سریع ترین روش های مهاجرت به انگلستان با رویال مهاجرت

از گذشته دور تاکنون انسان‌ها به دنبال ارتقا سطح زندگی خود بوده‌اند به همین دلیل در سراسر کره خاکی افراد به دنبال مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستند. انگلستان از جمله کشورهایی است که متقاضیان زیادی برای مهاجرت دارد.

سریع ترین روش های مهاجرت به انگلستان با رویال مهاجرت

 قوانین  و مراحل بسیار سخت گیرانه و پیچیده‌ای برای اخذ ویزای انگلستان از سوی دولت مردان این کشور اندیشیده شده که اگر این قوانین و مراحل به درستی پیش نرود مهاجرت به انگلستان در حد یک رویا باقی خواهد ماند.

اگر شما هم قصد مهاجرت به این کشور را دارید توصیه می‌کنیم حتما با خواندن مطالب زیر اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید تا بتوانید رویای خود را به حقیقت تبدیل کنید. 

رویای مهاجرت به انگلستان

انگلستان از جمله پیشرفته‌ترین کشورهای جهان است که افراد بسیار زیادی رویای زندگی در این کشور را در سر می‌پرورانند. تنها تعداد معدودی از افراد این شانس را دارند که رویای خود را به حقیقت بپیوندند. در بین شهر‌های مختلف این کشور شهر لندن یکی از مهم‌ترین شهر‌هایی بوده که مقصد مهاجران بسیاری است. به جرات می‌توان گفت هر دانشجویی آرزوی کسب اقامت تحصیلی این کشور و تحصیل در انگلستان را دارد.

انگلستان یکی از گران‌ترین مقصد‌های مهاجرتی در جهان محسوب می‌شود که اخذ اقامت این کشور از پیچیدگی‌ها و سخت‌گیری‌های بسیار زیادی برخوردار است. متقاضیان مهاجرت به این کشور می‌توانند از ۹ طریق رویای خود را تحقق بخشند. شرایط مهاجرت به انگلستان به واسطه هر یک از این شیوه‌ها متفاوت از دیگری بوده که در ادامه مطالب در مورد هر یک از این شیوه‌های مهاجرتی به طور جداگانه توضیحات کاملی را ارائه می‌دهیم.

روش های مهاجرت به انگلستان

همانگونه که عنوان شد شیوه‌های مختلفی برای مهاجرت به کشور انگلستان وجود دارد. بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که از طریق راحت‌ترین شیوه به این کشور مهاجرت کنند. باید بگوییم انتخاب راحت‌ترین شیوه بستگی به شرایط شما دارد. روش‌های مختلف مهاجرت به کشور فرصت‌ها شامل موارد زیر است:

مهاجرت به کشور انگلستان از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور

یکی از راه‌های مهاجرت به کشور انگلستان سرمایه‌گذاری در این کشور و اخذ ویزای Tier1 است. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در انگلستان یکی از سخت‌ترین راه‌های ممکن است. باید گفت یکی از علت‌های سختی این شیوه میزان مبلغ تعیین شده برای سرمایه‌گذاری در این کشور می‌باشد. متقاضی برای سرمایه‌گذاری در انگلستان باید ۲ میلیون پوند داشته باشد. فردی که از این روش مهاجرت می‌کند بعد از گذشت پنج سال می‌تواند اقامت دائم این کشور را بگیرد.

مهاجرت به کشور انگلستان از طریق تحصیل در این کشور و اخذ ویزای تحصیلی

یکی دیگر از شیوه‌هایی که می‌توان به کشور انگلستان مهاجرت کرد اخذ ویزای تحصیلی این کشور است. تحصیل در انگلستان می‌تواند آرزو هر فردی در این کره خاکی باشد اما تنها تعداد معدودی از افراد شرایط لازم برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور را دارند. از طریق اخذ ویزای تحصیلی می‌توانید به راحتی در آینده اقامت این کشور را کسب کنید. به منظور اخذ این ویزا در ابتدا لازم است که شما برگه پذیرش یکی از مراکز آموزشی یا دانشگاهی این کشور را به سفارت تحویل دهید.

 ویزای تحصیلی کشور انگلستان را با نام Tier4 می‌شناسند. Tier4 در دو نوع جنرال که برای افراد بالای ۱۷ سال و ۶ ماه بوده و نوع چایلد برای افراد کم‌تر از این سن است. برای دریافت ویزای تحصیلی انگلستان باید شرایط خاصی نظیر تسلط کامل به زبان انگلیسی به همراه مدرک معتبر آن، داشتن گواهی تمکین مالی و صدور نامه به منظور پذیرش نهایی را داشته باشید.

1

مهاجرت به کشور انگلستان از طریق دریافت ویزای کاری

دریافت ویزای کاری یکی از پرطرفدارترین و در عین حال راحت‌ترین شیوه‌های مهاجرت به کشور انگلستان است. برای اینکه بتوانید در هر یک از شهرهای این کشور مشغول به کار شوید باید ویزای کاری Tier 2 را اخذ کنید. برای دریافت چنین ویزایی در ابتدا باید یک دعوت نامه کاری از طرف کارفرما دریافت نمایید. باید گفت که شرایط اخذ ویزای کاری برای افرادی که خارج از اتحادیه اروپا هستند متفاوت از افراد داخل اتحادیه است.

برای این افراد از سوی اداره کار و مهاجرت انگلیس یک سری مراحل و قوانین خاصی وجود دارد. تخصصی بودن شغل یکی از شرایط دیگر اخذ ویزای کاری است، طبق قوانین کشور انگلستان شغلی که فرد برای آن دعوت نامه دریافت کرده نباید یک شغل عادی نظیر کارگری باشد.

مهاجرت به کشور رویاها به وسیله ازدواج با شهروندان این کشور

یکی از شیوه‌های اخذ اقامت انگلستان ازدواج با شهروندان این کشور است. در این شیوه حتما باید مدرک محکمی مبنی بر ازدواج واقعی فرد وجود داشته باشد‌. مدت زمانی که شما بعد از مهاجرت از این طریق می‌توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید دو سال است. هزینه لازم برای اینکه بتوانید از طریق ازدواج با شهروندان انگلیس ویزا بگیرید در حدود ۱۰۰ پوند است.

مهاجرت به انگلستان از طریق تولد فرزند در انگلستان

در برخی از کشورها قانونی مبنی بر این که اگر فرزندی در خاک کشورشان متولد شود تابعیت آن کشور را دریافت می‌کند نیز وجود دارد. اما کشور انگلستان تابع چنین قانونی نبوده تنها در صورتی می‌توان تابعیت این کشور را گرفت که یکی از والدین یا هر دوی آن‌ها تابع انگلستان باشند. در ضمن طبق قوانین این کشور برای فرزندان تنها می‌توان تا سن ۱۸ سال تابعیت این کشور را گرفت پس از این سن امکان اخذ تابعیت برای آن‌ها وجود ندارد‌

مهاجرت به انگلستان با رویال مهاجرت

مهاجرت به کشور انگلستان به دلیل قوانین مهاجرتی این کشور بسیار سخت و دشوار است. تنها افرادی قادر به اخذ ویزای کشور انگلستان هستند که تمام مراحل قانونی مربوطه را به درستی و با دقت بسیار طی کنند. اگر به دنبال مهاجرت به این کشور هستید توصیه می‌کنیم حتما انجام مراحل کار را به یک وکیل حرفه‌ای بین المللی بسپارید.

موسسه رویال مهاجرت با داشتن کادری مجرب از کارشناسان حاذق و بهترین وکلای حرفه‌ای در زمینه مهاجرت به انگلستان فعالیت می‌کند. این موسسه با وکلا و قانون مردان انگلیسی همکاری‌های لازم را دارد تا از این طریق می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با بهره گرفتن از آسان‌‌ترین روش اقامت در این کشور را اخذ کنید. این موسسه از تجربه بسیار بالایی برخوردار است اگر به دنبال گروهی حرفه‌ای برای انجام کارهای مهاجرت خود هستید، موسسه رویال مهاجرت بهترین گزینه ممکن است.

بسیاری از افراد در طی مسیر اخذ ویزا به مشکل برخوردند اما با مراجعه به این موسسه در کمترین زمان ممکن مشکل آن‌ها برطرف گردیده و اکنون ساکن انگلستان هستند. اگر شما هم قصد مهاجرت به یکی از برترین کشور‌های جهان یعنی انگلستان را دارید می‌توانید به سایت این موسسه مراجعه کنید. به امید زندگی در کشور فرصت‌ها برای متقاضیان مهاجرت در این کشور با موسسه رویال مهاجرت.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها