استان تهران دیگر شهری با وضعیت قرمز کرونا ندارد/ وضعیت کرونایی پیشوا نارنجی شد

رئیس شبکه بهداشت پیشوا از تغییر وضعیت کرونایی این شهرستان به رنگ نارنجی خبر داد.

استان تهران دیگر شهری با وضعیت قرمز کرونا ندارد/ وضعیت کرونایی پیشوا نارنجی شد

وضعیت کرونایی پیشوا در هفته های گذشته، رنگ قرمز را نشان می داد که این‌ امر باعث ایجاد محدودیت های کرونایی مربوط به این وضعیت شد.

این‌ در حالی بود که با وجود شروع محدودیت های کرونایی از ابتدای آذرماه، شهرستان پیشوا همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت و باعث شده بود که در هفته اخیر هم از پیشوا به عنوان تنها شهر استان تهران نام برده شود که دارای وضعیت قرمز کرونا است اما از امروز وضعیت کرونایی این شهرستان تغییر رنگ داد و به نارنجی تبدیل شد.

امیر امینی در پیشوا با اشاره به تغییر رنگ وضعیت کرونایی این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه پس از اعمال محدودیت های کرونایی و رعایت مردم و همکاری صنوف میزان مبتلایان به بیماری کرونا در پیشوا کاهش یافته است.

وی ادامه داد: به دنبال کاهش مبتلایان به کرونا در این شهرستان و همچنین پیگیری های به عمل آمده، وضعیت کرونایی پیشوا از قرمز به نارنجی تغییر رنگ داد.

رئیس شبکه بهداشت پیشوا گفت: وضعیت کرونایی پیشوا نسبت به گذشته بهتر شده است اما این دلیل بر خوب شدن وضعیت نیست و از مردم‌ عزیز خواهش می کنم‌ به رعایت های خود مانند گذشته ادامه دهند تا وضعیت پیشوا از شرایط فعلی بهتر شود‌ زیرا رنگ نارنجی نشان دهنده وضعیت پرخطر است.

امینی افزود: به دنبال تغییر وضعیت این شهرستان فعالیت صنوفی که در گروه های 2 و 1 قرار دارند نیز بلامانع است.

رئیس شبکه بهداشت پیشوا گفت: باید از مردم و مخصوصا کسبه پیشوایی که در این مدت نهایت رعایت و همکاری را داشتند تقدیر و تشکر به عمل آورم و امیدوارم با ادامه دار بودن رعایت ها، وضعیت کرونایی پیشوا از شرایط فعلی نیز بهتر شود‌.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها