غافلگیر شدن عابر توسط سارقان در خیابان خلوت/ ویدئو

سارقان با حمله ور شدن به عابر پیاده در محلی خلوت تلفن همراه و پول وی را به سرقت بردند.

غافلگیر شدن عابر توسط سارقان در خیابان خلوت/ ویدئو

یکی از نکات مهمی که شهروندان بخصوص بانوان باید به آن توجه داشته باشند پرهیز از عبور و مرور در ساعت‌های پایانی شب بویژه در خیابان‌های خلوت است.

سارقان و افراد پلید معمولا چنین ساعت‌هایی را برای اجرای نقشه سرقت یا شیطانی خود انتخاب می‌کنند.

مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از خیابان‌های خلوت دهلی نو، پایتخت هند رخ داد.
در حالی که یک مرد محلی از خیابانی خلوت عبور می‌کرد توسط دو سارق مورد حمله قرار گرفت. «رام نیواز» ۶۵ ساله در حال بازگشت به خانه اش بود که مورد حمله دو سارق قرار گرفت. ویدئوی منتشر شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد.

در این ویدئو در حالی که قربانی با سرعت از خیابان خلوت عبور می‌کند دو سارق از پشت سر به او حمله ور شده و وی را نقش بر زمین می‌کنند.

این ویدئو نشان می‌دهد آن‌ها تلفن همراه و پول‌های نقد قربانی را به سرقت می‌برند، خوشبختانه در این حادثه به قربانی آسیب بدنی وارد نشد.
بنا به گزارش پلیس محلی هند این سرقت در ساعت ۳و۳۰ دقیقه صبح و زمانی که رام در حال بازگشت به خانه بود رخ داد.

یک مقام ارشد پلیس هند در این باره گفت: «هنگامی که رام وارد خیابانی شد که به خانه اش منتهی می‌شود مورد حمله دو سارق قرار گرفت. آن‌ها کیف پول و تلفن همراهش را به سرقت بردند.»
گفتنی است، جستجو‌های پلیس محلی هند برای شناسایی و دستگیری این دو سارق ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

حجم ویدیو: 5.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بهروز
    0

    اگرچندتاازاین عوضی ها را درملاعام اعدام کننددیگه کمترکسی جرات خفتگیری وراهزنی می کنه اما افسوس که کشورما ول هست سگ بازها با سگهای گردن کلفتشون درخیابانهاجولان میدن،دزدها وزورگیرها امنیت مردم رامختل کرده اندبعضی ازسلبریتی هاکه اصلا هرکاری دلشون خواست می کنند وهرچه دلشون خواست می گویندوپست می کنند،خیلی ازمقامات هم که دایما مشغول رقابت سیاسی برای به چنگ آوردن قدرت ازدست جناح دیگرهستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها