بلایی که ۳ دختر تهرانی بر سر مرد ثروتمند در اتاق خواب آوردند

مرد جوان ثروتمند وقتی ۳ دختر نوجوان را سوار خودروی گرانقیمتش می‌کرد نمی‌دانست چه سرنوشت در انتظارش است.

بلایی که ۳ دختر تهرانی بر سر مرد ثروتمند در اتاق خواب آوردند

این سه دختر وقتی قدم در خانه آن مرد گذاشتند در چشم بهم زدنی او را با تهدید، در اتاق خوابش حبس کردند و پس از سرقت ۲۵۰ میلیون تومان پول نقد و اموال قیمتی و خودروی گرانبها‌یش گریختند.

وقتی صدای فریاد کمک خواهی مرد جوان از آپارتمانی واقع در یکی از ساختمان‌های گرانقیمت غرب تهران بلند شد کسی نمی‌دانست چه اتفاقی برایش افتاده است. این مرد که بشدت شوکه شده بود فریاد می‌زد و از همسایه‌ها کمک خواست.

همسایه‌ها که به موضوع مشکوک شده بودند بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و دقایقی بعد مأموران به خانه مورد نظر رسیدند. اما قفل در ساختمان ضد سرقت بود و براحتی باز نمی‌شد.

به همین خاطر مأموران با دستور قضایی و دریافت حکم اجازه ورود به ساختمان، وارد آپارتمان شدند و مرد جوان را که در اتاق خوابش حبس شده بود نجات دادند. این مرد پس از رهایی به پلیس گفت: ساعتی قبل سوار بر خودرو گرانقیمتم در خیابان بودم که سه دختر را سوار کردم.

اما آنها پس از ورود به خانه‌ام با تهدید دست و پایم را بسته و پس از سرقت متواری شدند.

به دنبال این شکایت رسیدگی به پرونده با دستور بازپرس دادسرا به مأموران پلیس آگاهی سپرده شد.

کارآگاهان نیز با کمک شاکی به چهره نگاری رایانه‌ای از دختران فراری پرداختند و مشخصات سه دختر تبهکار در اختیار گشت‌های پلیس قرار گرفت.

سرانجام با ردیابی‌های تخصصی، مخفیگاه سه دختر نوجوان شناسایی شد و به دام افتادند.

متهمان ابتدا منکر اظهارات مرد ثروتمند شدند اما در ادامه با مشاهده مدارک و مستندات پلیس، لب به اعتراف گشوند و به فریب مرد ثروتمند و سرقت بزرگ از خانه‌اش اقرار کردند.

اکنون کارآگاهان سرگرم تحقیق هستند تا دیگر کسانی را که در دام این سه دختر افتاده‌اند شناسایی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • صدرا
    0

    دم آن‌ دختران گرم، من بودم آزادشان میکردند، شیرزن بودند، همچین مردهای کثیفی رو باید له و لورده کرد

  • انسان
    0

    کار دختران ومرد پولدار هردو مردوده * ممکن بود دختران دردام چندین نفره از مردان هوسباز می افتادندویا هزاران اتفاق دیکر *جون همیشه کفتند دست بالای دست بسیار است *بهوش باشیم ممممممممممممممم

  • ناشناس
    0

    مرد بی ناموس وهوس ران را باید می کشتنش بامال وعموالش زدگی میکردن این جور مردها بی ناموس وبی پدرومادر هستن

  • حسین
    0

    بیچاره ملت که با همچین موجوداتی هموطن شده اند. دخترهای کثیف، پسرهای پولدار و کثیف، اونوقت فرزندان فلان روستایی باید سربازی بروند و از مرزهای این وطن(با این محتویاتش) پاسبانی کنند. یا زیر دست فلان افسر آگاهی عمر عزیز خود را برای پیدا کردن دختران دزد و بازگرداندن پولهای پسرک کثیف تلف نمایند. افسره از خون ما ملت حقوقی بگیرد و هیچ قانونی هم نداریم که یک سوم اون پولهای کثیف به خزانه بیت المال ریخته بشه تا یارو کمتر دختربازی کنه!! الهم عجل لولیک الفرج

  • حقیقت
    0

    دوستان عزیز نتیجه تورم بدتر از این اتفاقم پیش میاد دولتمردان در هر جناحی مسئول این اتفاقاتن.................

  • ن.ک
    0

    دخترها تبهکار نیستن فاسد و تبهکار اون آقایی که ۳ تا دختر را باهم برده اون هم ۳تا دختر بچه ...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به زور برده ؟! چرا سوار شدند؟!

  • سعادت حسینی
    0

    خدایی راستشو بگین آقازاده نبوده

  • سواری
    0

    مرد ثروتمند بیخود کرده دخترها را رو خیابون سوار کنه.!! نیروی انتظامی و پلیس طرح ترافیک میبایستی هر خودرو شخصی را که مسافر کشی میکنه و یا ترمز میکنه و ناموس مردم را سوار میکنه را جریمه سنگین کنه و خودرو را بخوابونه..

  • افشین
    0

    کاش جزئیات تهدید و حبس کردن اون شازده پسر رو بیشتر مشخص می کردن ببینیم اون سه دختر مثلا چجوری (به همین سادگی) تونستن طرف رو تو اتاق خوابش ببرن و دست و پاش رو هم ببندن؟!؟!؟ تازه دخترها نوجوان هم بودن!!! از طرفی اگر دست و پای طرف رو بستن اون چجوری تونسته بیاد و کمک بخواد؟!؟!؟! مطمئن باشید موضوع به این سادگی نبوده.

  • سید جواد خامنه ای
    0

    وقتی مملکت بی قانون باشه همین میشه پلیس همیشه شعار میده و ما پلیس خوب رو همیشه تو فیلما میبینیم وقتی قانون محکم نباشه هرکسی هرکاری میکنه در مورد این قضیه هم اون مرد مقصره هم خانما و از همه مقصرتر قانونه که متاسفانه هیچ وقت به شدت مجازات نکرده تا این اتفاقات کمتر بشه مردان هوسران هم کم نیستن و بیشتر خودروهایی که شخصی مسافرکشی میکنند بیشترشون دنبال مخ زدن هستن و وقتی قانونی نباشه هرکسی هرکاری انجام میده چرا از تجاوز راننده های تاکسی نما چیزی منتشر نمیکنید ؟ هر ماشینی تا یه خانم میبینه تاکسی میشه چرا از مفقود شدن خانمایی که سوار ماشینا شدن چیزی منتشر نمیشه ؟ ادمین جان سعی کن همیشه بیطرف باشی و واقعا منتقد کاش کمی آدم باشیم... اگر کشور ما توالت داشت امروز قطعا هوسران و دزدی و تن فروشی کمتر بود...

  • م
    0

    سلام . تورم موجب ولنگاری اجتماعی میشه. شاید ۳ دختر مقصر باشند. چطور یک فرد پولدار داره با ناموس مردم رفتار میکنه . مسئولین مملکت خوابند. طرف آقازاده بوده . یا یه شبه پولدار شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها