یک رسانه لهستانی: آیا به عطایی در تیم ملی والیبال ایران زمان بیش‌تری می‌دهند؟

رسانه ورزشی لهستان ضمن بررسی جانشین ولادیمیر آلکنو در تیم ملی والیبال ایران نوشت: آیا عطایی تنها در مسابقات پیش رو هدایت ایران را برعهده دارد یا این که به او زمان بیش‌تری داده خواهد شد؟

یک رسانه لهستانی: آیا به عطایی در تیم ملی والیبال ایران زمان بیش‌تری می‌دهند؟

باتوجه به این که والیبال ایران یکی از قدرت‌های جهان به شمار می‌رود، تغییرات در این تیم برای رسانه‌های مخلف ورزشی به خصوص رسانه های والیبالی بسیار مهم است.

رسانه ورزشی لهستانی polsat در گزارشی به بررسی تغییر سرمربی ایران از ولادیمیر آلکنو به بهروز عطایی پرداخته است. آلکنو که مدت قرارداش تا پایان رقابت‌های المپیک بود، بارها در نشست خبری اعلام کرد که به دلیل خستگی نیاز به استراحت دارد و قرار است چند وقتی از دنیای والیبال کنار رود؛ به همین دلیل فدراسیون والیبال از مدت‌ها پیش، بهروز عطایی را سرمربی تیم ملی والیبال در رقابت ها آسیایی معرفی کرد.

این رسانه لهستانی در خصوص این تغییر نوشت: در بازی‌های المپیک، تیم ملی والیبال ایران با هدایت ولادیمیر آلکنو در مرحله گروهی به کار خود پایان داد. پس از ناکام ماندن تیم ملی والیبال ایران، ولادیمیر آلکنو خداحافظی کرد و وظایف او را بهروز عطایی بر عهده گرفت. عطایی که با تیم زیر ۲۱ سال قهرمان جهان شده است وظیفه دارد تیم ملی والیبال ایران را برای قهرمانی آسیا آماده کند.

این رقابت‌ها به میزبانی ژاپن از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه برگزار می شود و تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در صدر گروه B با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ بازی خواهد کرد. شروع در این مسابقات برای تیم‌های پیشرو آسیایی بسیار مهم است چرا که دو تیم برتر به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صعود خواهند کرد.

ایران یکی از تیم‌هایی است که باید از عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۹ خود دفاع کند. پارسی‌ها پس از نمایش ناموفق خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بدون سرمربی ولادیمیر آلکنو به این تورنمنت پا خواهند گذاشت. یادآوری می کنیم که آن‌ها مسابقات المپیک خود را با پیروزی بر لهستان (۳: ۲) آغاز کردند، سپس ونزوئلا را شکست دادند (۳: ۰) و از کانادا، ایتالیا و ژاپن شکست خورده و از المپیک خداحافظی کردند.

حالا فدراسیون والیبال ایران بهروز عطایی را به عنوان مربی تیم ملی منصوب کرد. عطایی ۵۱ ساله در گذشته به عنوان دستیار مربی تیم ملی کار کرده است. بزرگترین موفقیت در حرفه او قهرمانی جهان زیر ۲۱ سال است که با تیم ملی نوجوانان ایران در سال ۲۰۱۹ در طول مسابقات در بحرین به دست آمد. ایران در فینال ایتالیا را با نتیجه ۳-۲ شکست داد.

باید پرسید که آیا عطایی فقط در مسابقات پیش رو هدایت ایران را برعهده دارد یا اینکه به او زمان بیش‌تری داده خواهد شد؟

ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در مسابقات قهرمانی آسیا را بازی می‌کند. سرمربی اسامی ۱۵ بازیکن دعوت شده به اردوی آماده سازی را اعلام کرده است. والیبالیست‌های ایرانی مطمئناً می‌خواهند شکست مقابل ژاپن در المپیک را جبران کرده و مهمتر از همه، صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ را قطعی کنند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها