منصرف کردن جوان مراغه‌ای از خودسوزی

جانشین انتظامی مراغه گفت: مرد جوانی که به دلیل مشکلات خانوادگی با ریختن بنزین روی خودش قصد خودسوزی داشت  با حضور به موقع پلیس از این کار منصرف شد.

منصرف کردن جوان مراغه‌ای از خودسوزی

سرهنگ ریحانی افزود: بنا به اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه جوانی در بالکن یک منزل مسکونی قصد خودکشی دارد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ و یگان امداد در محل حاضر شدند.

او افزود: با حضور پلیس مشاهده می‌شود مرد جوانی با ریختن بنزین روی خود قصد خودسوزی را دارد که بلافاصله ماموران حاضر در صحنه و مشاور کلانتری با استفاده از روش‌های مشاوره‌ای او را دعوت به آرامش کرده و با صحبت‌های ماموران از این اقدام منصرف و جانش را نجات دادند.

جانشین انتظامی شهرستان مراغه با بیان اینکه خانواده این مرد ضمن حضور در کلانتری و تقدیر از عملکرد به موقع و هوشمندانه پلیس در نجات جوان آن‌ها گفت: پلیس در همه حال و در هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در جهت تامین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.

سرهنگ ریحانی در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد با گفتگو و استفاده از مشاوران مجرب مشکلات بین اعضای خانواده به ویژه جوانان را حل و فصل کنند تا از بروز رفتار‌های پرخطر این چنینی پیشگیری شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها