روش‌های مهاجرت به ترکیه با شرکت مهاجرتی اصطهباناتی

ترکیه یکی از کشورهایی است که در همسایگی ما قرار دارد و به دلیل شرایطی که این کشور دارد، در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از مقاصد محبوب در بین مهاجران شده است.

روش‌های مهاجرت به ترکیه با شرکت مهاجرتی اصطهباناتی

این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، اقتصاد رو به رشد، و فرهنگ غنی، گزینه ای جذاب برای مهاجران از سراسر جهان است. در صورتی که قصد دارید تا برای مهاجرت به کشور ترکیه اقدام کنید، نیاز است تا دید کاملی در مورد روش‌های مهاجرت به این کشور داشته باشید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با این روش‌ها آشنا کرده و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

مهاجرت تحصیلی

یکی از روش‌هایی که از طریق آن می‌توانید به کشور ترکیه مهاجرت کنید، مهاجرت تحصیلی است. از بین روش‌های مختلف، مهاجرت تحصیلی به ترکیه یکی از محبوب‌ترین روش‌ها بوده و بسیاری از افراد از این طریق به کشور ترکیه مهاجرت می‌کنند.

نکته مهمی که در کشور ترکیه باید به آن توجه داشته باشید این است که در این کشور شاهد انواع مختلفی از دانشگاه‌های معتبر هستیم. شما می‌توانید به راحتی به زبان‌های انگلیسی و ترکی در این کشور تحصیل کنید. در صورتی که از بین روش‌های مختلفی مهاجرتی به سراغ این شیوه بیایید، به عنوان دانشجو بین المللی می‌توانید پس از اتمام تحصیلات خود، در ترکیه کار کرده و پس از چند سال اقامت این کشور را دریافت کنید.

مهاجرت کاری

از دیگر شیوه‌هایی که از طریق آن می‌توانید به کشور ترکیه مهاجرت کنید، پیدا کردن شغل در این کشور و مهاجرت کاری است. به دلیل مزایایی که مهاجرت کاری به ترکیه دارد، این روش یکی از گزینه‌های محبوب برای مهاجرت است.

در صورتی که قصد دارید تا از این طریق به کشور ترکیه مهاجرت کنید، باید از یک کارفرمای ترکیه ای پیشنهاد کار دریافت کنید. سپس می‌توانید پس از دریافت پیشنهاد کار، برای دریافت ویزای کاری ترکیه اقدام کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که پس از پیدا کردن شغل در ترکیه و چند سال کار کردن، می‌توانید اقامت خود را دائم کنید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

در صورتی که قصد دارید تا با کمترین چالش ممکن، اقدام به مهاجرت به ترکیه کنید، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است.  مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه یکی از روش‌های سریع و آسان برای دریافت اقامت این کشور بوده و شما می‌توانید با سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف این کشور، به سرعت اقامت ترکیه را دریافت کنید. اگر بخواهیم شما را با روش‌های سرمایه گذاری در ترکیه آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید ملک: یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه گذاری در ترکیه، خرید ملک است. طبق قوانین ترکیه، با خرید ملک به ارزش حداقل 250 هزار دلار آمریکا، می‌توان اقامت ترکیه را به مدت 3 سال دریافت کرد. پس از گذشت 3 سال، می‌توان با تمدید اقامت، به تابعیت ترکیه دست یافت.
  • سپرده بانکی: سرمایه گذاری در سپرده بانکی نیز یکی دیگر از روش‌های سرمایه گذاری در ترکیه است. با افتتاح حساب بانکی به ارزش حداقل 500 هزار دلار آمریکا در یکی از بانک‌های ترکیه، می‌توان اقامت ترکیه را به مدت 3 سال دریافت کرد.
  • سرمایه گذاری در شرکت: سرمایه گذاری در شرکت‌های ترکیه نیز از دیگر روش‌های سرمایه گذاری در این کشور است. شما می‌توانید با سرمایه گذاری 500 هزار دلار آمریکا در یک شرکت ترکیه ای، اقامت 3 ساله ترکیه را دریافت کنید.
  • سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه گذاری: شما می‌توانید با سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه گذاری در کشور ترکیه با حداقل سرمایه 500 هزار دلار آمریکا به مدت 3 سال اقامت موقت ترکیه را دریافت کنید.

1

مهاجرت از طریق ازدواج

شیوه دیگری که از طریق آن می‌توانید به کشور ترکیه مهاجرت کنید، ازدواج با یک شهروند ترکیه ای است. متقاضی مهاجرت از این طریق باید حداقل 3 سال با در ترکیه با پارتنر خود زندگی کند تا در نهایت بتواند تابعیت این کشور را از این طریق دریافت کند.

شرایط مهاجرت به کشور ترکیه

فارغ از آن که قصد دارید تا از کدام یک از روش‌های گفته شده در این مطلب به کشور ترکیه مهاجرت کنید، نیاز است تا شرایط خاصی داشته باشید. به صورت کلی شرایط مهاجرت به ترکیه بسته به روش انتخابی شما متفاوت است. با این حال از مهم‌ترین شرایط کلی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاسپورت معتبر
  • سلامت جسمی و روانی
  • عدم سوء پیشینه
  • داشتن مدرک تحصیلی یا مهارت مورد نیاز
  • تمکن مالی کافی

مهاجرت به کشور ترکیه به سریع‌ترین شکل ممکن

در صورتی که قصد دارید تا با کمترین چالش ممکن و به سرعت به کشور ترکیه مهاجرت کنید، نیاز است تا بر اساس شرایطی که دارید یک روش مهاجرتی مناسب را انتخاب کرده و سپس مراحل مهاجرت را طی کنید. برای رسیدن به این هدف می‌توانید از کمک وکلاء مهاجرتی استفاده کنید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، موسسه مهاجرتی است. این موسسه تیم خبره ای از وکلاء مهاجرتی داشته و با کمک این مجموعه می‌توانید به سرعت و به راحتی، به کشور ترکیه مهاجرت کنید.

حرف آخر

ترکیه کشوری با فرصت‌های فراوان برای مهاجران است. این موضوع باعث شده تا در طول سال هزاران نفر به این کشور مهاجرت کنند. البته برای مهاجرت به کشور ترکیه روش‌های گوناگونی پیش روی شما وجود دارد که در این مطلب شما را با این روش‌ها آشنا کردیم.

آیا امکان مهاجرت به کشور ترکیه از طریق سرمایه گذاری وجود دارد؟

بله شما می‌توانید با خرید ملک، انتقال سرمایه خود به بانک‌های ترکیه، سرمایه گذاری در شرکت‌های ترکیه و یا انتقال دارایی‌های خود به صندوق‌های سرمایه گذاری، به کشور ترکیه مهاجرت کنید.

 بهترین مجموعه مهاجرتی در کشور برای مهاجرت به ترکیه کدام است؟

بی شک یکی از برترین مجموعه‌های فعال در حوزه ارائه خدمات مهاجرتی، موسسه اصطهباناتی است. شما می‌توانید با کمک کارشناسان این مجموعه به راحتی به ترکیه مهاجرت کنید.

بهترین روش‌های مهاجرت به کشور ترکیه کدام اند؟

از بین شیوه‌های مختلف مهاجرت، مهاجرت تحصیلی، کاری و از طریق سرمایه گذاری جز بهترین شیوه‌ها هستند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها