عروسی به رنگ خون! / 3 کشته در انحراف به چپ مرگبار 206

رئیس پلیس راه استان سمنان با اعلام تصادف مرگبار پژو 206 با کامیون و مرگ در دم 3 جوان در محور کویری دامغان جندق از کوتاهی دستگاه های مرتبط در تعریض این جاده به شدت انتقادکرد.

عروسی به رنگ خون! / 3 کشته در انحراف به چپ مرگبار 206

سرهنگ "تقی کبیری"رئیس پلیس راه استان سمنان اظهار داشت: ساعت یک بامداد دیروز جمعه 8 آذر، وقوع یک فقره سانحه در جاده کویری و دوطرفه دامغان جندق به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی افزود: ماموران پلیس راه پس از اعزام به محل سانحه در کیلومتر 5 این جاده و حضور در صحنه تصادف با صحنه های دلخراشی مواجه شدند.

به گفته کبیری، برخورد شاخ به شاخ سواری پژو 206 با یک دستگاه کامیون رنو، متاسفانه مرگ در دم سرنشینان 206 که هر 3، جوان و اهل دامغان بودند را رقم زد.

وی با بیان این که سرنشینان خودرو در راه بازگشت از مراسم عروسی بودند که دچار این سانحه مرگبار شدند از بی توجهی های دستگاه های مرتبط در تعریض جاده دو طرفه دامغان جندق به شدت انتقادکرد.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان این که در همین روزهای اخیر این تصادف، چندمین سانحه مرگباری است که در جاده دامغان جندق رخ می دهد از پیگیری های مستمر برای رفع مشکلات این جاده کم عرض خبرداد و گفت: بارها به مسئولان و دستگاه های مرتبط اعلام کرده ایم که عملیات تعریض این محور که حجم تردد در آن بسیار بالاست باید با سرعت بیشتری انجام شود که هنوز نتیجه ای محقق نشده است.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احسان
    0

    اینم از مسئولین محترم ...یه زمان نظرات رو پخش میکرین که اونم ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها