قتل عمد با فروش مشروبات الکلی دست ساز در تهران

به‌دنبال مرگ جوانی بر اثر مصرف مشروب دست‌ساز، فروشنده مشروبات الکلی به اتهام قتل عمدی بازداشت شد.

قتل عمد با فروش مشروبات الکلی دست ساز در تهران

چند روز قبل گزارش مرگ مشکوک پسری جوان به قاضی ساسان غلامی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و با دستور وی گروهی از مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند.

اگرچه در بررسی‌های اولیه علت مرگ متوفی مسمومیت اعلام و فرضیه خودکشی مطرح شده بود اما وقتی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت، پزشکان اعلام کردند که علت مرگ مسمومیت وی به‌دلیل مصرف مشروبات دست‌ساز بوده است.

در این شرایط پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و مأموران در تحقیقات خود دریافتند که متوفی از 2 پسرجوان به نام سعید و محمد مشروب می‌خریده است.

همین کافی بود تا مأموران به سراغ این دو نفر بروند و به تحقیق از آنها بپردازند. آنها مدعی شدند که متوفی قبلا از مشتریانشان بوده اما به تازگی او از فرد دیگری به نام سامان مشروبات الکلی می‌خرید.

یکی از آنها گفت: سامان از ما مشروبات الکلی می‌خرد اما بعد مواد دیگری به آنها اضافه می‌کند و به مشتریانش می‌فروشد. این موضوع را از چند نفر شنیده‌ایم و حتی برخی از شاهدان او را هنگام ساخت فرمول عجیب و غریب مشروب دیده‌اند اما سامان مدعی شده که تبحر خاصی در ساخت مشروب دارد و این کار باعث می‌شود سود زیادی به جیب بزند.

پس از تحقیق از این دو نفر، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت سامان را صادر کرد.

او وقتی در شعبه سوم دادسرا حاضر شد منکر ساخت مشروبات الکلی شد و گفت: من بطری‌هایی را که از سعید و محمد می‌خرم با سود کم می‌فروشم و چیزی به آنها اضافه نمی‌کنم.

او ادامه داد: ‌متوفی مشتری من بود و تا پیش از این هم مشکلی نبود اما نمی‌دانم چطور مسموم شده و جانش را از دست داده است.

این متهم در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که در تحقیق از شاهدان مشخص شده وی مشروبات دست ساز می‌فروشد. به همین دلیل هم‌اکنون مرد مشروب فروش به اتهام مباشرت در قتل عمدی بازداشت شده و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: روزنامه جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    دراسلام مشروب حرامه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها