شرایط برگزاری تورهای زیارتی کربلا و تور مشهد نهال‌گشت

علی رغم این که تورهای زیارتی نهال گشت به صورت هوایی هزینه بیشتری دارند، هنوز گروه کثیری از زائران که توانایی مالی مناسبی دارند ترجیح می‌دهند با مسافرت هوایی، سفری سریع و کم دردسر به اماکن زیارتی را تجربه کنند.

شرایط برگزاری تورهای زیارتی کربلا و تور مشهد نهال‌گشت

علی رغم این که تورهای زیارتی نهال گشت ( تورکربلا و تور مشهد) به صورت هوایی هزینه بیشتری دارند، هنوز گروه کثیری از زائران که توانایی مالی مناسبی دارند ترجیح می‌دهند با مسافرت هوایی، سفری سریع و کم دردسر به اماکن زیارتی را تجربه کنند. با توجه به مشکلات سفر زمینی، همچنین مدت زمان بیشتری که باید در سفر طی کنند، برای بسیاری از متقاضیان، خصوصا افراد مسن‌تر و خانواده‌ها مناسب‌تر است که از تور هوایی کربلا و تور مشهد هوایی برای سفر زیارتی خود استفاده کنند.

تور مشهد هوایی نهال‌گشت

هنگامی که از تور زیارتی داخلی با هواپیما صحبت می‌کنیم، منظور همان تور مشهد است که به صورت هوایی برگزار می‌شود. تور از شهرهایی قابلیت برگزاری دارد که پرواز مستقیم به سمت مشهد داشته باشند. تهران ، اصفهان ، تبریز، کرمان، یزد، اهواز، بندر عباس، کرمانشاه، کیش و قشم از جمله شهرهای مهمی هستند که به مشهد پرواز مستقیم دارند.

پرواز تور مشهد نهال‌گشت با خطوط هوایی معتبر

خطوط هوایی معراج، ماهان و ایران ایر به دلیل استفاده از کادر مجرب و سرویس دهی مناسب به مسافران از جمله بهترین خطوط هوایی برای سفر به مشهد هستند. هر چند پرواز این خطوط هوایی به صورت سیستمی است و قطعا از پرواز های چارتری هزینه رزرو بیشتری دارد. اما در قبال پرداخت آن خدماتی با کیفیت به مراتب بالاتر دریافت می‌کنید.

چگونه تور مشهد هوایی را با قیمت مناسب‌تری رزرو کنیم؟

در طی سال دوره‌هایی هستند که احتمال رزرو تور مشهد با قیمت پایین‌تر افزایش می‌یابد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

· آغاز فصل پاییز و موسم بازگشایی مدارس

· اوایل زمستان و در شروع ایام امتحانات مدارس

· اواخر زمستان در فصل اسفند و تا چند روز قبل از سال جدید

· اواخر ماه فروردین پس از پایان تعطیلات ابتدای سال

· اوخر اردیبهشت در شروع امتحانات آخر سال تحصیلی

شما از مشخصات تمام هتل‌های مشهد آگاهی ندارید

این یک واقعیت است که اکثر متقاضیان رزرو تور مشهد ، آشنایی کمی با هتل‌های مشهد دارند. پس اگر قصد رزرو هتل در مشهد را دارید باید به این نکته توجه کنید که ستاره‌های هتل در مشهد تنها یکی از ابزارهای امتیاز دهی به آن‌ها است و لزوما دلیل بر خوب یا بد بودن آن هتل نیست.

برای رزرو هتل در تور مشهد از نهال‌گشت مشاوره بگیرید

قطعا این ایده آل شما است که تور هوایی مشهد را با بهترین شرایط رزرو کنید. در مشهد هتل‌های با کیفیت و قیمت‌ مناسبی وجود دارد که توسط آژانس نهال‌گشت می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. کافی است با کارشناسان مجموعه نهال‌گشت تماس گرفته و برای انتخاب مناسب‌ترین هتل مشورت بگیرید.

تور هوایی کربلا

آژانس نهال‌گشت، سال‌ها است که خدمات گردشگری متنوعی را به متقاضیان ارائه می‌دهد. برگزاری تورکربلا، خدمتی دیگر از این مجموعه می‌باشد که در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات تور هوایی کربلا می پردازیم.

از ایران پرواز مستقیم به کربلا نداریم

از هیچ یک از فرودگاه‌های ایران پرواز مستقیم به شهر کربلا عراق وجود ندارد. به ناچار پرواز تور هوایی کربلا به شهرهای نجف و بغداد انجام می‌شود. در تور کربلا هوایی و بر حسب این که کدام یک از این شهرها به عنوان مقصد در نظر گرفته شده، برنامه‌های متفاوتی برای سفر به شهرهای زیارتی عراق در نظر گرفته می‌شود.

تور کربلا هوایی از کدام شهرها انجام می شود؟

تورکربلا هوایی تنها از شهرهایی انجام می‌شود که پرواز مستقیم به عراق (نجف و بغداد) دارند، مشهد، تهران، اصفهان و شیراز از جمله مهم‌ترین شهرهایی هستند که پرواز مستقیم به نجف یا بغداد را دارند.

برنامه تور کربلا بغداد ورود

در تور کربلا هوایی بغداد ورود، کاظمین که در مجاورت بغداد واقع شده، اولین شهر زیارتی است که به آن وارد می‌شویم و به زیارت امامان هفتم و نهم (امامان موسی کاظم و محمد تقی علیهما السلام) می‌رویم. سپس به زیارت امامین عسگریین در سامراء رفته، مقصد بعدی کربلا است و بارگاه حضرت امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس را زیارت می‌کنیم و در انتها به نجف به پابوس مولا علی علیه‌السلام می‌رویم، و نهایتا از فرودگاه نجف به فرودگاه مبداء در ایران باز می‌گردیم.

برنامه تور کربلا نجف ورود

آغاز تور هوایی کربلا نجف ورود، از شهر نجف است، شهر کربلا مقصد بعدی ما است، سپس به کاظمین سفر می‌کنیم و پس از آن به سامراء می‌رویم. بغداد آخرین مقصد ما در کشور عراق است که در تورکربلا هوایی (ورودی از نجف) به آن سفر می‌کنیم و از طریق فرودگاه این شهر به ایران باز می‌گردیم.

مهم‌ترین ویژگی تورهای زیارتی آژانس نهال‌گشت

برگزاری تورهای زیارتی داخلی و خارجی، از سوی آژانس‌های مسافرتی مختلف حائز شرایط متفاوتی است. در تورهای زیارتی که توسط آژنس نهال‌گشت برگزار می‌شود تلاش می‌کنیم تا بهترین امکانات و خدمات را با قیمتی مناسب در اختیار زائران عزیز قرار دهیم.

· استفاده از معتبرترین خطوط هوایی از ویژگی‌های مهم تورهای زیارتی هوایی است که توسط آژانس مسافرتی نهال‌گشت انجام می‌شود.

· توجه کنید که تورهای زیارتی عتبات آژانس نهال‌گشت با اخذ مجوز سازمان حج و زیارت و با رعایت الزامات این سازمان برگزار می‌شود. رعایت این الزامات، نظیر بیمه شکت کنندگان در تور و استفاده از هتل‌های معرفی شده توسط سازمان دغدغه‌های زائران عزیز را درحین سفر میزان قابل توجهی کاهش و کیفیت سفر را ارتقاء می‌دهد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها