تاکید وزیر بهداشت بر پیگیری جدی احداث بیمارستان در پیشوا

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از تاکید وزیر بهداشت بر پیگیری جدی احداث بیمارستان در پیشوا در دیدار مشترک با وی خبر داد.

تاکید وزیر بهداشت بر پیگیری جدی احداث بیمارستان در پیشوا

حسین نوش آبادی از دیدار خود با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و افزود: در این دیدار وضعیت بیمارستان‌ها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: کمبود تخت‌های بیمارستانی، مشکل تجهیزات پزشکی مانند سی تی اسکن و ام آر آی در مراکز درمانی شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا، فقدان بیمارستان و تخت بستری در شهرستان پیشوا، کمبود امکانات پزشکی در بیمارستان شهید ستاری قرچک، مشکلات بهداشتی و درمانی روستاها و مراکز بخش‌های جواد آباد و جلیل آباد از جمله موضوعاتی بود که با وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش مطرح شد.

وی گفت: در این دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطروحه را صادر کرد و توسعه بیمارستان شهید ستاری و افزایش تخت‌های بستری، پیگیری جدی احداث بیمارستان پیشوا، ساماندهی وضعیت بیمارستان شهید مفتح ورامین، ضرورت تأمین نیروهای مدیریتی بومی در منطقه، مورد تاکید وزیر بهداشت و درمان کشور قرار گرفت.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها