رئیس ستاد اربعین:

۳۰۰ اتوبوس برای بازگشت زائران به کربلا فرستاده شد

رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: با درخواست مسئولان عراقی بیش از ۳۰۰ اتوبوس به کربلا اعزام شد تا مشکل انتقال زائران به مرزها حل شود.

۳۰۰ اتوبوس برای بازگشت زائران به کربلا فرستاده شد

سید مجید میراحمدی چهارشنبه شب در گفت‌وگویی خاطرنشان کرد: تا امروز ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار زائر ایرانی و ۳۰۰ هزار زائر اتباع غیرایرانی از مرزها عبور کرده اند که یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر آنها به کشور بازگشته اند.

معاون انتظامی و امنیتی وزارت کشور از زائران درخواست کرد که برای بازگشت، سفرشان را به روز اربعین موکل نکنند و سعی کنند از مرزهای شلمچه، چزابه و تمرچین استفاده کنند.  

میراحمدی افزود: با درخواست مسئولان عراقی بیش از ۳۰۰ اتوبوس به کربلا اعزام شد که مشکل انتقال زائران به مرزها حل شود.

وی در عین حال گفت: به دستور وزیر کشور مقرر شد ارائه خدمات برای زائرانی که در روزهای اخیر به کربلا رفته‌اند و با تاخیر به کشور بر می‌گردند در موکب‌های ایرانی در عراق و پایانه‌های مرزی چند روز ادامه پیدا کند تا مشکلی برای آنها بوجود نیاید.

رئیس ستاد اربعین حسینی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تسهیل تردد زائران در مرزها، گفت: با وجود آنکه بیش از ۲۰۰ هزار نفر ورودی به کشور داریم و حجم زائران گسترده بوده، با همکاری آنها کمترین معطلی و ماندگاری را در مرزها داریم.  

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • دانیال
    0

    کلی مریضی میاد داخل ایران.

  • دانیال
    0

    با خودشون کلی آلودگی میارن

  • ناشناس
    0

    کل کشور را تعطیل کرده اید برای یک کارناوال حکومتی،ایاامام حسین ع به این کار شما راضی است که از وی به نفع حکومت خودتان سو استفاده کنید،آیا ملت مشکل دیگری ندارد که شش ماه از سال کل کشور را درگیر این موضوع می کنید و قداست انرا هم روز به روز کمتر می کنید؟؟؟شما دست روی هرچیزی بگذارید انرا خراب و از چشم مردم می اندازید،لطفا حداقل امام حسین علیه سلام را برای مردم بگذارید و بروید.

  • ناشناس
    0

    تمام ایران باید در آماده باش باشند چون ممکن است اینهایی که به عراق رفتن با خودشون کلی بیماری بیاورند.

  • ناشناس
    0

    با اعزام اتوبوسهای ناوگان اتوبوسرانی شرکت اتوبوسرانی شهری و حومه به عراق، کمبود اتوبوس خطوط اتوبوسرانی به ویژه در شهر تهران بسیار مشهود است! مردم ساعتها در ایستگاههای اتوبوس منتظر و معطل آمدن اتوبوس مانده اند!

  • مش جمعه
    0

    ایکاش مسئولین ستاد اربعین، یک مسیر مثل مهران را از حیث تردد رفت و آمد و تدارکات و ایاب و ذهاب، برای کلیه زائرین مهیا کنند و کشور عراق هم در خاک خودش دنباله این مسیر را تا کربلا تخصیص داده و تامین امنیت کند.یقینا زائرین آسوده خاطر به این سفر معنوی خواهند رفت و هزینه ها هم کمتر خواهد شد.

  • رهگذر
    0

    بقرست آقا ... آفرین ... بعد ملت گرفتار برای انجام سفرهای ضروری بلیط اتوبوس پیدا نمیکنند . مملکت رو تعطیل کردید و هر کجا برای پیگیری کاری مراجعه میکنیم میگن مسئولش رفته کربلا که دیگه ارباب رجوع جرات اعتراض هم نداشته باشه چون فوری با یه انگ توهین به مقدسات برایش پرونده هم درست میکنن .

  • مهتاب
    0

    خبرفوری لطفا پخش کن من بازیارت اقا امام حسین موافق هستم ولی مدیرگروهمون توهمون زمان حساس انتخاب واحد رفته کربلا منم کلی هزینه کردم رفتم دانشگاه اونجانبودن چرابعضی ادمایی که پست هارااشعال کردن وظفیه شناس نیستند امام حسینم فک نکنم راصی باشه ماهاکه توخانواده باسواد تحصیلکرده رشد کردیم این ادمارامی بینیم این ناعدالتی عصبی میشیم

  • شیرتوشیر
    1

    البته بعضی ها به اسم کربلا میرن شمال !

    نظرات شما -
    • دانیال
      0

      مگه شمال رفتن اشکالی داره؟

  • ناشناس
    0

    چیزی که با رشوه بیاد با رشوه هم برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها