سکته قلبی جان "پدر قاتل" را چند هفته قبل از آزادی گرفت

پدر سنگدلی که نزدیک به ۱۰ سال قبل به ضرب گلوله سه دختر خود را به قتل رسانده بود چند هفته قبل از آزادی در زندان در اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد.

سکته قلبی جان "پدر قاتل" را چند هفته قبل از آزادی گرفت

او از بابت قتل سه دخترش به نام های مهتاب، مهسا و لادن به ۱۵ سال حبس محکوم و از بابت این جنایت هولناک مشمول عفو نیز شده و قرار بود چند هفته بعد آزاد شود.

در سال ۹۰، انتشار ویدئویی که توسط مهتاب، یکی از سه دختر قربانی این حادثه ضبط شده بود واکنش بسیاری را به همراه داشت.
یکی از دختران هنگام وقوع حادثه در حال فیلمبرداری از صحنه تفریحی بود که پدر برای اجرای نقشه شوم خود برای دخترانش تدارک دیده بود.

متهم قبل از قتل به اتهام قاچاق به حبس محکوم شده بود و در اعترافاتش گفته بود که زندگی را برای خودم تمام شده می دیدم و نمی خواستم بچه هایم در نبود من تباه شوند. برای همین بعد از مرخصی از زندان، آنها را به بهانه گردش به بیابان های اطراف روستای تختگاه برده و با شلیک گلوله هر سه آنها را کشت.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مهری
    0

    امان ازشورب خمرو،موادو،بی ایمانی امان !! قلب خانه خداست ،واگراین خانه رابه دیگری بدهی.........؟؟!!! این دعای پرمفهوم که بزرگان دین و بزرگان ما همیشه میگفتن یعنی همین چیزها(خدایا نظرت برنگردد)

  • مهری
    0

    توروخدااین خبرتونو حذف کنید،حالم بدشد،روزم بدشد،دست وپام داره می لرزه خواهش میکنم مگه داریم ؟!! یکی مثل شوهرمن که خواب می بینه بچه ازبالای دیوارافتاده ازخواب می پره دیگه نمی خوابه،به خداقسم امثال اینها پدرومادرنیستن!!!یک بارهم فیلمهای اززمین خوردن بچه جلوی پدرومادر،گم شدن بچه وحال پدرومادررانشون بدین تامفهوم پدرومادرمعلوم بشه.خدایاازشرشیطان به توپناه میبرم،مارا انی وکمتراز انی به خودمان وامگذار امین یارب اللعلمین

    نظرات شما -
    • ص
      0

      با شما موافقم خیلی خیلی غم انگیزه. منم یه پدرم دو تا دختر دارم میرم شرکت از دلتنگی دخترام خیلی دلم میگیره تا شیفتم تموم بشه و...

  • کاربر ناشناس
    0

    سرنوشت ادم هرزه ومعتادهمینه بدرک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها