سازمان هواپیمایی ادعای «نمکی» درباره تعداد پروازهای مشهد را تکذیب کرد

سخنگوی سازمان هواپیمایی: در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۹ مرداد تعداد ۴۰۲ پرواز داخلی، ۴۴ پرواز بین المللی و جمعا ۴۴۶ پرواز داخلی و بین المللی به مشهد مقدس انجام شده است.

سازمان هواپیمایی ادعای «نمکی» درباره تعداد پروازهای مشهد را تکذیب کرد

در حالی که اخیرا وزیر بهداشت مدعی شده بود در هشت روز گذشته ۱۰۳۲ پرواز به مشهد بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است، سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: ۴۴۶ پرواز داخلی و بین المللی به مشهد مقدس در این ایام صورت گرفته است.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه ویدئو کنفرانسی که امروز با حضور فرماندهان سپاه استان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، درباره سفر اخیرش به مشهد، اظهار کرد: متاسفانه در طول هشت روز ۱۰۳۲ پرواز به این شهر در پیک کرونا از نقاط مختلف کشور و کشورهای همسایه بدون رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است؛

در هتل ها، بازارها و حرم مقدس دستورالعل ها رعایت نمی شوند؛ این در حالی است که کادر درمان و بسیج در کنار هم شبانه روز تلاش کردند و همچنان در جبهه مقابله با کرونا هستند اما عده ای کار را رها کرده اند، به همین دلیل ما در ته این رودخانه در حال جمع آوری جنازه هستیم.

در پی این اظهارات، محمد حسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی درباره آخرین وضعیت پروازهای داخلی و بین‌المللی به مشهد مقدس اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۹ مرداد تعداد ۴۰۲ پرواز داخلی، ۴۴ پرواز بین المللی و جمعا ۴۴۶ پرواز داخلی و بین المللی به مشهد مقدس انجام شده است.

وی افزود: سازمان هواپیمایی از زمان شیوع و گسترش ویروس کرونا ضمن تبعیت از تمامی دستورالعمل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، نظارت سختگیرانه‌ای بر اجرای دستورالعمل ها توسط شرکت‌های هواپیمایی داشته است؛ کما اینکه در برهه زمانی گسترش این ویروس در استان خوزستان، با دستور ستاد، ضمن کاهش حداکثری تعداد پروازها، داشتن تست منفی PCR را برای مسافران پروازهای ورودی و خروجی آن استان الزامی اعلام کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: همچنین این سازمان از تاریخ ۲۰ مرداد ماه بر اساس دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا تعداد پروازها به مشهد مقدس را ۵۰ درصد کاهش داده و در صورت ابلاغ هر دستورالعملی از جانب ستاد مقابله با کرونا، ضمن ابلاغ به شرکت‌های هواپیمایی بر رعایت آن نظارت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    فعلا که چهل و دوساله مردم گرفتار تکذیب و انکار و دروغ های شما هستند !!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همشون از نفر اول مملکت تا پایین دزد و دروغگویند

  • کاربر ناشناس
    0

    همه دروغگو وبی شرف ومردم ماقربانی می شوند

  • ناشناس
    0

    حالا که گندش دراومده هرکی داره میگه اون یکی گناهکاره ،چه اوضاعی داریم ما

  • حسین اسلامی
    0

    خجالت اوره آقای نمکی شما کاری با این ملت کردید ک هیچ کسی نکرد از قول های بی عمل شما تا الکی حرف زدنتون شما ملتو مسخره کردید شما با جان میلیون ها آدم بازی کردید شما فقط خدای ادعا هستید چین قرنطینه شد ولی جنابعالی سیاسیش کردید شما بابت واکسن تعلل وبهانه تراشی کردید و ورود واکسن هم سیاسیش کردید کلا کارشما سیاست بازی هست ن سیاست این برنامه وسیاست نیست بلکه بی سوادی وبی عملی جنابعالی هست

  • افشار
    0

    اینجانب شاهد پروازهای مکرر هوائی از نقاط مختلف کشور به مشهد هستم لطفا به جای تکذیب ، مدیریت و برنامه ریزی دقیق و محکم و استوار برای جلوگیری از انتقال کرونا به مشهد مبذول و دلهای داغدیده را با روشهای مدیریتی سالم و بدون تهمت و افترا به یکدیگر التیام دهیم.حتی در خصوص ورودیهای زمینی نیز باید کوشا و محکم عمل نمائیم. حضور این همه مسافر در مشهد با چه وسیله ای صورت گرفته .تا زنده هستیم قدر یکدیگر را بدانیم. خداوند ناظر بر اعمال ما هست .

  • کاربر ناشناس
    0

    پرواز بین المللی واجبه بدبختا شما رو به دلیل کرونا تو گداترین کشورهای دنیا راه نمیدن اونوقت مشهد رو کردین عربستان که بیان جراحی زیبایی کنن و هزار کثافت کاری دیگه مگه پزشکهای ما کم پول دارن که محتاج ورود عربها به کشور اونهم تو این شرایط باشن اینا خودشون میتونن چرخه انتقال رو فعالتر و گسترده تر کنن مگه نمیگین ز تو محیط سربسته نباید تجمع باشه هر جا میری سربسته و سرباز این میهمانان ناخوانده وجود دارن اینا چون عرب هستن نمیتونن ناقل باشن ؟

  • دن کیشوت
    0

    اینکه همه یکدیگر را تکذیب می کنند یعنی از بالا تا پایین همه کذاب هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها