۲ تن که قاتلان مجید عبدالباقی را اجیر کرده بودند از زندان آزاد شدند

2 فرد سرشناس که برای کشتن برادر مالک متروپل قاتل اجیر کرده بودند از زندان آزاد شدند، اما یکی از آنها مجددا دستگیر وروانه زندان شد.

۲ تن که قاتلان مجید عبدالباقی را اجیر کرده بودند از زندان آزاد شدند

درپی به قتل رسیدن  مجید عبدالباقی  برادر مالک متروپل آبادان مقابل پارکینگ خانه اش که هدف حمله افراد مسلح قرار گرفت و در جریان تیراندازی جان خود را از دست داد.

در بررسی های اولیه بازبینی دوربین های مدار بسته نشان می داد که عاملان جنایت سوار خودرو ساینا سفیدرنگ در تعقیب مجید عبدالباقی بوده و سرانجام او را هدف تیراندازی مرگبار قرار دادند.

کارآگاهان پلیس آبادان با اقدامات اطلاعاتی  8 نفر را در ارتباط با قتل مجید عبدالباقی  شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیرکردند.

بررسی های نشان از آن داشت که عاملان قتل توسط(ر د)پدر یکی از جانباختگان  متروپل  و وکیل دادگستری وهمجنین (ش د) دوست صمیمی وخانوادگی عبدالباقی  اجیر شده بودند.

برای این دومتهم  بادستور بازپرس شعبه 1دادسرای عمومی وانقلاب آبادان قرار بازداشت موقت صادر شد اما پس از گذشت تقریبی 1ماه از قتل مجید عبدالباقی  هفته گذشته (ش د)و همچنین(رد) که به اتهام اجیرکردن قاتل مجید عبدالباقی دستگیر شده بودند باقرار وثیقه 5ملیارد تومانی از زندان بصورت موقت آزاد شدند.

اما عصر روز جمعه4 شهریور، باتوجه به مدارک به دست آمده جدید( ر د) وکیل دادگستری وپدر یکی از جان باختگان متروپل به دستور بازپرس شعبه 1دادسرای عمومی وانقلاب آبادان حمیدرضا قارایی دستگیر وباقرار بازداشت موقت 60روزه روانه زندان شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمد رضا
    0

    عبدالباقی بدرک رفت

  • ناشناس
    0

    افرادی چون عبدالباقی کم نیستن که با زد و بند خون مردم را تو شیشه میکنن اینها انگل اجتماع هستند

  • ناشناس
    0

    آمرین قتل عمدی مجید عبدالباقی چونکه مباشرین قتل عمدی نیستند و صرفاً معاون در قتل عمدی محسوب می شوند مجازات آنها حبس است و قرار قضایی آنها بازداشت موقت نیست بلکه قرار وثیقه است مگر این که به دلیل عجز از پرداخت وثیقه بازداشت شوند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها