‌های تهران شناسایی کنند. اما راننده، خودرو را رها کرده و پای پیاده فرار کرد.

بدین ترتیب پرونده با یک متهم از جنبه جرم تعرض به دادگاه کیفری فرستاده شد و قضات دادگاه متهم را به ۱۰ سال حبس محکوم کردند. تحقیقات برای دستگیری دو متهم دیگر همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس موفق شدند رد یکی از متهمان را که در بازار تهران از مردم اخاذی و زورگیری می‌کرد شناسایی کنند. بدین ترتیب مأموران راهی بازار شده و دومین متهم پرونده نیز بازداشت شد.

وی نیز به ربودن مسافران و آزار و اذیت آنها اعتراف کرد. تحقیقات برای دستگیری سومین عضو فراری باند ادامه دارد.

منبع: ایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • ناشناس
    0

    دست دادگاه درد نکنه مگر آدم ربایی وتجاوز حکمش اعدام نیست،،،، بعد از ده سال جانانه به این کار ادامه خواهند داد

  • سید هرندی
    0

    باید اعدام شوند .حبس خوب نیست

  • سلمان
    0

    واقعا جای تاسف دارد که چنین حکمی صادر شده برای ادم ربایی تجاوز دزدی و ارعاب 10 سال زندانی خجالت اور است جزای چنین افرادی فقط اعدام ومعدوم کردن است

  • غفوری
    1

    به شدید ترین وجهی باید مجازات شوند ، (آدم ربائی، تجاوز ، اخاذی و ....)

  • ایرانی
    0

    باید پدر این پدر سوخته هارو درآورد بخدا از بس مجازات کم هست اینها اینقدر گستاخانه به مردم تعرض می کنند باید در ملا عام آبروی اینها رو برد .

  • متوهم
    0

    کار، کار آمریکا و اسرائیل است.

    نظرات شما -
    • احمد احمدی
      0

      ترا خدا راست اش بگو امریکا اسرائل به تو چه کار چه جوری کردند این جوری می نابی

  • ناشناس
    0

    بايد از خودشون فيلم سياه گرفت و آبروشون رو برد

  • كيوان
    1

    دم از اسلام مي زنيم پس چرا حدود و مجازات اسلامي را انجام نميديم؟اين چه جور اسلامي هست؟ مجازات ادم ربائي و تجاوز اعدام هست مجازات سرقت و دزدي هم قطع دست سارق هست مجازات زنا سنگسار هست و..... چرا اين مجازات را انجام نميديم؟مگه ما كشور اسلامي نيستيم؟ چرا در كشورهاي عربي كه مهد اسلام هستند اينقدر مثل نقل و نبات كه تئي ايران داريم انجا نداريم؟ احكام و مجازات بايد توسط قانون گذار تجديد نظر و اصلاح گردند وگرنه جرم همچنان ادامه خواهد داشت

  • م
    0

    تجربه ثابت کرده انهایی که همچنین رفتارهایی دارند اکثرا به خودشون تجاوز شده و در همچنین خانواده هایی بزرگ شدند تنها راه اخته کردنشون هست و بهترین کار دیگر در محل هم نمیتوانند راه بروند و باید بروند هورمون درمانی تا کمبود تستسترون رو جبران کنند

  • قلندر واقعی
    0

    بدین دست من تا با آب نبات چوبی نوازششون کنم قول میدم بچه‌های سر به راهی بشن اما اولش یه فریاد آسمان خراش می کشند آره آره درسته حدس شما درسته مستر

  • منم مختار رزمنده دفاع مقدس
    0

    اینا رو باید توی آسیاب انداخت و چرخ کرده آنها را جلوی کفتار انداخت

  • بنده خدا
    0

    طناب دار داره بی تابی میکنه برای اعدام این حرام زاده ها اعدامشون کنید

  • مهدی
    0

    همه گفتین اعدام و... هیچ کس نگفت چرا جامعه اینجور شده .. عد از ۴۰ سال حکومت اسلامی .. این درد بزرگی س .. لطفا تفکر کنید ..

    نظرات شما -
    • علی
      0

      چون خانواده رو فراموش کردیم وبه بیگانه توجه کردیم ومی کنیم.

  • من بانو هستم
    0

    این آدم ربا ها رو باید فقط اون بلا که سر این جوان آوردند بیارند بد هم آتش بزنند جلوی مردم تو هم اون شهر که این اتفاق اوفتاده وسلام

  • قلندر واقعی
    0

    من دیشب فیلمشو تو تلویزیون دیدم اول تبرئه شد بعد قاضی عذاب وجدان گرفت و خودش دست به کار شد و آن دو خوک کثیف را معدوم کرد گناهکار گناهکار گناهکار گناهکار گناهکار گناهکار گناهکار گناهکار

  • عباس
    0

    تینارو نمیشه با اعدام مجتزات کرد باید سیخ رو فرو کرد در ماتحتشان و فهماند که تجاوز مجازاتی داره :))

  • ح.پ
    0

    کلیپ یک قاضی کشور سومالی را دیدم که دو نفر در دادگاه محکوم شدند به جرم تجاوز به یک دختر 10ساله . قاضی در همان دادگاه با چاقو آلت تناسلی هر دو متجاوز را با چاقو برید . حتما در ایران خیلیها خاجه خواهند شد ؟؟!!؟!

  • کاربر ناشناس
    0

    یاخدا

  • حامی
    0

    اینا اینقدر پوست کلفت شدن وهستن که فقط وفقط اعدام کارشونو درست میکنه...اینا هم به حقوق خداوخلق خدا وجامعه وابرو وحیثیت وشرف ادماتجاوزکردن....

  • دلسوز
    0

    ما هر کاری بکنیم مارا به جرم نقض حقوق بشر تحریممان می کنند پس اش نخورده دهن سوخته نباشین لااقل کاری کنید خدا وخلق خدا از شما راضی باشند حدود شرعی را اجرا کنید تا مردم در جامعه احساس امنیت کنند وناقضین حقوق مردم احساس نا امنی کنند نور به قبرت بیاره خلخالی جان کجایی مردم جرات نمی کردند اسم مواد مخدر را به زبان بیاورند نه اینکه با کامیون جا به جا کنند

  • سامان بیگ
    0

    جا دارد یاد و تشکری کنیم از معاونت کشف جرم و پلیس آگاهی ناجا.واقعا یکی از واحدهای غیور و پرافتخار که برای امنیت مردم هر لحظه با خطرات و ناهنجارترین افراد در ستیز است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها