تکرار فاجعه بنیتا اینبار در اهواز/ مهرسام کوچولو هنوز پیدا نشده

کودک اهوازی در پی ربایش خودروی پدرش ربوده و ناپدید شد.

تکرار فاجعه بنیتا اینبار در اهواز/ مهرسام کوچولو هنوز پیدا نشده

تابستان سال ۹۶ کودک ربایی با سناریوی ربودن ماشین در حالی که کودکی در ماشین جا مانده بود؛ منجر به مرگ کودکی به نام بنیتا شد که سر و صدای در اخبار رسانه ها به پا کرد.

حالا با ربوده شدن کودک اهوازی به نام مهرسام، بار دیگر سناریوی بنیتا در ذهن تداعی می شود که امیدوارم پایان ربوده شدن کودک اهوازی مثل داستان بنیتا نباشد. در حالی که یک هفته قبل اعلام شد که کودک اهوازی به خاطر اختلافات خانوادگی ربوده شده اما خانواده مهرسام شش ماهه این موضوع را تکذیب می کنند.

کودک اهوازی در ماشین پدرش ربوده شد و این تمام ماجرا بود. هیچ اختلاف خانوادگی ای در کار نیست و آنچه ماحصل این فاجعه دردناک است مادری بی تاب و نگران است و پدری مضطرب که ربوده شدن فرزندشان خواب از چشم آنها برده است.

بیش از ۱۰ روز از ربوده شدن مهرسام می گذرد و هنوز هیچ ردی و خبری از این طفل معصوم پیدا نشده است.

ساعت ۱۰ شب، ۱۶ تیرماه امسال زمانی که پدر مهرسام موالی در حال بستن در پارکینگ خانه شان بود، چند سارق خودرو در چشم بر هم زدنی خودروی او را از مقابل خانه اش در خیابان معین زاده اهواز ربودند.

اما ماجرا از این جهت رنگ فاجعه گرفت که مهرسام روی صندلی عقب خودرو به همراه ماشینش ربوده شد.

ماجرای سرقت خودرو و گم شدن مهرسام شش ماهه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ساعتی بعد خودروی پدر مهرسام موالی در حاشیه شهر کوت عبدالله در حالی کشف شد که اثری از کودک در آن نبود.

کودک اهوازی ربوده شده است

بعد از درج خبر ربوده شدن مهرسام، خبری مبنی بر اینکه ربوده شدن مهرسام بر اثر اختلافات خانوادگی بوده است درج شد. روز گذشته بار دیگر با یکی از بستگان کودک اهوازی تماس گرفتیم که این فرد گفت: «مهرسام تنها فرزند خانواده اش بود.

او شش ماه داشت و با پدر و مادرش بیرون از خانه رفته بود که یک ناشناس خودرو آنها را ربود، بعد ماشین پدر مهرسام حوالی کوت عبدالله پیدا شد که مهرسام در آن نبود. موضوع ربوده شدن مهرسام اختلاف خانوادگی نبود و هنوز هم هیچ ردی از سارق پیدا نشده است.»

این فرد در ادامه گفت: «خانواده مهرسام تصمیم دارند شهرهای دیگر را هم بگردند و عکس فرزندشان را منتشر می کنند تا ردی از او پیدا شود.

زمانی که ماشین پدر مهرسام پیدا شد از لوازم یدکی خودرو چیزی سرقت نشده بود.»

یکی از اعضای خانواده مهرسام گفت از ناامیدی در پیدایش کودک به سمت دعانویس ها رفتیم وی گفت برخی از افراد خانواده توسط پلیس تحت بازجویی قرار گرفته اند واز برخی نیز تحقیقات صورت گرفته اما هنوز بچه پیدا نشده است.

منبع: روز پلاس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ؟؟؟
    0

    خدا خودش کمک تون کنه بدتهرین دردیه

  • !!!
    0

    ای بابا این همه پس از آنچه برای بنیتا پیش اومده بود گفتند نوزاد رو تنها در خودرو نذارین برین در رو ببندین باز فراموش شد؟اون هم این روزها که دزدی از اون روزها بیشتر هم شده...خدا کمکشون کنه....خدا به داد دل مادرش برسه...

  • ناشناس
    0

    خدا لعنت کنه کسی رو که بچه می دزده.خدایا خودت کمک کن بچه سالم پیدا بشه.خدایا حافظ همه بچه‌ها باش.

  • :(
    0

    ای خدا چه شباهتی واقعا! اسم این بچه مهرسام و اسم خواهر بنیتا هم که مهرساناست....

  • مهدی
    0

    الان فرزند یک سلبرتی بود همه تجهیزات پلیس برای پیدا کردنش بکار گرفته می شد ! پلیس اگاهی ناجا بجنب برابر قانون کاری کن .

  • ناشناس
    0

    همه به نوبه خودمون دعا میکنیم برای پیدا شدنش.هرکی دعا میکنه لایک کنه.

  • پرستاری
    0

    این ایران ماست که جایگاه زشتان و پلیدان و ددان شد.دریغا که ایران ویران شد محل بی حفاظ هموطنان شد.این چنین است که نفس در سینه حبس میشود .

    نظرات شما -
    • َدکستر
      0

      شعر میگی واسه خودت بچه مردومو دزدیدن دلت خوشه

  • داروغه
    0

    اگر آب نداریم .برق نداریم .واکسن نداریم خداروشکر امنیت داریم

  • کسری
    0

    چقددلم خون میشه هرروزخبربدوبدترای خداپس کی خبرهای خوش میادهرروزمنتظریه فاجعه توی کشورمون هستیم ازبچه دزدی بگیرتاصف مرغ وسیمان وگرونیهای وحشتناک ازدزدیهای زیادازطلاقهای زیادازغم مردم بدبخت ای خداایران وتونجات بده اینگارمسئولین فقط بازیگرن وهیچ به فکرمشکلات مردم نیستن مردم به خاطرفقردارن نابودمیشن زندگیهاازهم میپاشه به خاطرفقرونداری وفقرفرهنگی داریم نابودمیشیم ای دولت ای مسئولین ننگ برشمابادوپولهای که میخورین حرامتون باشه پس داریدچکارمیکنین مملکت نابودشده نمیبینیدیاخودتونوزدین به نشنیدن وندیدن ننگ برهمه شما وآه مردم دامنتان بگیره الهی

  • لیما یوری
    0

    خدایا خودت رحم کن فقط تو میتونی ومیدونی قادر هستی،خودت این بچه پاک ومعصوم رو بل سلامت به خانواده ش برگردون ان شالله به حق ابوالفضل العباس (ع)

  • مورچه
    0

    خیال دزدیدن بچه بسیاربسیارنگران کنندست ای خداجان ماملت پی پناه ایران خواهانیم مهرسام کوچلوراامشب ب سلامت دراغوش پدرومادرش قراربده امین خداجان نامت یابنده وبرکت است خداجان امشب دل این پدرومادراهوازی شادبگردان امین یاخداجان یاخداجان یاخداجان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها