تجاوز به دختر ۱۶ ساله مشهدی در حالت مستی

دختر ۱۶ ساله مشهدی که سر از خانه‌های فساد درآورده بود، سرانجام به خاطر تجاوز دوست پسرش شکایت کرد.

تجاوز به دختر ۱۶ ساله مشهدی در حالت مستی

آن قدر مشروب خورده بودم که از حالت طبیعی خارج شدم و از هوش رفتم. هنگامی که به خود آمدم وضعیت ظاهری نامناسبی داشتم. از ترس و ناراحتی فریاد کشیدم و به سمت تراس آپارتمان دویدم.

می خواستم خودم را به پایین پرتاب کنم و به این زندگی نکبت بار پایان دهم اما.

دختر نوجوان ۱۶ ساله که برای شکایت از دوست پسر ۲۴ ساله اش به کلانتری شفا مراجعه کرده و در حالی که آثار خودزنی روی دستش نمایان بود، در شرح داستان زندگی اش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: من اولین فرزند از همسر دوم پدرم بودم.

پدرم اعتیاد به مواد مخدر صنعتی داشت و علاوه بر این که هیچ مسئولیتی را در قبال خانواده اش نمی پذیرفت، هزینه های زندگی مان را نیز پرداخت نمی کرد و همواره من، مادر و خواهر کوچک ترم را هدف ضرب و جرح و کتک کاری قرار می داد.

پس از چندین سال زندگی مشترک، مادرم دست من و خواهرم را گرفت و از پدرم جدا شد. پدرم نیز بین خوشبختی و سرنوشت همسر و فرزندانش یا مواد مخدر صنعتی دومی را انتخاب کرد و به دنبال زندگی خودش رفت.

پدرم اکنون در کوچه پس کوچه های این شهر ضایعات جمع آوری می کند و چه بسا شاید تا کنون اگر زنده باشد، احتمالاً کارتن خواب شده است، مدتی بعد مادرم مجدد به صورت موقت ازدواج کرد.

من نیز مدتی را در خوابگاه شبانه روزی و مدتی را نیز در بهزیستی گذراندم تا این که مادرم من را نزد خودش برد تا با او زندگی کنم. به رغم این که کنار مادرم زندگی می کردم او به من هیچ توجهی نداشت. بیشترین مهر و محبت او نثار همسر موقتش و خواهر کوچک ترم می شد.

به دلیل مشکلات خانوادگی و خلأ عاطفی که داشتم و همچنین فقر و مشکلات اقتصادی که با آن مواجه بودم ترک تحصیل کردم و متأسفانه به تدریج به سمت فساد اخلاقی کشیده شدم تا جایی که مدتی از منزل فراری شدم و سر از خانه های فساد درآوردم اما پس از مدت کوتاهی متوجه اشتباه خودم شدم و توبه کردم.

در حالی که تصمیم گرفته بودم زندگی سالمی داشته باشم با آصف آشنا شدم او نیز مدتی بود که اعتیادش به شیشه را ترک کرده و به مصرف مشروبات الکلی روی آورده بود و به دلیل بیکاری در حاشیه شهر مشروبات الکلی می فروختو

ارتباط من و آصف در حالی به مدت دو سال به طول انجامید که هیچ گاه به روابط جنسی نکشید تا این که چند روز قبل با مادرم بحث کردم، از خانه بیرون زدم و به آصف پیام دادم که دنبالم بیاید.

برای او تعریف کردم که با مادرم دچار اختلاف شده ام و امشب نمی خواهم به خانه بروم او نیز به دنبالم آمد و با هم به منزل یکی از دوستانش رفتیم.

شام که خوردیم آصف مشروب آورد، همگی شرب خمر کردیم من نیز آن قدر مشروب نوشیدم که از حالت طبیعی خارج شدم و... وقتی به خود آمدم که چند ساعتی گذشته بود و وضعیت ظاهری مناسبی نداشتم.

از شدت ترس و ناراحتی به سمت تراس خانه دویدم و می خواستم خودم را به پایین پرتاب کنم اما یکی از دوستان آصف اجازه نداد و من را به داخل خانه هل داد و کتکم زد. ساعتی بعد آصف و دوستانش من را در نزدیکی منزلمان رها کردند و رفتند...

شایان ذکر است، در اجرای دستور سرگرد علی امارلو، رئیس کلانتری ۱۹ شفا مأموران مجرب دایره تجسس بلافاصله با کسب دستور از مقام قضایی در یک قرار صوری متهم را که در منزل خواهر ناتنی شاکی پنهان شده بود، دستگیر کردند.

آصف پس از دستگیری هر گونه رابطه جنسی با متهم را منکر شد و بیان کرد، به رغم رابطه دوستی دو ساله با شاکی مدت هاست با خواهر ناتنی وی به صورت موقت ازدواج کرده است.

او مدعی شد، دختر ۱۶ ساله به قصد کینه جویی از خواهرش قصد آبروریزی و بر هم زدن ارتباط عاشقانه آن ها را دارد. پرونده به دادسرا ارسال شد و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

منبع: خراسان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ممد
    0

    بی کفایتی مسئولین،،

  • سارا
    0

    اول پدر بعد هم دوست‌پسر نابودش کردن

  • مهدی
    0

    کرم از خودتان بوده چرا رفتی خانه خالی وقتی رفتی چرا مشروب خوردی وقتی خوردی چرا زیاد خوردی که از حال بری ....سنگ و شیشه یک جا باشند .....

  • منتقد
    0

    این لجنزار چیه منتشر می کنید،

  • ناشناس
    0

    کشور چین با انهمه جمعیت جوان بیکار ندارد ولی کشور ما بخاطر بی کفایتی مسئولان و تحریم جوانانش باید در 16 سالگی معتاد و الکلی شوند اگر اینده برایشان روشن بود و بیکار نبودند این اتفاق نمی افتاد بعضی از این مقامات بی مغز نیز پیام میدهند بچه دار شوید.

  • مریم گلی
    0

    چرا جرم وجناین وفساد و ناهنجاریهای اجتماعی تو شهرهای مذهبی بیشتر از سایر شهرهاست .یه جامعه شناس شجاع بیاد پژوهشی در این خصوص انجام و منتشر کنه نتیج پژوهششو تو رسانه ها

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جرم و جنایت همه جا هست اما فرقش اینه که مشهد یک روزنامه به اسم خراسان داره که خیلی فعاله در این زمینه و مدام دم کلانتری هاست و این جرم و جنایت ها رو رسانه ای میکنه. حتی اگر می‌بینید خبر فوری منبع رو خیلی وقتا رکنا زده، از بی دقتی شونه، اگه درست سرچ کنن، میبینن منبع اصلی روزنامه خراسانه.

  • حرف دل
    0

    میگه دوساله رفیقیم ولی رابطه نداشتیم، تو که راست میگی

  • یک مادر
    0

    اول از همه بی مسولیتی پدر و مادر وبعد بی عقلی خودت کار دست داد. شاید آدم تو شرایطی باشه که هیچکس رو نداشته باشه نباید خودش عاقل باشه.

  • خسته
    0

    من نمی دونم چه سری داره این ایران تمام کشورها اگه به زور یا به یه دختر بر خلاف میلش تجاوز کنی بدترین مجازاتهارو داری شاید یک زن یا یک مرد حتی لباس نداشته باشن تو خیابون ولی کسی جرعت شکستن حریمشونو نداره ولی تو ایران فردی اگه یخورده پوشش نا مناسب باشه انگار جنایت کرده ولی خیلی راحت می بینی افرادی خیلی کثیف به زنها ودخترها دست درازی می کنن ولی با یه بازداشت ویک سند یا چند ضربه شلاق رها می شن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها