اولین گروه از مسافران جام جهانی از فرودگاه لامرد به قطر پرواز کردند

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت:بر اساس توافقنامه دولت جمهوری اسلامی با مسوولان قطری برای میزبانی از مسافران و تماشاگران جام جهانی در قطر صبح امروز اولین گروه مسافران کشور ترکیه از طریق فرودگاه لامرد عازم دوحه شدند.

اولین گروه از مسافران جام جهانی از فرودگاه لامرد به قطر پرواز کردند

سهراب عزیزی روز چهارشنبه گفت:طبق قرارداد دولت قطر و دولت ترکیه برای ارائه خدمات حمل و نقل به تیمهای شرکت کننده در جام جهانی ٢٠٢٢، قرار است تعداد ٣٥٠ ون مرسدس VIP  از طریق عبور زمینی از خاک ایران وارد دوحه قطر شود.

وی با بیان اینکه اولین گروه از این خودروها  چند روز گذشته از طریق مرز بازرگان وارد کشور شدند افزود :این خودروها  پس از عبور از استان های شمالی کشور وارد استان فارس شدند و در نهایت برای بارگیری از طریق دریا وارد اسکله بندر دیر می‌شوند تا از طریق دریا به دوحه ارسال شوند.

مدیر فرودگاه لامرد افزود :افراد انتخابی این سرویس ها و خودروها  نیز با هماهنگی مسوولان قرار است از طریق فرودگاه بین المللی شهدای لامرد با پرواز های لامرد- دوحه به قطر اعزام شوند که امروز اولین گروه ١٨ نفره از استانبول با پرواز لامرد به مقصد دوحه پرواز کردند.

عزیزی گفت: فرودگاه بین المللی لامرد با تمامی امکانات خود آماده انتقال مسافران برای تماشای بازی های جام جهانی به دوحه است که اولین پرواز آن صبح امروز و با انتقال گروه تدارکاتی از کشور ترکیه انجام شد.

فرودگاه بین المللی شهدای لامرد در نیمه اول سال جاری بیش از ١٤٠٠ مسافر و ٢٥ تن بار را در مسیر قطر اعزام و پذیرش کرده است.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    لعنت به این سیستم که کشور را به این روز انداخته که الان بایستی جاروکش قطر و ترکیه باشیم،نفرین و لعنت خدا باد

  • ناشناس
    0

    در اقتصاد هم دروغ میگویند ،،مستقیما از ترکیه به قطر می فرستادند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها