خسارت یک میلیاردی سقوط پل عابر پیاده در منظریه شهرضا

شهردار شهر منظریه گفت: در اثر برخورد دو دستگاه کامیون کشنده با پل عابر پیاده در کمربندی منظریه، پل عابر پیاده سقوط کرد.

خسارت یک میلیاردی سقوط پل عابر پیاده در منظریه شهرضا

سید علی مرتضوی شهردار شهر منظریه در شهرضا با اشاره به برخورد کامیون کشنده با پل عابر پیاده در منظریه اظهار داشت: امروز در تماسی با واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری منظریه مبنی بر برخورد دو دستگاه تریلر کشنده با پل عابر پیاده واقع در کمربندی روبه روی مسکن مهر منظریه، بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

شهردار منظریه افزود: بر اثر شدت ضربه وارده، پل عابر پیاده کاملاً بر روی جاده کمربندی سقوط کرد و سبب مسدود شدن مسیرهای رفت و برگشت شد که متعاقب آن ترافیک شدیدی در مسیرهای مذکور به وجود آمد.

وی با بیان این‌که پس از ایمن‌سازی محیط توسط راهور و نیروی انتظامی، بلافاصله مسیرهای جایگزین توسط خودروهای عمرانی شهرداری ایجاد شد و ترافیک تا حدودی روان شد، گفت: پس از حضور راهداران اداره راهداری توسط 3 دستگاه جرثقیل سنگین پل عابر پیاده جابه‌جا و مسیر بازگشایی شد.

مرتضوی با بیان این‌که این عملیات 6 ساعت طول کشید، بیان کرد: نیروی انتظامی، پلیس راهور، واحد آتش‌نشانی شهرداری شهرضا، اورژانس پیش بیمارستانی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیریت بحران و واحد خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری منظریه در این عملیات ۶ ساعته شرکت داشتند.

شهردار منظریه عنوان کرد: علت اصلی این حادثه نداشتن مجوز تردد تریلر با ارتفاع بیش از حد مجاز و عدم توجه راننده به تابلوهای ارتفاع پل عابرپیاده بود که به جز سه مصدوم که حال عمومی آن‌ها خوب گزارش شده، تلفات جانی در بر نداشت ولی خسارتی در حدود یک میلیارد تومان به تأسیسات پل وارد شد که تریلرها برای طی فرایند قانونی توسط نیروی انتظامی به پارکینگ هدایت شدند.

منبع: خبر گزاری فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها