ماربل شیت نوع جدیدی از دیوارپوش

ماربل شیت نوع جدیدی از دیوارپوش است. استفاده از این مصالح می تواند تا سال ها ظاهری زیبا و جذاب به فضای داخلی یک ساختمان ببخشد.

ماربل شیت نوع جدیدی از دیوارپوش

ماربل شیت نوعی دیوارپوش است که از آن برای زیباسازی دیوار ها استفاده می شود. امروزه طراحی و زیباسازی فضای داخلی یک ساختمان به اندازه زیباسازی نمای بیرونی آن اهمیت دارد. لوازم و مصالح ساختمانی مختلفی برای طراحی فضا ها تولید شده اند که هرکدام ویژگی ها و مزایای مخصوص به خود را دارند. استفاده از این مصالح می تواند تا سال ها ظاهری زیبا و جذاب به فضای داخلی یک ساختمان ببخشد. امروزه دیگر نمی توانیم با رنگ آمیزی دیوار، به آن زیبایی ببخشیم. همچنین قیمت سنگ های ساختمانی چنان زیاد است که افراد سعی می کنند از مصالح ارزان‌تر و در عین حال زیباتر جهت تزئینات داخلی ساختمان استفاده کنند. ماربل شیت از لحاظ شکل ظاهری بسیار شبیه به سنگ های طبیعی می باشد اما ‌از لحاظ وزن و ساختار با سنگ متفاوت است.

ماربل شیت یکی از بهترین نمونه های متریال است که طرفداران زیادی دارد. زیبایی و طیف رنگی گسترده این مصالح سبب شده است که در اکثر پروژه ها از آن ها استفاده شود. ماربل شیت را از پودر سنگ و رزین با نسبت های معین تولید می کنند. درصد اختلاط این دو با یکدیگر تعیین کننده مقاومت ماربل شیت می باشد. این متریال را می توانید در هر مکانی استفاده کنید. از این نمونه مصالح می توانید در راهرو، پله، پارکینگ و حتی فضای بین کابینت های آشپزخانه هم استفاده کنید. سطح ماربل شیت کاملا یکدست و براق است و جلوه ای زیبا و لوکس به فضا می بخشد.

1

مزیت های استفاده از مصالح جدید

استفاده از ماربل شیت دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد. ماربل شیت برروی انواع سطح های هموار و ناهموار قابل نصب است. همچنین ویژگی منحصر به فرد دیگری که این مصالح دارند ضد ضربه و ضدخش بودن آن ها می باشد. بر طبق همین ویژگی به راحتی می توانید آن را در فضاهای شلوغ و پر رفت نیز استفاده کنید. این متریال پرکاربرد قابلیت شستشوی خوبی دارند و با انواع مواد شوینده قابل تمیز کردن می باشند. بنابراین در فضا هایی مانند بیمارستان و آشپزخانه که نیاز به شستشوی زیاد است به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. همچنین این مصالح بدون درز و به صورت یک تکه قابل اجرا می باشند که آن را می توان جزو مزیت های بارز ماربل شیت به شمار آورد.

 

نوع جدید دیوارپوش

وزن ماربل شیت بسیار کم می باشد و در صورت نصب بار زیادی به وزن ساختمان اضافه نمی شود. همین وزن کم سبب حمل و نقل آسان و ارزانتر این نمونه متریال شده است. آن ها بدون نیاز به ملات نصب می شوند و همین امر سبب افزایش سرعت نصب این مصالح شده است‌. تنوع طرح و رنگ بسیار بالای این مصالح و قیمت ارزان آن ها سبب شده که بیشتر افراد به جای استفاده از سنگ از این مصالح جهت زیباسازی دیوارها استفاده کنند. تنوع طرح و مدل ها چنان زیاد است که افراد با سلیقه های مختلف می توانند به راحتی مطابق با نظر خود نوع مناسبی را انتخاب کنند.

طول عمر ماربل شیت زیاد است و مقاومت نسبت بالایی دارد. یک ویژگی بسیار مثبت این مواد قابلیت ضد حریق آن ها می باشد که توجه بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب کرده است. این متریال عایق صوت و حرارت نیز می باشند این هم ویژگی دیگری است که باعث برتری این نمونه مصالح شده است.

 

قیمت ماربل شیت

قیمت ماربل شیت نیز مانند سایر مصالح به ابعاد، کیفیت و طرح و رنگ آن بستگی دارد. این ها مواردی هستند که باعث بالا و پایین شدن قیمت این متریال می شوند. برای اطلاع دقیق از قیمت های این محصول می توانید مستقیما با مراکز فروش آن ارتباط برقرار کنید. امروزه علم بسیار پیشرفت کرده است. برای خرید و اطلاع از قیمت های محصول نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد. با فشار دادن چند دکمه می توانید به صفحات مجازی مراکز فروش دسترسی پیدا کنید. شما می توانید با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در این صفحات با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. همچنین یکی از بهترین روش های خرید محصولات نیز مراجعه به این صفحات می باشد. تقریبا تمامی مراکز فروش و تولیدکنندگان، یک سایت جهت ارائه محصولات خود راه اندازی کرده اند. با بررسی محصولات صفحات مختلف و مقایسه قیمت ها می توانید مناسب ترین خرید را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

3

 

 ارتباط مستقیم با این مراکز مزیت دیگری نیز دارد و آن هم خرید مستقیم از تولید کننده می باشد. مزیت های این نوع خرید چنان زیاد است که اکثر خریداران این روش خرید را بیشتر می پسندند. امروزه متریال جدید به سرعت جایگزین متریال قدیمی شده است. متریال جدید نسبت به متریال قدیمی کیفیت و کارآیی بیشتری دارد و همچنین قیمت آن ها نیز به نسبت نمونه های قدیمی بهتر و مشتری پسندتر می باشد.

هزینه نصب

ماربل شیت گزینه ای مناسب برای کسانی است که قصد بازسازی فضای منزل خود را دارند. آن ها می توانند با یک هزینه نسبتا مناسب یک طرح و رنگ زیبا به فضای داخلی منزل خود ببخشند. اگر می خواهید بدانید هزینه نصب این متریال به چه صورت است تا پایان مطلب، همراه ما باشید. به دلیل اینکه نصب ماربل شیت به راحتی و در زمان کمی انجام می شود هزینه نصب زیاد نیست. حتی اگر شما اندکی سر رشته در کارهای فنی داشته باشید می توانید خود، در متراژ کم اقدام به نصب آن بکنید. اگر سطح کار صاف و صیقلی باشد و نیاز به زیرسازی و تراشکاری نباشد هزینه نصب بسیار پایین تر از حد تصور شما در می آید. چنانچه نیاز به زیر سازی و کارهای جانبی باشد هزینه کارهای جانبی با هزینه نصب جمع می شود.

اگر می خواهید نتیجه کار مورد رضایت شما باشد بهتر است از یک گروه ماهر و متخصص جهت نصب ماربل شیت کمک بگیرید. مسلما مهارت گروه اجرا می تواند نتیجه کار را دوچندان کند. بهتر است این متریال بر روی سطوح صاف دیوار نصب شوند تا زیبایی خود را بیشتر نشان دهند. مسلما افراد حرفه ای که کار نصب این متریال را انجام می دهند به خوبی می دانند که باید چه کارهایی انجام دهند تا بتوانند برای چندین سال یک فضای زیبا و شیک به مشتری تحویل دهند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    برای سرویس بهداشتی استفاده میشه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها