زن معروف شوش تهران کیست؟ / او در خانه مجلل مفسده می کرد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب گفت: یک مجموعه از موادمخدر شیشه و هروئین در دو روز اخیر در محله شوش تهران کشف شد. این محموله متعلق به یک زن سابقه دار و معروف در این محله بود که آماده توزیع در منطقه بود.

زن معروف شوش تهران کیست؟ / او در خانه مجلل مفسده می کرد

در جریان طرح پلیس پایتخت برای پاکسازی محله به محله شهر تهران از خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر، مواردی وجود دارد که برای چندمین مرتبه دستگیر می شوند و حتی منازل آن ها نیز پلمب شده اما بواسطه خلا قانونی بار دیگر در جامعه حاضر و به ارتکاب جرائم خود مجددا روی می آورند.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در این خصوص گفت: یک مجموعه از مواد مخدر شیشه و هروئین در دو روز اخیر در محله شوش تهران کشف شد. این محموله متعلق به یک زن سابقه‌دار و معروف در این محله بود. او آماده توزیع در منطقه بود.

او افزود: این زن در گذشته دستگیر شده و حتی منزل مجلل او نیز پلمب شده بود اما متاسفانه پس از مدتی آزاد و منزل او نیز فک پلمب شد و او بار دیگر به اقدام مجرمانه خود ادامه داد.

توزیع مواد مخدر در ایام مرخصی از زندان

سرهنگ حسنوند اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی گسترده، این فرد بار دیگر دستگیر و از منزل او 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد. این زن در مرخصی بوده و در ایام مرخصی از زندان اقدام به توزیع مواد مخدر کرده است.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه این زن در منزل خود نیز اقدامات مفسدانه نیز انجام می‌داده است، گفت: با همکاری مقام قضایی و دادستان تهران اقدام به پلمب منزل این شخص خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم با استفاده از ماده 13 قانون مبارزه با موادمخدر منزل این شخص را مصادره کنیم و مسئولان قضایی در این خصوص اقداماتی انجام خواهند داد.

تبدیل برخی منازل مناطق جنوبی به محل جرم

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب طی هشداری به شهروندان بیان کرد: مالکان منازل طرف ما هستند و باید مالکین بدانند در منازل آن ها چه اتفاقی می افتد.

او افزود: با مالکینی که در خارج از کشور و یا در مناطق شمالی شهر هستند و منازل خود را در مناطق جنوبی رها کرده اند، منازل آن ها به محل جرم و توزیع موادمخدر بدل شده، که با این اقدامات برخورد خواهد شد.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • مهری
    0

    یه جوری گفتین زن معروف که من فکردم نکنه ملانیا خانم اصلیتش تهرانیه؟؟!!! بابا یه ناتاشا گرفتین دیگه

  • امیر
    0

    ایکاش به عزیزان نیروی انتظامی این اختیار داده شود که مسئولانی که باعث ادامه فقر وبی پولی وبیکاری و... که از قبل انقلاب تاکنون در این محله صورت گرفته/ این مسئولان هم دستگیر شوند/ بعد می بینید خانه آنها خیلی مجلل تر می باشد/محل کارشان که کاخ دفتر است وای بحال خونه هاشون تو لواسان/ داداش! ما که تو گود سید درویش شوش واطراف شوش هیچ خانه مجلل نداریم /اینجا خونه ها 30متری و 60 متری و کمی بیشتر است / ما گشتیم نبود! نگرد نیست!

  • داروغه
    0

    اراده ای برای جمع کردن مواد فروشان شورش نیست .خودی ها راحت دارن کار میکنن فقط تازه واردها و غریبه ها رو می گیرید . به من نیرو و اختیار بدید در عرض یک هفته منطقه هرندی و شوش و پاک از مواد میکنم

  • بی خیال
    0

    وقتی سالانه ۱۵۰۰ تن تریاک در ایران مصرف میشود معلومه حاکمیت خودش دوس داره مردم توی لجن گرفتار باشند چطور یه فشنگ نمیتونه وارد بشه ولی ماهی ۱۲۰ تن تریاک فقط مصرف داخلی هست به غیر از بقیه مواد صنعتی امیدوارم نسلمون منقرض بشه و کشور بیفته دست مهاجران خارجی

    نظرات شما -
    • حامی
      0

      منم امیدوارم نسل افرادی مثل تو و اون قاچاقچی های مواد مخدر از بین بره

  • کاربر ناشناس
    0

    تاحالاهیچ کاری نکرده ایدباقاچاقچیان شعار میدهیدبس کنیددنیابه فسادکشیده اید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها