دستگیری سارقان با شگرد اهرم و دیلم

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: ۳ سارق منزل با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در شهرستان کرج دستگیر شدند.

دستگیری سارقان با شگرد اهرم و دیلم

سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز، افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه‌های سرقت با انجام اقدامات پلیسی دریافتند، کلیه سرقت‌ها به صورت گروهی و با شیوه و شگرد استفاده از اهرم و دیلم و یا تخریب قفل صورت گرفته که سریالی بودن سرقت‌ها برای پلیس محرز شد.

سرهنگ نادربیگی در ادامه گفت: با پیگیری‌های همه جانبه پلیس و انجام تحقیقات گسترده سرانجام مخفیگاه اعضای این باند سرقت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

او با بیان این که سارقان از یک خانه به عنوان انبار دپو اقلام مسروقه استفاده می‌کردند، افزود: پس از استعلام سوابق کیفری سارقان مشخص شد نامبردگان دارای سوابق متعدد سرقت منزل هستند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره سرقت از منازل شهروندان اقرار کردند.

او با بیان این که مقدار زیادی لوازم سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها