لیست جدید تیم ملی والیبال اعلام شد

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی ۱۵ بازیکن دعوت شده به اردوی مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

لیست جدید تیم ملی والیبال اعلام شد

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در حالی از تاریخ ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود که در فاصله ۶ هفته مانده به آغاز مسابقات، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران، اسامی ۱۵ بازیکن بزرگسال دعوت شده به اردوی مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

تیم ملی والیبال ایران در گروه B رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

ایران در اولین بازی خود در تاریخ ۲۱ شهریورماه به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. ملی‌پوشان ایران در تاریخ ۲۲ شهریورماه با تایلند دیدار می‌کنند و در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در تاریخ ۲۳ شهریور مقابل پاکستان صف‌آرایی می‌کنند.

اردوی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از روز یکشنبه (۲۴ مردادماه) آغاز می‌شود.

اسامی بازیکنان بزرگسال دعوت شده به اردوی قهرمانی آسیا به این شرح است:
میلاد عبادی‌پور
میثم صالحی
امیرحسین اسفندیار
اسماعیل مسافر
جواد کریمی
علی رمضانی
علی‌اصغر مجرد
رضا عابدینی
امیرحسین توخته
مهدی جلوه
صابر کاظمی
بردیا سعادت
محمدرضا حضرت پور
ابوالفضل قلی‌پور
امین اسماعیل‌نژاد

سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان را بهروز عطایی برعهده دارد. اسامی سایر اعضای کادرفنی به این شرح است: مصطفی کارخانه (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان (مربی)، عظیم جزیده (مربی)، علی فرهادی (دکتر)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا قلی‌پور (ماساژور).

بعد از پایان مسابقات المپیک، این نخستین اردوی تیم ملی والیبال است که تشکیل خواهد شد. سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران بعد از المپیک از تیم ملی خداحافظی کرد و نفراتی چون محمد موسوی و امیر غفور هم در لیست جدید تیم ملی حضور ندارند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فرشادآزاد
    0

    اینکه یک بازیکن بالاخره یک نقطه پایانی داردرانمیتوان کتمان کرداما دراین سالها که سعیدمعروف بخوبی کارمی کرد وانصافا زحمت فراوان می کشید وهنرنمایی میکرد ازفکرپرورش یک نفردیگرغافل شدیم سعیدمعروف حق بزرگی به گردن کشور و والیبال کشور داردچقدر با اونامهربان بودیم تقدیر درشان اوانجام نگرفت سایربازیکنان هم وقتی می بینند اینهمه تلاش وایثار واستعداد به چشم کسی نمی آیدقطعا با انگیزه کافی ادامه نمی دهند مهم نظرمردم است که این ورزشکارعزیز رادوست دارندوبابت لحظات شادی که درکنارسایرین برای ملت خلق کردازاوسپاسگزار هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها