تأیید تجاوز دنی آلوز توسط پزشکی قانونی/ کار فوتبالیست برزیلی به زندان می کشد؟

شواهد و قراین به سمتی پیش رفته‌اند که احتمال اثبات اتهام دنی آلوز به تجاوز را افزایش می‌دهند.

تأیید تجاوز دنی آلوز توسط پزشکی قانونی/ کار فوتبالیست برزیلی به زندان می کشد؟

به گزارش مارکا؛ شانس تبرئه شدن دنی آلوز از اتهام تجاوز به شهروند اسپانیایی - اتفاقی که در روز سی‌ام ماه دسامبر سال 2022 رخ داد - به حداقل رسیده است. مدارک و شواهد جدیدی درباره پرونده جنجالی ستاره سابق بارسلونا منتشر شده که ادعای بیگناهی او را زیر سؤال می‌برد و شاید میخ آخر را به تابوت شانس او برای تبرئه شدن بزند.

مهمترین مدرک، گزارش پزشکی قانونی است که ادعای تجاوز، مطرح شده از سوی قربانی پرونده را تأیید و بالعکس ادعای بی‌گناهی آلوز را کذب می‌داند. طبق این گزارش؛ در نخستین معاینات صورت گرفته روی قربانی پس از وقوع حادثه، نه تنها آثار درگیری فیزیکی در بدن او یافت شده، بلکه علائم بالینی از وقوع تجاوز هم دیده شده است. در همین راستا روزنامه «پرنسا ایبریکا»ی اسپانیا نوشته است که واحد تحقیقات و شناسایی پلیس اسپانیا، آثار انگشتان آلوز را هم روی بدن قربانی رؤیت کرده که احتمال وقوع تجاوز را قوت می‌بخشد.

مدرک دیگری که علیه آلوز و به نفع قربانی به دست پلیس رسیده، فیلمی است که به صورت اتفاقی توسط دوربین نصب شده روی لباس یکی از عوامل کلوب شبانه محل وقوع حادثه ضبط شده است. طبق گزارش نشریه «پریودیکو»ی اسپانیا، در این کلیپ ویدئویی که از نخستین لحظات پس از وقوع حادثه ضبط شده، تصویر زن جوانی مشخص است که با حالتی بسیار مضطرب و ناراحت، بی‌وقفه گریه می‌کند و به اطرافیان خود می‌گوید که دنی آلوز به او تجاوز کرده است.

دو سناریوی متفاوت درباره شیوه دستگیری آلوز

سوای ماجرای رخ داده و اتهامی که به آلوز نسبت داده شده، شیوه دستگیری او به خاطر این اتهام نیز خود یک سوژه قابل توجه برای رسانه‌های اسپانیایی بوده است. درباره شیوه دستگیری بازیکن برزیلی دو فرضیه متفاوت وجود داشت. نخست اینکه او با ترفند‌های وکلای قربانی؛ از مکزیک (کشوری که در آن بازی می‌کند) به اسپانیا برگشته و بلافاصله دستگیر شده و دوم اینکه پلیس با وی درباره اتهامات صحبت کرده و بازیکن شخصاً پذیرفته که خودش را به پلیس معرفی کند.

در این راستا، نشریه کورئو نوشته که دنی آلوز بعد از صحبتی که با وکیل قبلی‌اش میراندا پوئنته ویلسون (کسی که اخیراً با او قطع همکاری کرد و جای خود را به کریستوبال مارتل داد) قبول کرد که داوطلبانه به بارسلونا برگردد و درباره شکایتی که از او صورت گرفته، توضیح دهد اما بازیکن پیشین بارسلونا دقیقاً نمی‌دانسته که به چه دلیل از او شکایت شده و زمانی متوجه وخامت اوضاع می‌شود که همه مدارک و شواهد موجود دال بر تجاوز وی، مقابلش گذاشته می‌شود، چیزهایی که قبل از احضارش به اطلاع او رسانده نشده بود تا مبادا از بازگشت به اسپانیا خودداری کند.

در گزارش دیگری که توسط نشریه وانگاردیا منتشر شده، آمده است که آلوز بعد از تماسی که پلیس کاتالونیا با وکیل او داشته؛ از صدور قرار بازداشتش مطلع می‌شود. با این حال او قول می‌دهد که به بارسلونا برگردد و پس از شرکت در مراسم خاکسپاری مادر همسرش در شهر تنریف، خودش را معرفی کند.

آلوز اخیراً به دلیل نگرانی از به خطر افتادن امنیتش از زندان برایانس یک به زندان برایانس 2 که اغلب زندانیان آن مجرمان پرونده‌های تجاوز هستند، منتقل شده و با توجه به مخالفت قاضی پرونده با صدور قرار وثیقه برای آزادی‌اش، فعلاً باید در بند بماند تا موعد دادگاهش پس از تکمیل تحقیقات پرونده فرا برسد، هر چند با مدارک و شواهد موجود، احتمال محکومیت وی وجود دارد که اگر این اتفاق رخ دهد از 4 تا 12 سال پشت میله‌ها خواهد بود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • امییییییییییر
    0

    اگر راست میگید کامنتهای کسولینو باز بزارید تا مردم گزارشهای فساد اونهارو هم افشا کنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خبرفوری هم کامنتها رو گزینشی باز میذاره ...

    • 0

      خبر فسادو تجاوز تو ورزش خودمون رو میگن جوسازی دشمن و کار اتاق فکر امریکاس..،...اختلاس و فساد اقتصادی رو هم تیتر میزنن فلان مبلغ اختلاس نداریم ...کلا همه چیز رو حاشا میکنن.

  • بینام
    0

    اینجام خیلی ریکلس به جوونامون تجاوز میکنن راست راست میچرخن کسی هم کاری به کارشون نداره

  • ناشناس
    0

    متاسفانه خبر فوری خیل از خبرهاییکه مناشر میکنه جلوی کامنت ها رو میبنده

  • ناشناس
    0

    غربی‌های چشم و دل سیر که میگن همینا هستن؟

  • ناشناس
    1

    دارید کثافت کاری مشخدرا مقایسه میکنید اونجا کشور ی که رعایت اصول اسلام‌میشه

  • 0

    عجب کشور ما هر اتفاقی میافته کار دشمنه اختلاس کار دشمن تجاوز کار دشمن پول بی‌ارزش کار دشمن آمار خودکشی کار دشمن دلار بالاخره کار دشمنه پول برای همایش میدن کار دشمنه زندگی مردم رو هواست کار دشمنه دزدی نیشه کار دشمنه جواهرات سلطنتی سرقت رفته کار دشمنه گنج ها ی شهر به سمت فرانسه وانگلیس میره کار دشمنه افسردگی بالاست کار دشمنه بیکاری بالاست کار دشمنهیوی نیت بگه دشمن داخلی را معرفی کنید

  • با گرگ ها رقصیدم
    2

    ما هم یه سعد توسی داشتیم

  • شیخ پشم آلو
    0

    اگه به ما تجاوز نمیکنه کامنتی بزاریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها