کشف تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی

فرمانده انتظامی دلفان از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف مقادیری تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی در این شهرستان خبر داد.

کشف تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی

سرهنگ فضل‌الله منصوری با اعلام اين خبر بیان داشت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر و در پی دريافت اخباری مبنی بر اينکه اعضای یک خانواده در زمينه توزيع مواد مخدر فعاليت می‌کند، موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: مأموران کلانتری 11 دلفان در اين زمينه یک زن و مرد را شناسایی که با يک دستگاه سواری پژو 405 در حال حمل مواد مخدر بودند، با هماهنگی قضائی جهت متوقف کردن آن اقدام که بلافاصله متواری و پس تعقیب گریز فراوان خودرو به سمت محور هرسین متواری شده و با همکاری پاسگاه ایست و بازرسی گشور متوقف شد.
فرمانده انتظامی دلفان گفت: در بازرسی از خودرو و افراد خانواده مقدار 3 کیلو 455 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت حرفه‌ای به عنوان یک کمربند توسط سرنشین خانم جاسازی شده بود کشف شد و در این رابطه 2 نفر اعضای یک خانواده دستگير شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه پژو 405 توقیف و متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ منصوری در پايان ضمن تأکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پليس، از شهروندان خواست، هرگونه اطلاع از فعاليت توزیع‌کنندگان مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پليسی 110 گزارش كنند.

شهرستان دِلفان یکی از شهرستان‌های استان لرستان است و مرکز آن شهر نورآباد می‌باشد.

منبع: یافته

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها