چرا باید تعمیر لوازم خانگی را به افراد با تجربه بسپاریم؟

امروزه لوازم خانگی و طرز استفاده صحیح از این وسایل بسیار مهم است، به دلیل این که قیمت وسایل برقی روز به روز افزایش پیدا می‌کند و اگر از این وسایل به طور صحیح نگهداری نکنید، مجبور به تعویض آنها می‌شوید.

چرا باید تعمیر لوازم خانگی را به افراد با تجربه بسپاریم؟

وسایلی همانند یخچال فریز، جارو برقی، ماشین لباسشویی و... تقریباً در تمام خانه ها وجود دارد و وجود آنها نیز در هر خانه ضروری است به دلیل اینکه وسیله ها مانند ماشین لباسشویی یا ظرفشویی، کارها را سریع تر انجام می دهند و دیگر نیازی نیست که مانند قدیم زمان زیادی برای شستن آنها بگذارید.

این وسایل مصرفی مهم، به دلیل اینکه با برق کار می کنند و از حساسیت بالا بر خوردار هستند، بهتر است که هنگام خرید به برند آنها توجه کنید چون نقش مهمی در کارکرد عمر آنها دارد، اما گاهی ممکن است برند های معروف و خوب هم خراب شوند و یاز به تعمیر داشته باشند.

برای تعمیر لوازم خانگی می توانید با مرکز تعمیرات لوازم خانگی دکتر آچار در تماس باشید زیرا با تکنسین های کاملاً حرفه ای می تواند لوازم خانگی شما را به بهترین شکل ممکن با گارانتی ۶ ماهه تعمیرات سرویس کنند، تکنسین های ما در سراسر تهران لوازم خانگی شما را تعمیر می کنند.

اول از همه باید توجه داشته باشید که دستگاهتان باید چند سال یک بار سرویس شود تا از خرابی ها و هزینه های بیشتر جلوگیری شود، اما اگر دستگاه به طور ناگهانی یا طی یک حادثه خراب شد، سعی کنید تا تعمیر آن رابه عقب نیندازید چون باعث فشار آمدن به دستگاه و در نتیجه پایین آمدن عمر آن می شود.

حال توجه کنید که اگر دستگاهتان خرابی پیدا کرد و اگر تجربه در تعمیر آن را ندارید به هیچ عنوان آن را دست کاری نکنید به دلیل اینکه به غیر از اینکه آن را تعمیر نکرده اید، آن را خراب تر هم کرده اید، از این رو سعی داشته باشید تا با پرس و جو و تحقیق بهترین مرکز و بهترین تعمیرکار را برای دستگاهتان برگزینید تا با یک بار هزینه کردن بتوانید دستگاه را سالم تحویل بگیرید.

اگر از تعمیرکار برای تعمیر وسیله خراب شده تان استفاده نکنید یا از تعمیرکار بی تجربه کمک بخواهید، به غیر از هزینه تعمیرها اضافه دوباره امکان دارد که حتی هزینه تعویض دستگاه هم به هزینه هایتان اضافه شود و در این میان زمان شما برای رفت و آمد هم گرفته شده است!

تعمیر کارانی که فقط به اسم میتوان آنها را تعمیرکار نامید و در واقعیت چیزی جز خراب کاری بلد نیستند، اینها با تجربه پایین و هزینه بالا مشکل دستگاه شما را بیشتر از قبلش می کنند و همان طور که گفته شد، به دستگاه فشار وارد می شود و عمر آن کاهش پیدا می کند.

نه تنها در تعمیر لوازم خانگی بلکه در نصب و راه اندازی لوازم خود سعی داشته باشید که از یک تعمیرکار با تجربه از یک تیم بسیار خوب کمک بگیرید، چون در قدم اول نصب و راه اندازی درست دستگاه مهم است و از خرابی های احتمالی جلوگیری می کند.

تعمیر کاران لوازم خانگی، در تعمیر لوازم برند های مختلف آموزش میبیند و تخصص پیدا می کنند، به دلیل این که هر برندی برای تعمیر، فن های مخصوص به خود را دارد و تعمیر کارانی که از نمایندگی های معتبر برای تعمیر لوازمتان استفاده میکنید، از قطعات فابریک و خوبی برای تعمیرات استفاده می کنند.
متاسفانه نمایندگی های غیر معتبر و غیر قابل اعتماد از قطعات استفاده شده یا کهنه یا از قطعات غیر فابریک استفاده می کنند و خیلی از آنها هزینه های زیادی را از مشتری دریافت می کنند، پس حتماً در انتخاب نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ یا ال جی یا سایر برندها توجه داشته باشید که به غیر از تعمیرکار، نمایندگی نیز معتبر و قابل اعتماد باشد.

با پیدا کردن یک تعمیرکار و یک نمایندگی مناسب و قابل اعتماد، هزینه های تعمیرات به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند و وقتتان گرفته نمی شود و در اینجا نه تنها در زمان و هزینه صرفه جویی کرده اید، دستگاهتان نیز به روز اولش بر می گردد.

بعضی از تعمیرکاران وقتی که دستگاه را مورد بررسی قرار می دهند، می گویند که باید دستگاه را به شرکت برده و در آنجا به تعمیرات آن بپردازند، در بعضی از موارد تعمیر در خود نمایندگی یا شرکت ضروری است اما درست این است که تمام سعیشان را بکنند که دستگاه را در محل تعمیر کنند و این کار که خیلی ها دستگاه را از محل خارج می کنند، فقط بابت این است که از مشتری هزینه های اضافی در قبال کار هایی که به گفته خودشان انجام داده اند را دریافت کنند.

برای خیلی از افراد این موضوع بسیار مهم است که هنگام تعمیر تعمیرکار بر کاراو نظارت داشته باشند که از درستی انجام کار او و استفاده از قطعات فابریک برای دستگاه مطمئن شوند، از همین رو خیلی از مشتری ها و تعمیرکاران برای نبردن دستگاه به نمایندگی دعوایشان می شود و البته این موضوع فقط در رابطه با تعمیر کاران بی تجربه و دنبال پول زیاد است نه نمایندگی های معتبر.

به عنوان مثال:

مرکز تعمیر لوازم خانگی دکتر آچار که بابت تعمیرات لوازم خانگی در تهران در کمترین زمان به منزل شما مراجعه می کنند و تعمیر را انجام میدهند و ضمانت 6ماهه تعمیرات را نیز تقدیم شما خواهند کرد.

تکنسین های فنی این مرکز به فکر تعمیر لوازم خانگی شما هستن نه تعویض قطعات و به اینصورت هزینه تعمیرات شما کاهش می یابد.

منبع کلیک کنید

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها