یادداشت تفاهم بین موزه حیات وحش دارآباد و پارک ژوراسیک

یک یادداشت تفاهم بین موزه حیات وحش دارآباد و پارک موضوعی ژوراسیک تهران برای همکاری های علمی، فرهنگی و گردشگری منعقد شد.

یادداشت تفاهم بین موزه حیات وحش دارآباد و پارک ژوراسیک

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی پارک موضوعی ژوراسیک تهران ، نخستین پارک موضوعی و گردشگری در ایران، طی بازدید دکتر مجید نواییان مدیر موزه حیات وحش دارآباد و دکتر هدایت تاج بخش (پدر علم تاکسیدرمی ایران)، یادداشت تفاهمی در خصوص اجرای طرح های مشترک علمی،فرهنگی و گردشگری فی مابین مجموعه منعقد شد.
در این بازدید دکتر نواییان ضمن تشکر از آقای دکتر تقوی بخاطر اجرای این پروژه مطرح و جذاب برای خانواده‌ها بویژه کودکان که برای نخستین بار در کشور اجرا شده است یادآور شد که اعضای هیات علمی موزه حیات وحش دارآباد که تشکیل شده از اساتید حوزه جانورشناسی و تاکسیدرمی در کشور می باشند جهت ارتقای بیشتر سطح علمی پارک همکاری نمایند.
ژوراسیک پارک تهران یا بوستان دایناسورها و حيوانات متحرک یک بوستان آموزشی، گردشگری و تفریحی در میدان بهرود سعادت آباد تهران است. این پارک با انواع دایناسورها و حيوانات متحرك و در ابعاد واقعی ، نخستین پارک موضوعی پایتخت به شمار می‌رود که به معرفی انواع دایناسورها و حيوانات متحرك همراه با صدا و جلوه‌های ویژه می‌پردازد.
مساحت کل بوستان ژوراسیک تهران ۳۰ هزار متر مربع است که در آن ۲۸ دایناسور متحرك و بيش از ٣٠ نوع حيوانات متحرك قرار گرفته است.

در این بوستان نام علمی، روش زندگی و خوراک دایناسورها و حيوانات به نمایش گذاشته شده است، این دایناسورها و حيوانات به شکل کاملاً طبیعی طراحی شده‌اند به طوری که قادر هستند پلک بزنند و دست و پای آنها حرکت می‌کند.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها