جواد مجابی سکوت نقاشی‌هایش را شکست

بازی‌های ذهنی آزاد جواد مجابی ـ شاعر و روزنامه‌نگار ـ بر دیوارهای یک گالری خواهد رفت؛ این نمایشگاه با عنوان «هفتاد سال چهره‌گشایی جواد مجابی» جمعه، هشتم دی ماه افتتاح خواهد شد.

جواد مجابی سکوت نقاشی‌هایش را شکست

جواد مجابی ـ شاعر و نویسنده ـ که در زمینه هنرهای تجسمی هم آثار و تالیفاتی دارد، قرار است نمایشگاهی از آثار طراحی و نقاشی‌اش برگزار کند. 

این نمایشگاه با عنوان «هفتاد سال چهره‌گشایی جواد مجابی» روز جمعه هشتم دی ماه در گالری طراحان آزاد افتتاح خواهد شد. ۷۵ اثر از جواد مجابی در این نمایشگاه به روی دیوار رفته است. 

مجابی در گفت‌وگویی درباره آثاری که در این نمایشگاه به روی دیوار رفته است توضیحاتی ارائه کرد. او معتقد است که آثار به نمایش درآمده بازی ذهنی آزاد او در واکنش به مسائلی است که گاه در ارتباط با ایران و گاه با جهان مرتبط است. 

این نویسنده گفت: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه بخشی از طراحی‌ها و نقاشی‌هایی است که در ۷۰ سال اخیر انجام داده‌ام.

او که به گفته خود، سال‌هاست قصد برگزاری چنین نمایشگاهی را داشته است، حال قرار شده ۷۵ اثر خود را در گالری طراحان آزاد روی دیوار ببرد. 

مجابی اظهار کرد: من از ۱۵ سالگی طراحی کردم و این آثار را می‌توان خاطرات ذهنی من درباره شرایط پیرامون، عنوان کرد؛ البته بخش قابل توجهی از آثار طی دهه ۹۰ طراحی شده است.

نمایش آثار جواد مجابی در گالری طراحان آزاد، تا روز ۲۳ دی ماه (۱۴۰۲) ادامه خواهد داشت. 

برای سر زدن به گالری طراحان آزاد و بازدید از نمایشگاه «هفتاد سال چهره گشایی جواد مجابی» باید به خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک ۵ رفت. 

62856342

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    از رنگ زیبای لباس و کلاهش معلومه که ذوق هنری داره و انسان خوش‌سلیقه‌ای است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها