6 کشته و زخمی در پی نزاع دسته جمعی در دلفان استان لرستان

فرمانده انتظامی دلفان از شناسایی و دستگیری 6 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی و کشف 3 قبضه سلاح در منطقه عشایری "سرکشتی " ( داربید) این شهرستان خبر داد.

6 کشته و زخمی در پی نزاع دسته جمعی در دلفان استان لرستان

سرهنگ"فضل اله منصوری" در تشریح این خبر  اظهار کرد: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر درگیری مسلحانه در منطقه عشایری "سرکشتی داربید" این شهرستان، بلافاصله اکیپ های از یگان امداد، پلیس های تخصصی و پاسگاه انتظامی محل به سرپرستی فرماندهی انتظامی دلفان در محل حاضر شدند.

او افزود: پس از حضور ماموران و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو خانواده عشایری به علت اختلاف بر سر چرای دام به صورت مسلحانه با یکدیگر درگیر و متاسفانه 3 نفر از طرفین درگیری شامل یک زن و 2 مرد به قتل می رسند و 3 نفر دیگر از ناحیه پا بوسیله سلاح گرم مجروح و 60 راس گوسفند نیز تلف شده اند.

فرمانده انتظامی دلفان ادامه داد: ماموران ضمن اقدامات تخصصی توسط پلیس آگاهی و انتقال مجروحان به منظور مداوا به مراکز درمانی، فرمانده انتظامی استان شخصا" در محل حاضر با صدور دستورات لازم به منظور پیشگیری از گسترش و ادامه درگیری ضمن اتخاذ تمهیدات لازم،  6 نفر از عاملان نزاع پس از شناسایی که متواری بودند را طی چند عملیات دستگیر، 3 قبضه سلاح شامل 2 قبضه سلاح جنگی کلاش و یک قبضه شکاری  کشف شد.

سرهنگ منصوری با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته و حضور پلیس، امنیت در این منطقه برقرار است، گفت: برخی افراد بجای تمکین به قانون با اقدام خودسرانه دست به اقدامات خشونت آمیز و غیر قابل توجیه می زنند که متاسفانه باعث بروز حوادث تلخ و ناگوار می شود.

این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به افراد قانون شکن خاطر نشان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضاء امنیت و آسایش مردم است و هرکس آسایش و امنیت مردم را خدشه دار کند با برخورد سخت و قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی مواجه خواهد شد.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایرانی
    1

    لر / تفنگ / نزاع دسته جمعی / قتل 3 نفر / در سال 1401 / چرا اصلاح نمیشیئ ؟؟؟

  • لر
    0

    به ایرانی
    اشتباه بهت مثبت دادم. همچین میگی انگار خودت و بقیه مردم ایرام سوئیسی هستید. لر هر چی باشه اصالت داره و اگه لر نبود الان تو به زبون شوهر ننه یعنی عربی حرف می زدی. اینو هم بدون که تو با زدن توی سر دیگر اقوام نمی تونی عقده خودت رو جبران کنی. یک عمر برات جوک ترکی ساختن تو رو می فهمم اما اینکه عقده خودت رو سر لر ها بریزی رو نمیشه درک کرد. نزاع دسته جمعی و کشتار متاسفانه در آذربایجان ، گیلان و مازندران ، قم و کاشان و بلوچستان و تهران و مشهد هم زیاد دیده شده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها