2 فوق ستاره والیبال جهان در راه شهداب؟

تیم والیبال شهداب یزد برای حضوری قدرتمند در رقابت های جام باشگاه های آسیا به دنبال جذب دو فوق ستاره است.

2 فوق ستاره والیبال جهان در راه شهداب؟

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت با حضور ۸ تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

تیم های پیکان و شهداب یزد، نماینده های ایران در این دوره از مسابقات هستند. پیکانی ها با جذب نفراتی همچون سید محمد موسوی، سعید معروف، اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز تا دندان مسلح شده اند، اما حالا از گوشه و کنار خبر می رسید که یزدی ها هم دست به کار شده اند تا از قافله عقب نمانند.

گفته می شود یزدی ها با دو فوق ستاره کوبایی الاصل والیبال جهان به نام های روبرتلندی سیمون و ویلفردو لئون وارد مذاکره شده اند. این دو بازیکن هم اکنون با تیم های باشگاهی خود یعنی پروجا (لئون) و لوبه (سیمون) در فینال لیگ ایتالیا حضور دارند و باید دید که آیا شرایط حضور آنها در ترکیب تیم والیبال شهداب یزد فراهم خواهد شد یا خیر؟

بازی دوم فینال سری آ ایتالیا روز ۱۴ اردیبهشت و بازی سوم (درصورت نیاز) روز ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که آیا این انتقال نهایی خواهد شد یا اینکه یزدی ها باید از بازیکنان فعلی خود برای حضور در جام باشگاه های آسیا استفاده کنند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها