مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت روانسر:

واحدهای صنفی متخلف در روانسر بیش از ۶ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت روانسر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شش میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی توسط دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی برای واحدهای متخلف تعیین شد.

واحدهای صنفی متخلف در روانسر بیش از ۶ میلیارد ریال جریمه شدند

شاهرخ دولتخواه افزود: در این مدت، یک هزار و ۲۲۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و ۱۵ گشت مشترک با همکاری دیگر ادارات متولی نظارت بر بازار انجام شد که در این راستا ۲۴ پرونده تخلف (گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم درج قیمت) تشکیل گردید.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت روانسر اظهار کرد: رسیدگی فوری به گزارش و شکایات مردمی، اجرای طرح‌های نظارتی بر بازار بطور مستمر و شناسایی انبارهای احتکار و غیرمجاز کالا، مقابله با عرضه خارج از شبکه کالا و همچنین نظارت بر واحدهای خدماتی و تولیدی از مهمترین رسالت‌های صنعت، معدن و تجارت است که به این شهرستان با جدیدت پیگیری و انجام می‌شود.

دولتخواه یادآور شد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۹۲ تُن کالاهای اساسی شامل روغن، برنج، قند و شکر با هدف تنظیم بازار در شهرستان توزیع شده است.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت روانسر تاکید کرد: یک هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در این شهرستان در قالب ۹ اتحادیه صنفی فعالیت دارند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها