۶ نکته مهم که قبل از سفر باید در نظر بگیرید | مراقب شبکه‌های اجتماعی باشید!

رعایت چند نکته پیش از سفر می‌تواند سفر شما را جذاب‌تر و آسوده‌تر کند.

۶ نکته مهم که قبل از سفر باید در نظر بگیرید | مراقب شبکه‌های اجتماعی باشید!

در زندگی پر از دغدغه و نگرانی این روزها سفر کردن برای آرامش داشتن و بهبود وضعیت روحی لازم است. اما قبل از سفر کردن هم کارهایی لازم است که باید انجام داد. در زیر این کارها را مرور می‌کنیم:

استراحت بیشتر

بهتر است خیلی زود بعد از تعطیلی به سفر نروید و خیلی زود هم بعد از بازگشت از سفر دوباره به محل کارتان نروید. اگر شغلتان این اجازه را می‌دهد یک روز قبل و بعد از سفر را هم استراحت کنید، یا حداقل یکی از آن‌ها را استراحت کنید.

تصمیمتان را به همه بگویید

قبل از این که به سفر بروید با همه مسئولان و مشتریان و کسانی که با شما کار دارند صحبت کنید. سعی کنید تا جایی که ممکن است کار افرادی که به شما بستگی دارد عقب نیفتد.

اولویت‌بندی امور

قبل از رفتن سعی کنید کارهایتان را اولویت بندی کنید تا به راحتی متوجه شوید چه کارهایی باید انجام دهید و کدام مهم‌تر هستند. مثل بستن پروژه‌ها یا کنسل کردن قرار ملاقات‌ها.

مذاکره با همکاران

مطمئن شوید که همکاران بخش شما می‌دانند که چه برنامه‌هایی برای سفرتان دارید و چطور در صورت نیاز اضطراری می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

انتخاب کتاب یا وسیله سرگرمی مناسب

اگر سفرتان به شکلی است که به جای گردش و تفریح قرار است به استراحت در خانه بپردازید و از شلوغی به دور باشید سعی کنید کتاب و سرگرمی مناسب را همراه خود ببرید.

مراقب شبکه‌های اجتماعی باشید

هیچ کس افراد متظاهر را دوست ندارد. اگر به تعطیلات یا سفری رویایی رفته‎اید سعی کنید همه مراحل آن را برای بقیه توضیح ندهید و عکس‌های زیادی از آن منتشر نکنید. باید همیشه اخلاق حرفه‎ایتان را داشته باشید./درنگ

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها