مرد مچ زن خائنش را با دامادشان گرفت

داماد خانواده که در رابطه پنهانی با عروس خانواده زنش در ارتباط بود با ضربات چاقو مرد غیرتی به قتل رسید.

مرد مچ زن خائنش را با دامادشان گرفت

۳ سال پیش بود که یک روز اتفاقی، زودتر زمان همیشگی به خانه بازگشتم . همسرم متوجه حضور من نشده بود و سرش توی گوشی بود و داشت پیامک ارسال می کرد. اما با دیدن من هول شد و گوشی از دستش افتاد و من که به این رفتارش شک کرده بودم گوشی را گرفتم و شماره ها را چک کردم و آنجا بود که متوجه شدم او مشغول گفتگو با شوهر خواهرم بوده است. ناصر ۲۵ سال بود با خواهرم زندگی می کرد و ۳ فرزند داشتند.

خیانت زنانه

باورم نمی شد که همسرم بعد از ۱۷سال زندگی مشترک و ۲ فرزند دست به این کار زده است. همسرم زیر بار نرفت و انکار کرد حتی وقتی از والدینش کمک خواستم آنها به جای نصیحت دخترشان از او دفاع کردند و مرا متهم کردند که قصد بدنام کردن دخترشان را دارم. با وجود اینکه او نپذیرفت به من خیانت کرده است از او خواستم به خاطر فرزندانمان دست از این کار بردارد و حتی او را به مشاوره بردم و هر کاری انجام دادم تا او را دوباره به زندگی مشترکمان دلگرم کنم و زندگی خود و همچنین خواهرم را از ویرانی نجات دهم اما فایده ای نداشت.

بعد از مدتی مچ همسرم را با ناصر که در خانه یکی از آشنایامان بودند گرفتم و با اطلاع از اینکه بی وفایی او نسبت به من به خیانت فیزیکی رسیده است دیگر نتوانستم به زندگی مشترک ادامه دهم و با طلاق موافقت کردم و با او شرط کردم که اصلا دور و بر خانه ما نیاید و خودم فرزندانمان را برای دیدنش ببرم .

به تصور خودم می خواستم حالا که زندگی خودم در آتش هوس بازی همسرم سوخته با دور کردن او برای حفظ زندگی خواهرم تلاش کنم. اما چند روز بعد از طلاق فهمیدم همسر سابق و دامادمان بلافاصله پس از طلاق بدون رعایت چارچوب های عرفی و شرعی عقد کرده اند و حالا همسر خیانتکارم هووی خواهرم شده بود و دو طرف با وقاحت و بدون پنهان کاری این موضوع را همه جا عنوان می کردند و حتی دامادمان یک روز توی خیابان جلوی من را گرفت و با لحن تحقیرآمیزی عنوان داشت که هم با خواهرتان ازدواج کرده ام و هم عروستان را از راه به در کردم. با وجود سنگین بودن این حرف ولی باز هم سکوت کردم .

تا اینکه در شب حادثه همسر سابقم بر خلاف توافقمان برای بردن فرزندانمان آمد و وقتی بچه ها با او نرفتند رفت و بار دوم با همسر جدیدش بازگشت و بدون توجه به نگاه های متعجب و کنجکاو همسایه ها شروع به سرو صدا و فحاشی کردند.

قتل داماد خانواده

چاره ای نداشتم برای حفظ آبرو و تمام کردن سرو صداها از خانه بیرون رفتم و با آنها درگیر شدم و نزاع و درگیری ما اصابت ضربات چاقوی من بر بدن دامادمان به پایان رسید .

از کشتن یک انسان دیگر، خوشحال نیستم اما آنها در آتشی سوختند که خودشان شعله اش را از سال ها پیش روشن کرده بودند .

من تمام تلاشم را برای حفظ زندگی خود و خواهرم کردم اما اشتیاق بی نهایت همسرم برای شکل دادن ارتباط پنهانی با شوهر خواهرم و لاابالی گری شوهر خواهرم ما را به این نقطه رساند.

فرزندان خواهرم یتیم شدند و فرزندان خودم نیز با برچسب پدر قاتل باید تا همیشه زندگی کنند.

هوس بازی دو انسان بی ملاحظه زندگی یک خاندان را زیر و رو کرد و نمی دانم واقعا روزی می رسد که این اتفاقات تلخ را فراموش کنم.

خیلی دلم می خواهد با همسر سابقم روبرو شوم و از او بپرسم که آیا این خیانت آنهم با یکی از نزدیکان من، ارزش زیر پا گذاشتن چارچوب های اخلاقی و شرعی و نادیده گرفتن یک عمر زندگی مشترک را داشت ؟

آیا رابطه پنهانی آنقدر هیجان انگیز بود که به خاطرش آرامش فرزندانمان را نابود کنی و از مردی که تمام دغدغه اش خوشبختی تو و فرزندانش بود به یک قاتل بسازی؟

نظریه کارشناس

- گاهی اوقات افراد فداکاری زیادی در زندگی مشترک از خود نشان می دهند اما بازهم با خیانت از سوی شریک زندگی خود روبرو می شوند و برای خیلی از افراد این پرسش پیش می آید به چه علت افراد نسبت به زندگی مشترک چند ساله اشان سرد می شوند ؟!

زندگی مشترک مانند یک گلدان گل است که به مراقبت مستمر نیاز دارد و هر زمان که آن را به حال خود رها سازید باید منتظر پژمردگی و از هم پاشیدن آن باشید. بسیاری از افراد علاقه ،مهربانی و فداکاری زیادی در رابطه از خود نشان می دهند اما مشکلی که آنها را در نهایت با شکست روبرو می سازد عدم برخورداری از مهارتهای زندگی می باشد .

گری چاپمن در کتاب ۵زبان عشق می گوید : شما باید زبان طرف مقابل خود و به اصطلاح عامیانه "قلق" طرف مقابل خود را کشف کنید تا رابطه ای موفق و بدون شکست داشته باشید . مثلا اگر همسر شما عشق را در گرفتن کادو یا با نوازش و توجه یا با وقت گذراندن با هم یا در قالب کلمات عاشقانه می شناسد اگر شما با روش دیگری به او محبت کنید او در گذر زمان دلسرد شده و سمت افراد غریبه ای گرایش پیدا می کند که زبان عشق او را می شناسند . یکی دیگر از مهارتهایی که باعث حفظ و استمرار زندگی مشترک می گردد داشتن اهداف و برنامه های مشترک می باشد . هم افزایی یکی دیگر از علل احساس رضایت از زندگی مشترک می باشد .منظور از هم افزایی این است که شما بعد از چند سال که از زندگی مشترک گذشت در مقایسه زندگی خود در دوران تجرد و تاهل به این نتیجه برسیبد که ازدواج باعث رشد شما شده است .بسیاری از افراد وقتی متوجه می شوند در این سالها درجا زده اند به پوچی می رسندو درست زمانی که زن یا شوهر زبان،هدف و معنای مشترکی در رابطه با همسر خود نمی یابد از هر زمان دیگری در برابر وسوسه شکل دادن روابط فرازناشویی و زیر پا گذاشتن مرزهای اخلاقی و شرعی آسیب پذیرتر می شود و سعی می کند هیجان نداشته اش را در رابطه ای دیگر بیابد و از احساس پوچی که ذهنش را پر کرده فرار کند .

با وجود اینکه در حال حاضر مراکز مشاوره مختلف از سوی بهزیستی،آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در سراسر کشور راه اندازی شده که خدمات روانشناختی را با هزینه های اندک و حتی رایگان به شهروندان ارائه می دهند بسیاری از زنان و مردان به جای درخواست کمک از کارشناسان و متخصصان ترجیح می دهند به راهکارهای اشتباه و ناپخته از جمله روابط فرازناشویی روی آورند .روابطی که در ابتدا شیرین و دلپذیر و هیجان انگیز به نظر می رسند اما در نهایت به دل شکستگی، طلاق و جنایت می انجامند .

اگر حفظ زندگی مشترکتان برای شما مهم است و مایلید رابطه زناشویی‌اتان طراوت و تازگی خود را حفظ کند پس کتاب بخوانید ، در کارگاه های روانشناسی شرکت کنید و از راهنمایی مشاورین خانواده استفاده کنید./رکنا

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 92
  • صادق
    0

    فردا که بهار آید، صدلاله به بار آید...

    نظرات شما -
    • حسینی
      0

      باید قاضی پرونده اززنی مقتول پرسجوکندواززنی خیانت کار بتازگی زن مقتول شده تحقیق وبرسی کنه بعدحکم صادرکنه ازخانواده هرطرف دعوا ازشخصیت خانواده هابعدهمسایه بلاخره هرتحقیق بعدحکم

  • نوغانچی صالح خسرو
    0

    سرشت آدمی که نا پاک باشد اگر با آب زمزم هم شسته شود باز پاکی صداقت در وجودجایی ندارد این بحث بازار روانشانسی برای کسب کار هست ادمی با شرایط خانواده و محل زندگی روح روانش شکل میگیرد و تا ابد با اوست همانگونه که مبینید تا بخواهی پول مال دارند اما باز فاسد و یا معتاد چه مردان و چه زنان ...

  • خانداداش
    0

    ص جای شمابودم هم داماد هم زنم را میدزدیدم و دریه اتاق پنهانی زندانی میکردم تابالاخره از گشنگی میمردن.زجر کششون میکردم.ای ول به غیرت مرد ایرانی.

  • سعید عرب ابادی
    0

    کاری خوبی کرد طرف رو کشت

  • زن ایرانی
    0

    والله مرگ مستحق هم داماد و هم عروس خانواده بوده و هست آخه بی آبرویی و وقاحت تا کجا

  • مک دونالد
    0

    متاسفم برای جامعه ای که ساختین.احکام اسلام را اجرا نمیکنید تا جلوی این مسایل گرفته بشه.همه چیز ول شده به امان خدا.قراره مشکلاتمون رو امام زمان بیاد حل کنه تا اونوقت باید تحمل کنیم

    نظرات شما -
    • ع،ف
      0

      اگرکسی انقدراگاهی پیدانکند که نتواند خودش مشکل خودش را درذهن خود حل بکند بناچارمتوسل به این وان میشود وسپس هم پاس کاری این وان.امام زمان نمی اید تا مشکل شما راحل بکند، او ،عج،فقط درحال گرفتن انتقام تمام مکرهای خدایان دروغین درذهن نوع بشراست.مطالعات وسطح اگاهی های خودرابالا ببرید تا روی هوا وبی هدف تصمیم نگیرید.

  • م م
    0

    در ایران این روزها زندگی مشترک جایش را به جفتگیری مشترک داده به زبان ساده تر میشه گفت. راز بقا فقط در. از بقا کاری به مهریه ندارند تمما م

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      با سلام. من هم وقتی همسرم به من خیانت کرد. 17ضربه چاقو بهش زدم. اما متاسفانه زنده ماند.سه سال زندان بودم.العان هم دارم دیه میدم.

  • ع،ف
    0

    چنین مواردی ریشه دربرتری جویانه ونسبت پولهای گرفته شده خانواده عروس ها نسبت به دامادها دارد.جرم گناهی ،،نه جرم عرفی واجتماعی،،این قاتل بسیارسنگین است،همانندجرم گناهی شمر،هرچندکه مقتول حقش بوده وتاچیزی حق نباشد انجام نمیشود.چون بیشتراز استحقاق حق خود پارافراترنهاده بود.

  • ستاره
    0

    عجب داغی به دل دو تاش گذاشتی دمت گرم

  • داروغه
    0

    کار خوبی کردی شیر مادرت حلالت

  • سجاد
    0

    اینا از ثمرات ظلم به ملت

  • امید
    0

    آفرین مرد دمت گرم ولی کاش هردوشون رو میکشتی اینجوری دو به یک بود و بهتر میشد

  • فاطمه
    2

    مردم چقدر وحشی شدن. هراتفاقی هم که افتاده باشه حق کشتن یک انسان دیگه رو نداری. بیخود نیست عصبی ترین کشور جهانیم.

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      وحشی کجا بود یا با کمال پررویی آمده در خانه اش عربده کشی من بودم خیلی زود تر از اینها وقتی متوجه رابطه شون شدم اینها رو می کشتم

    • جهانگیر اسدی
      0

      به نظر من اشتباه کرده که طلاق داده، باید اول سر همسرش رو زیر آب میکرد بعد شوهر خواهدشد تیکه تیکه میکرد، وحشی اون زنیه که یدونه چیز براش کافی نیطت، مرد ها خیلی مظلونن

    • جاوید
      0

      چرت نگو.وقتی نمیدونی غیرت ‌و دوست داشتن یه عمرت هدر رفته یعنی چی. اون ادم نبوده ،حیوون بوده و کشتن حیوون هم مشکلی نداره

    • ناشناس
      0

      سخندان پرورده پیر کهن به اندیشد و آنگه بگوید سخن در رابطه با حرفتان ملاحظه کنید مخاطبان چقدر نظرشون منفی است، حرفاتون منطقی درشان نیست

  • بانو
    2

    من بعنوان یک زن میگویم که مشکل از حانب بی محبتی توبوده که زنت بعدار17 سال زندگی محبت راجای دیگری جستجو میکرده

    نظرات شما -
    • درحال بروز رسانی
      0

      یه فاحشششششه بنظرت محبت میفهمه؟ بالفرض ک اینطوره می ارزه ب همچین اتفاقی؟؟؟؟؟؟ توهم بدجووور بوی همچین اتفاقی رو میدی...

    • بانو
      1

      پناه ب خدا میبرم که ب من. زن صالح وپاکدامن تهمت میزنی. توبه کن ازخدا بترس البته از ادم فحاش وبی چاک ودهنی مثل تو هیچ انتظاری نیست درضمن باید بزن محبت کرد نه کتک وفحاشی وبی اهمیتی درضمن من بهیچ عنوان حلالت نمیکنم. که بمن خداترس انگ بد میزنی نامسلمون

    • ع،ف
      0

      زندگی زناشویی درست مانند یک معامله یک قول وتعهد است نسبت به همدیگروخلاف ان خیانت محسوب میشود وراه حل ان طلاق یعنی انفصال این قول وتعهدوپس ازان هرکدام ازطرفین دیگرکارشان خیانت نیست.اگرکم محبتی ازناحیه هرکدام باشد بهتروعاقلانه طلاق است نه پنهان کاری که خیانت حساب میشود. درهرصورت فریب و فسخ درهرمعامله عقوبت پنهان داردمگرحق طرف ادا شود.. اون کسی هم که تهمت فاحشه میزند گناهش نابخشودنی است هرچند که صالح وپاکدامن نباشد.

    • سناتور
      0

      هر مشکلی داشته باشه دلیل بر خیانت نمیشه مخصوصاً که دم از اسلام میزنین . هر کی کار زن رو میگن باید مرد این میکرد و آن میکرد خودش مشکل داره و احتمال خیانت میده .

    • انوری
      0

      من با نظر درحال بروز رسانی، در رابطه با شما موافقم

    • ناشناس
      0

      البته بقول خودت ، خانم صالح، خدا ترس شما که از اخلاقیات آن خانواده خبر ندارید وبقیه افراد را هم ندیده و نشناخته در مورد آن ها قضاوت و آن ها را متهم به بیمیری و.....می کنید از خدا نمی ترسی ضمنا توجه کنید مخاطبان در مورد حرفتون چقدر نظرشان منفی است لطف کنید با تدبر حرف بزنید. موفق باشید.

  • انصاف
    1

    هرکجای دنیابه این پررویی خیانت کنن وپشیمان نباشن بدترازاینذبرخوردمیکنن به نظرم دامادخانواده حقش بوده که کشته شه اون زن بدکاره بایدتاابددرزندان بپوسه

  • محمود مومنی رنانی
    1

    اگر حقیقت ماجرا گفته‌های این مرد باشد خیانت زن محرز است و توضیحات کارشناسان شائبه‌ی برحق‌‌پنداری رفتار فرازناشویی زن را در ذهن مخاطب خبر و تحلیل آنابجاد می‌کند بر فرض که فردی از همسرش ناراضی باشد آیا باید خیانت کند؟ خوب طلاق بگیرد و با فرد مورد علاقه‌ی خود ازدواج کند

  • عای
    0

    دمت گرم باید زنت رو هم مثل سگ سقطش میکردی شیر مادرت حلالت

    نظرات شما -
    • رها
      0

      میشه از حیوون مایه نذاری

  • M. K.B
    0

    ای کاش صبر راهبردی شما بیشتر بود تا چرخ روزگار خودش انتقام خیانت را بگیرد ، ازقدیم گفتن چوب خدا صدا ندارد، شما شخصا با این عملکرد فقط زندگی خود وخواهرتان را به کل نابود کامل کردید، وبه هیچ عنوان قابل جبران وبازگشت نیست و(خسرء دنیا والاخره شدید)

  • البب
    0

    زنهای امروزی به خاطر مهریه فاسدند ومردان خر حمال این حکومت شده اند

  • کاربر ناشناس
    0

    جهل.بی ایمانی.بی نمازی..

  • صداقت(فعال مردمی)
    0

    لعنت و نفرین خداوندبرکسی که مسؤل ارشادوفرهنگ جامعه است وابن یلا به امیدخدا در خانواده وزیرورئیس دولت فاسد.به امرخدا طوری که خانواده تورا بی آبرو کرده واز هم پاشیده اگروعده خدا را باور داریددرنهایت خانواده آن دومقام ویا فرزندانشان رابا همین آتش فتنه ویران وبی آبرومی کند‌چون فرهنگ مااز ریشه خراب شده ،خداوند،آن موریانه ریشه خور را به تقاص شما ،به وضع شما گرفتار کند‌که اگرنکند،خانواده های دیگری قربانی می شوند این هم گوشه ای از آزادی اصلاح طلبان غرب زده لی ایمان است.خدا ریشه آنها راخشک کند.

  • ایرانی
    0

    واقعن دادگاه نباید به این مرد حکم اعدام بده.و اگه قراره تو این قضیه کسی رو اعدام کنه زنه رو باید اعدام کنه.و یا اینکه به این مرد اجازه بده که اون زن رو به فجیح ترین شکل بکُشه

  • فهيمه
    0

    خيلي وحشتناك و تاسف برانگيز بود ولي چرا خواهر اين آقا با وجود مشكلات و انحرافات شوهرش طلاق نگرفت؟چرا با اينكه خيانت فيزيكي كاملا مشهود بوده اين آقا از راه قانوني اقدام نكرده ؟واقعا چطور اسم انسان رو يدك ميكشن ؟

  • آرامش
    0

    باید زنه رو هم می کشت تمام اتفاقات رو این با رفتار و روابط پنهانی بوجود آورد در عجبم مرد با وفا میشه زن بی وفا یا برعکس خوب لامصب ها بشینید با هم حرف بزنید نه خیانت کنید

  • فرشته
    0

    تو که یک نفر را کشته بودی ای کاش زن سابقت را هم میکشی نسل این خیانتکار ها رو نابود میکردی...لعنت به هر چی خائن فاسدی هست

  • مهری
    0

    کجایند آنهای که از فرهنگ غرب حمایت می کنند؟( اگرزن ومردنامحرم باهم رابطه نداشته باشند نشانه‌ای بی کلاسی ومقایرت باازادی) !!! بیا این هم کلاس وازادی ؟!! آخرش ، رابطه نامشروع+خیانت=قتل ازهم پاشیدن( درودخدا برمحمد‹ص› ودین پرتدبیرش )

  • آریایی
    0

    درسته این زن کار فوق اشتباهی کرده.اون داماد پست تر بوده..و این مرد زحمت کش قربانی شده.ولی هیچوقت قضاوت نکنیم.مطمعنا ی چیزی این وسط خالی بوده که این اتفاقات افتاده..جبهه گیری نکنیم..تعصبی و غیرتی حرف نزنیم.ی زن از محبت همسر پر باشه مطمعنا جایی برای نفر بعدی نیست.این ذات زنه.همونطور که ی زن بدکاره با محبت ی مرد راهش عوض میشه و خوب میشه برعکسش ی زن با بی عاطفگی همسر راهش عوض میشه.همه زنها مثل هم نیستند.بعضی ها فوق العاده عاطفی هستن.باید درک از عاطفه درونی زن رو داشته باشید.خواهش میکنم قضاوت نکنیم و خودمون رو جای آدمها نذاریم

  • حيدر
    0

    عرض سلام خدا وكيلي اين مرد قاتل نيست حق داشته اگر خدايي نكرده ما بوديم چه تصميمي ميگرفتيم دمت گرم باغيرت إنشاءالله يه قاضي باغيرت اين مرد بي گناه را نجات بده اين بنده خدا انگيزه قتل را براش مقتول به وجود آورده بود و يقينن خداوند اون دنيا بحسابش رسيدگي ميكنه

  • حسن
    0

    ما به کتک زدن داماد و زن هم راضی بودیم اینقدر میزدیشون که خون از چشماش در بیاد که حداقل جرم کمتره

  • رضا
    0

    ببینید حرفای اون زن بدکاره رو هم باید شنید یک طرفه قضاوت نکنید

  • زهره
    0

    به نظر من نباید آدما را قضاوت کنیم نداشتن مهارت زندگی علت خیلی از خیانتهاست و اینکه زن و شوهر نمیدونن وقتی ازدواج کردن و بچه دار شدن باید به هم احترام بزارن و به خواسته هوی هم توجه کنند و بجای توجه فقط توقع دارن و باید ببینن که همسر از چی خوشش میاد محبت کلامی یا هدیه همه مثل هم نیستن و خیلی وقتها وابستگی مرد به مادر یا دخالت مادر شوهریا فحاشی و توهین مرد به همسر و خانواده زن باعث میشه زن کمبود محبت خود را به جای خانواده از یک غریبه جبران کنه

    نظرات شما -
    • کمالی
      0

      رفته زن دوم داماد خواهر طرف شده! یعنی هرزه گی. بقیش توجیهه. بخشی از این رفتار رو ماهواره فضای مجازی و سیر نشدن یک مرد یا زن هوس باز دامن میزنه.خیانت عادی شدنی نیست چه از طرف مرد چه از طرف زن.

  • محمد
    0

    دمت گرم نازه شصتت

  • کتایون
    0

    شاید زن کمبود محبت داشته چرا قضاوت میکنید برا چی آدم ازدواج میکنه فقط یک لقمه نون یا کلفتی ازدواج بخاطر ارضای نیازهای جنسی و عاطفی هست و اگر تو ازدواج این نیاز برطرف نشه مجبوره از بیرون یکی پیدا کنه اگر شما گرسنه باشید و تو خونه غذا نباشیه از بیرون میگیرید

    نظرات شما -
    • انوری
      0

      چاره‌اش خیانت نیست یا دنبال اصلاح طرف مقابل باشد یا با تدبیر جدا شود.

  • هاله
    0

    متاسفانه بعضی آقایون تا زن میگیرن یادشون میاد که کار کنن پول در میارن و خودشونا تو قرض میندازن و باید تمام وقتشونا صرف کار کردن کنن و توجهی به همسر نمیکنن و اگر همسر خواسته ای داشته باشه میگن ما داریم مثل خر کار میکنیم تو به چی فکر میکنی خواهش میکنم آقایون خر کاریتونا وقتی مجردین بکنین و چهار تومن پول جمع کنید بعد زن بگیرین که هم خودتون و هم زنتون بتونین از زندگیتون لذت ببرین و این مشکل پیش نیاد آقایونی که پول ندارن لطفا اصلا زن نگیرین اگر میگیرین موقع خاستگاری بگین من هیچی ندارم و باید تا آخر عمرت بدبختی بکشی تا زنتون بتونه تصمیم درستی بگیره

    نظرات شما -
    • کمالی
      0

      اخه با چار تومن پول که نمیشه شما رو اداره کرد فک نکن نفهمیدم همه کامنتهای مینا و هاله کتایون کارخودته. عزیز میخوای خدای نکرده خیانت کنی دنبال دلیل نگرد. اگر مرد کار نکنه میگن ور دل من چه غلطی میکنی کار کنه میگید باید خونه بابات کارات رو میکردی! مردان و زنان هوس باز سیر ناشدنی هرز را... هر دو ...را فقط خاک سیر میکند.

  • مینا
    1

    همونطور که مرد خیانت میکنه زن هم خیانت میکنه ولی فرهنگ مزخرف ما میگه زن بدکاره نمیگه مرد بد کاره اگر بده برا هر دو بده از این فرهنگ مزخرف و تبعیض آمیز متنفرم نیاز عاطفی زن چند برابر مرد هست ولی مردای ایرانی عرضه ندارن زن خودشونا سیر کنن میرن دنبال زنای دیگه حقشونه که زنشون خیانت کنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      زن با حیا، خیانت مرد را تلافی ممکنه، تدبیر می کنه

    • ناشناس
      0

      زن با حیا، خیانت مرد را تلافی نمیکنه، تدبیر می کنه

  • میترا
    0

    پشت هر مرد یا زن خیانت کاری یک همسر سرد و بی عاطفه وجود داره قضاوت نکنید

    نظرات شما -
    • قیصر
      0

      معلومه که داری شیطونی میکنی،خیانت خیانته ازهرجنسی که باشی وتوهروضعیتی.اسمش روشه...خیانت بدترین راهه حله میتونست اگررضایت نداره برای خواسته هاش تلاش کنه یابعدازجدایی دنبال فردموردنظرش باشه این کارکثیفش هیچ توجیهی نداره

    • مسعود
      0

      اصلا اینجور نیست میترا خانم چه مرد وچه زن اگه خیانتکار باشن زمینش دارن وگرنه هیچ دلیلی وجود نداره زن یا مرد خیانت بکند

    • حسین
      0

      بنده هم موافقم.پدر من هم اخلاق خوشی در زندگی نداشته اما بااین حال پاکدامن تر از مادرم تو این دنیا ندیدم بعد از ۵۰سال زندگی مشترک.

    • ناشناس
      0

      میترا خانم این سخن از شما بعید است عزیزم

  • روح الله
    0

    اینها همه در اثر بی ایمانی و هوسرانی است ... که عواملی مانند فرهنگ خانواده ای که فرد در آن رشد کرده ...‌دوستان ... استفاده از فناوری های جدید مثل ماهواره وشبکه های اجتماعی و نوع نگاه و تفکر فرد به زندگی ...همه در آن تاثیر دارند. هیچ کادو ندادنی ... هیچ کمبودی ...مجوز خیانت را به همسر نمیشود... عده ای چرا میخواهند با حرفهای صدتا یه غاز مجاب کنند خود ودیگران را که مثلا مرد یا زن حق داشتند این کار را بکنند؟؟؟؟ پس تکلیف حیا . عفت . شرم . پاکدامنی . فداکاری چی میشه ... چرا میخواهید مثلا یک خیانت هوسرانی را به چهارتا دلیل مضحک که مثلا کادو نداده .. همیشه سر کار بوده .. لباسهاش تمیز نبوده ... و ... کوچک کنید و مجوز صادر کنید... زن اگر زن باشه در هر حالتی باید عفت وپاکدامنی خودراحفظ کند و مرد هم اگر مردانگی داشته باشدهرگز به خود اجازه نخواهد داد که به ناموس دیگران ذره ای نگاه هوس آلود کند و شرم وحیا دهرد از اینکار... بهشت را به بها دهند نه بهانه....

  • جواد برادران سیرجانی
    0

    کارشناس محترم برنامه بداند حرفاش به درد خودش میخوره مردی که صبح تا شب کار میکنه که نون زن و بچه شو بیاره دیگه نای این کار ها واسش نمی مونه باید زن خودش ذات پاکیزه ای داشته باشه

  • بنده خدا
    0

    هیچ کی حالتو درک نمیکنه، ان شا الله خدا کمکت کنه

  • ع،ف
    0

    طماعان بهشت پس دیگه بهشت رومیخوان چکار واونجا دیگه حورالعین راچه جور وباچه چشمی نگاه کنند؟

    نظرات شما -
    • ع،ف
      0

      این جواب روح الله بود.

  • مینا
    0

    آقای روح الله تو فرهنگ ما اگر مرد خیانت کنه میگن خب مرده دیگه یا صیغه کرده کار حروم نکرده در حالی که از حروم هم بدتره و این تبعیض ربطی به ماهواره نداره از صدر اسلام شروع شده این فرهنگ مال عرب هستش وقتی مردی بازن دیگه باشه چه شرعی چه غیر شرعی زن از نظر روحی ضربه شدیدی میزنه و حتی ممکنه بخاطر انتقام یا کمبود عاطفی اونم دست به خیانت بزنه بهتره قبل از ازدواج به موضوع تعهد بیشتر اهمیت بدیم و کلاه شرعی سر نکنیم خیانت خیانته خدا انسان را از یک مرد و یک زن آفرید نه یک مرد و چهار زن

    نظرات شما -
    • روح الله
      0

      خواهر من درصیغه (البته نه همه آنها ) باز هوسرانی نقش بازی میکند... ماهواره دلیل تام نیست بلکه ریسک گناه را بالاتر میبرد... مثل این است که شما با پای برهنه در زمینی که خار دارد راه بروید ممکن است که خار به پای شماهم نرود اما شما خود را بیشتردرمعرض این خارها قرار دادید. هدف سخن اینست که برای مرد یا زن نباید هیچ بهانه ای دلیل برخیانت باشد .‌ بله زن به دلیل ظرافت و لطیف بودن لطمه های بیشتری خواهد خورد چه شوهرش خیانت کند یا خودش . که البته بحث زیاداست و در این وجیزه نمی گنجد 《 هیچ دلیل فرهنگی .. اجتماعی .. اقتصادی ..مذهبی بهانه ای بر خیانت نمی باشد》

  • کتایون
    1

    اگر شوهرم خیانت کنه منم صد درصد خیانت میکنم کاری به دین و شرع ندارم اگر خیانت بده برا همه بده ولی روزی که با همسرم ازدواج کردم گفتم بفهمم خیانت میکنی شک نکن منم خیانت میکنم آقایونی که خیانت کارن حواستون باشه فکر نکنین فقط خودتون میتونید ما هم بلدیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      لابد شوهرت یک زن دیگر بگیره تو هم یک مرد دیگر میگیری، قبل از طلاق از شوهرت

    • مسعود
      0

      کتایون خانم همه اینجوری فکر میکنن مثل شما که جامعه ما پر شده از زن ومرد خیانتکار.اگر مردت خیانت کرد اولا باید زمینه مهیا باشه که خیانت نکنه ولی اگه خیانت کرد تو خودتو لگدمال نکن از زندگیت بیرونش کن وهمینطور مردی اگه خیانت دید فقط تنها راهش بیرون کردن زن از زندگیش نه قتل یا حتی توهین

    • احمد
      0

      خیانت هنر نمیخواهد فقط یکم که معرفت و وجدان و انسانیت نداشته باشی میشه خیانت کرد خیانت از بی مسولیتی بی تفاوتی میاد زندگی یه هنر هست راه درست همیشه بهتره حتی اگه طرف مقابل انسان آدم منفی باشه

    • اهورا
      0

      آیا زن و یا مردی که خودشون رو به لجن میکشن ارزش مقابل به مثل و به لجن کشیده شدن دارند پس بهترین راه جدایی است نه خدوزنی

  • علی
    0

    زنده بادشرفت ولی باید اول همسرت را میکشتی

    نظرات شما -
    • سحر
      0

      کاملاً درسته زن خودش هم یک سر گناه بوده پس اگر شرف واقعی داشت باید زن خودش را هم میکشت پس حقه باز بوده

  • شیما
    0

    اگر قرار باشه مرد صبح تا شب جون بکنه برا یک لقمه نون و زن پاکیزه باشه هیچ مهر و محبتی هم نباشه پس چرا ازدواج کنن مرد بمونه خونه باباش هر وقت پولاش جمع شد زن بگیره زن پاکیزه هم بمونه خونه باباش بالاخره هم سقف بالا سر داره هم یک لقمه نون بی منت داره که بخوره زندگی زناشویی که فقط یک لقمه نون نیست که منت بزارن خب این زندگی به چه دردی میخوره مرد خسته از سر کار بیاد بی حال و خسته خونه بابا همه چیز حاضر و آماده پس شوهر میخواد چکار لطفا دختر مردما شریک بدبختیاتون نکنید

  • احمد
    0

    خوب چرا زن خودت رو نکشتی زن خودت هم یک سر گناه بوده پس حقه بازیت بوده و باید اعدام بشی

  • زینب
    0

    منم موافقم به نظرم آقایون قبل از ازدواج یک حداقلی برای زندگی داشته باشن بهتره من حدود هفت ساله ازدواج کردم روز اول به همسرم گفتم عاشق بچه هستم ولی بخاطر شرایط مالی همسرم نمیتونیم بچه دار بشیم و ازدواج ما سنتی بود اگر میدونستم هیچی ندارن و از صفر شروع میکنن هرگز ازدواج نمیکردم وقتی پسر میره خاسگاری یعنی من آماده اداره کردن زندگی هستم و شرایطشم دارم ولی متاسفانه عقد میکنن بعد میگن دستم خالیه لطفا با زندگی دیگران بازی نکنید اول یکم پس انداز کنید بعد ازدواج

  • کتایون
    0

    بله دیگه اینم از معضلات فرهنگ عرب هست که تجویز شده اگر شوهرم زن بگیره اصلا چرا باید اون قبل از طلاق زن بگیره ولی من نگیرم اگر ایمان اینه شرمنده من نیستم حتی ازدواج متاهل هم خیانته

  • علیرضا
    0

    به نظر میرسه که بخشی از اعترافات این آقا دروغ باشه مثل خیانت همسر من فکر میکنم این آقا با همسرش بد رفتاری میکرده و خواهر این آقا هم به این اختلافات دامن میزده و شوهر خواهر هم از این خانواده دل خوشی نداشته بعد از طلاق برای اینکه انتقام بگیرن با هم ازدواج میکنن وقاتل هم تحمل این وضعیتا نداشته و اقدام به قتل میکنه و این داستانا میسازه البته اونایی که میگن باید زنشو میکشت اون خانم دیگه زنش نبوده و قبلا طلاق گرفته پس دیگه همسرش نبوده همسر دوم دامادشون بوده لطفا قضاوت نکنید

  • شهروند
    0

    برخی زنها..خوده شیطان هستند.والسلام

  • علی
    0

    اگر مرد به اندازه کافی به زنش محبت کنه زن هرگز خیانت نمیکنه خواهر من بعد از بیست سال با داشتن دو فرزند جدا شد و همسر بی شرف و از خدا بی خبرش هر روز با فحش و ناسزا خواهرم و پدر و مادرم را تحقیر میکرد و اگر خواهرم اعتراض میکرد کتک میخورد بله شوهرش زحمت کش بود ولی آیا باید این رفتار را میکرد خواهر بیچاره من بخاطر بچه ها تحمل کرد بهترین سالهای جوانی و متاسفانه چون زن حق طلاق نداره سه سال پله های دادگاه را بالا و پایین رفت شماها فقط بلدین قضاوت کنید خدا میدونه تو زندگی این زن و مرد چی گذشته

  • کتایون
    0

    آقایون متاهل لطفا بجای برچسب زدن و تهمت زدن به این و اون و حکم قتل دیگران را صادر کردن و پشت نقاب دین قایم شدن و ایمانتون کمه و عفت و پاکدامنی زن و این چرندیات یاد بگیرین به خانمتون احترام بزارین و محبت کنید اگر مرد تکیه گاه محکمی برای زن باشه و حس امنیت و اعتماد به زنش بده و واقعا یک مرد باشه یک زن هرگز به مرد دیگه پناه نمیبره کم کاری خودتونا توجیه نکنید برین خودتونا اصلاح کنید اگر نمیتونید ازدواج نکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      زن فهیم و پاک دامن و پاک سرشت اگر محبت نبینه، احساس ناامنی، و.... هرگز خیانت نمی کنه بلکه با تدبر ودور اندیشی مساحل و مشکلات را بر طرف میکنه و در نهایت اگر مقدور نباشه با طلاق گرفتن جدا میشه، زنان و مردان هوسباز فقط خیانت میکند و بعد شروع به توجیه می کنند

  • بداهت
    0

    این آقاکاربجاییکرده هرکسی یکم غیرتداشته باشه راهش همینه۰واین آقای محترم بایدبچاشوبرداره وبه مکانی دیگه بره تاهوشوچشموگوشش به این حوادث وحرفابدورباشه اونجاموندن خاطرات بدپاک نمیشن وبچه هادرمحیطی دیگرآسوده ترخواهندبودوزندگی خوبی راتجربه خواهندکردعمق فاجعه شایدتاثیرگذارباشه امابادخالت اطرافیان دلسوزمیشودازاین محلکه افکاری بسلامت عبورکرد

  • کریمی
    0

    همچین آدمی که دفاع ازناموس بوده قتل مرتکب شده حقش خدایی اعدام نیست ...

  • امید
    0

    کم محبتی بی توجهی بی پولی هیچکدوم دلیل بر خیانت نمیشن خداوند طلاق رو کذاشته برای چی .هر کس نتونه طرف مقابل رو تحمل کنه خب جدا بشه .نمیشه و بخاطر بچه ها و حرف مردم و......همش توجیه!!!!!

  • الف
    0

    دردناکه

  • مینا
    0

    خدا را شکر که هیچکدومتون قاضی نشدین سوای که برای من پیش اومده آیا یک مرد بدون رضایت همسر میتونه زن دوم بگیره؟؟؟اگر جوابش بله هست پس مجرم قانون ما هست سوال دوم آیا ازدواج زن با داماد شوهر سابق حرام است؟؟؟اگر جواب نه هست پس مشکل کجاست ؟ اینکه این آقا گفتن زنش خیانت کرده چون با داماد ازدواج کرده ممکنه فقط توهم باشه زن و شوهری به هر دلیل از هم جدا میشن و شاید زن واقعا خوب بوده و پشت و پناهی نداشته این حق زن بوده که ازدواج کنه این آقا در راه رضای خدا این خانما عقد کرده قانون و شرع هم میگه اشتباه نکرده این آقا هم از روی حسادت آقا را کشته پس قتل نفس انجام شده اگر خیانت بوده به وقت خودش اقدام نکرده ولی الان ایندو ازدواج گردن اگر ایرادی هست باید به قانون بگیرین که چرا یک مرد بدون رضایت همسر زن دوم میگیره

    نظرات شما -
    • بی نام
      0

      ب گفته جنابعالی قاضی نیستیم ولی تا جایی هم ک اطلاع نداریم قضاوت نکنیم هیچ مردی از روی حساسیت زندگی خودش رو ب نابودی نمیکشه ببین چقدر فشار روی اون بوده ک دست ب چنین عملی زوده بهر صورت خداوند همه ما رو ببخشه

  • بی نام
    0

    پروردگار همه ما محتاج نصیحت دعا هستیم نزار اتفاقات بد بیفته هر چند گناهکاریم حرفهای ما تاثیری در بهبود و شفا از ناحیه شما نیست ولی لحظه ای ما رو ب خودمان وا مگزار ک جبرانش مشکله

  • باقر
    0

    خيلى سخته اميدواريم هيچ خانواده اى درگير چنين مسائلى نشه به خصوص ما ايرانيها كه از تعصبات قومى شديدى برخورداريم ولى احتمالا مقصر خانمه بوده كه علامت داده به داماد شوهرش و اين ارتباط برقرار شده والله جرأت چنين كارى را نداشته وبايد حالا كه دامادش رو كشت اون زن كه باعث زشتى خانواده و فاميلش و دربدرى فرزندانش شده را هم مى كشت .

  • رضا
    0

    بهتر بود بعد از طلاق همسر خواهرشونم طلاق میگرفتن تا این اتفاق نیفته و این لکه های ننگ از خانوده جدابشن نه مرد قاتل میشد و نه بچه هادچار آسیب نمیشدن خدا جای حق نشسته و حتما این دو نفر را به سزای اعمالشون میرسوند بهتره اینجور مواقع انسان خودشو کنترل و با خشم کنترل نشده چنین حوادثی را رقم نزنه فقط واگذار کنید به خدا

  • ایرانی
    0

    مردها وقتی ماهواره می یارند به خونه فرهنگ مبتذل وبی بند و باری را هم می آوردند داخل خانه بعضی از خوانواده ها رفت و آمد ها و رابطه ها بدون ضابطه دارند شعونات اسلامی را رعایت نمی کنند با این جور روابط و نزدیکی بین افراد شکل می گیرد واقایان باید به نیازهای جنسی زنهایشان بر آورده کنند تا حدی که چشم هوس زن کور باشد خدا همه ما را از شر شیطان رجیم حفظ بفرما ید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها