قاچاقچی حرفه ای در خانه اش غافلگیر شد

قاچاقچی سابقه‌دار جنوب تهران که خانه‌اش را به انبار نگهداری شیشه تبدیل کرده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

قاچاقچی حرفه ای در خانه اش غافلگیر شد

سرهنگ «عبدالوهاب حسنوند» در تشریح این خبر گفت: با دریافت چندین گزارش و شکایت‌های مردمی مبنی‌بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در جنوب پایتخت، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از مأموران پایگاه دوم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

مأموران در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در پایتخت است که خانه خود را تبدیل به دپو و نگهداری شیشه کرده و پس از خریداری مواد از قاچاقچیان در مرزهای شرقی کشور، مواد را به این مکان انتقال و سپس به توزیع آن در سطح گسترده در پایتخت می‌پردازد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در ادامه اعلام کرد: با پیگیری‌های ویژه و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که مأموران پلیس در بررسی‌های میدانی به‌دست آوردند سرانجام آدرس دقیق مخفیگاه و انبار مواد مخدر شناسایی شد و مأموران با دریافت مجوز قانونی برای ورود به منزل و آماده‌سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم وارد عملیات شدند.

با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی، مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت ساکن یا ساکنان دریافت و تیم عملیاتی پلیس به محل اعزام و شنبه شب با رعایت جوانب قانونی به منزل متهم ورود و بلافاصله متهم را دستگیر کردند.

با دستگیری متهم در جست‌وجوی خانگی، مأموران موفق به کشف 3 کیلو و 600 گرم شیشه، 55 عدد پایپ و مبلغ 160میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مواد مخدرهای بسیار خطرناک و خانمانسوز همین نوع شیشه می‌باشد که علاوه‌ بر اعتیاد و مشکلات مرتبط با آن به دلایل ساختار صنعتی خود می‌تواند استفاده‌کنندگان را گاهی مبدل به یک جانی خطرناک کرده که در این خصوص نیز حوادث تلخی به وقوع پیوسته است.

منبع: ایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    اگرخدایی عمل کنیدحقش اعدامه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها