کلاهبرداری ۶ میلیاردی با سوءاستفاده از عنوان فرزند شهید

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان فردی که در شهر بوشهر ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

کلاهبرداری ۶ میلیاردی با سوءاستفاده از عنوان فرزند شهید

سردار خلیل واعظی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی اقدام به کلاهبرداری با ترفند وعده کار و ایجاد شغل به وی کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: متهم با معرفی خود به عنوان فرزند شهید و شاغل در استانداری از این عنوان سوء استفاده کرده و با وعده ایجاد شغل و اخذ وام در اقدامی از شاکی وکالت تام اخذ کرده و طی چندین مرحله نیز مبالغی از وی دریافت و اقدام به کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکی پرونده موفق شدند محل اختفای این فرد را در استان تهران فرودگاه امام خمینی(ره) شناسایی کنند، افزود: با اعزام کارآگاهان به محل مورد نظر، این فرد در عملیات غافلگیرانه ای دستگیر و به پلیس آگاهی بوشهر منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان بوشهر با بیان اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به یک مورد کلاهبرداری به ارزش ۶ میلیارد ریال از شاکی اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی دهد مجرمان در جامعه به راحتی جولان دهند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها