۲۹۲ متهم در گچساران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گچساران گفت: امسال ۲۹۲متهم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و احساس امنیت شهروندان در این شهرستان دستگیر شدند.

۲۹۲ متهم در گچساران دستگیر شدند

سرهنگ سید محمد موسوی روز شنبه اظهار داشت: این متهمان شامل۷۰ نفر سارق، ۱۳۶ نفر معتاد به مواد مخدر ، ۳۲ نفر قاچاقچی کالا و ارز ،۲۹ نفر قاچاقچی مواد مخدر، سه نفر اراذل و اوباش و ۳۰ متهم جرائم دیگر در گچساران شناسایی و دستگیر شدند.

وی عنوان کرد:این متهمان پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گچساران ابراز داشت: تاکنون حکم جلب ۱۴۶ نفر از این متهمان صادر شده است.

وی بیان کرد: در اجرای طرح امنیت اجتماعی همچنین در این شهرستان۳۲ کیلو و ۴۰۰گرم انواع مواد مخدر و ۳۸ قبضه در گچساران سلاح کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی گچساران تاکید کرد: در این طرح ۲۳۵ دستگاه خودرو و ۴۱ دستگاه موتورسیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند توقیف و به پارکینگ انتقال یافتند.

وی ابراز داشت:طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطعانه با مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار، با همکاری مردم ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با پشتیبانی سربازان گمنام امام زمان (عج) و بسیجیان در این شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.

موسوی همچنین از بازرسی سه هزار و۲۰۰ واحد صنفی برای نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل های مقابله با انتشار ویروس کرونا در این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: از این تعداد ۷۰ واحد صنفی متخلف پلمب و به ۲۸۰ واحد صنفی دیگر تذکر کتبی داده شد.

فرمانده انتظامی گچساران ضمن قدردانی از مشارکت خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از آنان خواست درصورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

گچساران یکی از شهرستان‌های جنوب غرب استان کهگیلویه و بویراحمد است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها