وزارت اطلاعات اعلام کرد:

شناسایی و انهدام شبکه اخلالگران بازار ارز/ ۴۳ نفر دستگیر شدند/ ویدئو

وزارت اطلاعات اعلام کرد: ۴۳ نفر از دلالان و اخلالگران بازار ارز به اتهام ایجاد اخلال در بازار و افزایش کاذب قیمت ارز در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

شناسایی و انهدام شبکه اخلالگران بازار ارز/ ۴۳ نفر دستگیر شدند/ ویدئو

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اداره کل اطلاعات استان اصفهان ، ۴۳ نفر از دلالان و اخلالگران بازار ارز که در استان اصفهان فعالیت داشتند؛ شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شدند.

متهمان با اقدامات خلاف قانون در بازار حقیقی و مجازی از جمله معاملات فردایی و دلالی عمده در بازار، ضمن ایجاد اخلال در بازار و افزایش کاذب قیمت ارز، اقدام به کسب سودهای نامشروع کرده اند.

بر اساس اسناد و مدارک پرونده، گردش مالی متهمان بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده و مقادیر قابل توجهی ارزهای خارجی از متهمان کشف و ضبط گردید. باتوجه به سرنخ‌های به دست آمده، شناسایی و دستگیری افراد مرتبط در سایر استان‌ها در دست اقدام است.

وزارت اطلاعات به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستاد خبری ۱۱۳ وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات

66

حجم ویدیو: 4.07M | مدت زمان ویدیو: 00:02:16 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • علیرضا
    0

    به خدا شما نمی دونیداگردولت سنگ اندازی نکنه واجازه بده سازمان اطلاعات علل خصوص اطلاعات سپاه دخالت کنه هرگز اجازه گرونی در عرض و خودرو ،وحتی اجازه فرار اختلاسگرارو نمیده اما حیف حیف که کاروبه کاردون نمیدند

  • کاربر ناشناس
    0

    نابودوشرمنده وروسیاه باداخلالگران ک شور

  • کاربر ناشناس
    0

    کاش دراین چندسال اختیاردست این دلاوران شجاع کشوربود اخلالگری وجودنداشت

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خوبه که برید سراغ بانکهای خصوصی تازه تاسیس شده مدیران صرافیها

  • بی نام
    0

    برید سراغ صرافی بانکها بصورت سر زده تا ببینید چی میگزره شما افتابه دزدو گرفتید # #

  • محمود
    0

    شما زورتون به چند نفر دلال که ارز خرید فروش مکنند رسید.ان کسانی که روزانه میلونها میلیون دلار می فروش ان دانه درشتها وابسته به خودتون را بگیرید با این کار ارزش نداشته خودتون را بیشتر از دست میدید خجالت اوره فردا دیگه دلار میشه ۱۰۰۰تومان خودتون بهتر میدونید مشکل کجاست مردم می فهمند خودتونید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها