تصاویری جالب از زنان کشاورزی که هیتلر را شکست دادند!

زنان بریتانیایی در طول جنگ جهانی دوم در حالی که مردان برای حفظ بریتانیا می جنگیدند، کار کشاورزی را به دست گرفتند تا بریتانیایی‌ها از گرسنگی نمیرند.

تصاویری جالب از زنان کشاورزی که هیتلر را شکست دادند!

عکس‌های کمتر دیده شده نقش حیاتی ارتش زمینی زنان بریتانیا را در شکست آدولف هیتلر در کتابی جدید نشان داده‌اند.

 زنان میهن پرست جایگزین مردانی که در خط مقدم می‌جنگیدند شدند و کشاورزی کشور را ادامه می‌دهند. این امر باعث شد وقتی کشتی‌رانی بریتانیا توسط نازی‌ها در طول جنگ جهانی دوم محاصره شد، تولید مواد غذایی ادامه یابد و بریتانیایی‌ها از گرسنگی نمیرند.

داستان‌های ناگفته‌ای توسط روزنامه‌نگار، امیلی اشورث، در کتاب جدیدش، زنان گمشده ارتش زمینی، فاش شده است. مادربزرگ او ورا آشورث بخشی از ارتش زمینی بود و او می‌خواهد مطمئن شود که سهم مهم آن‌ها در تلاش‌های جنگ فراموش نمی‌شود.

او گفت: می‌خواستم کتابی از خاطرات شخصی جمع‌آوری کنم. مجموعه‌ای از داستان‌های دختران سرزمین که به سادگی نشان می‌دهد که چه هستند، جوان و شجاع، خنده‌دار و باهوش، فداکار و دلسوز.

امیلی می‌گوید: واضح است که فهرست بی پایانی از زنان برای قهرمانی در طول تاریخ وجود دارد، اما این زنان کشاورز زنانی بودند که به چالش برخاستند، زنانی که علیرغم ناملایمات بر این وظیفه پیروز شدند. این‌ها زنانی بودند که به پیروزی در جنگ کمک کردند، اما خودشان آن را کاری خاص نمی‌دانستند، آن‌ها می‌گفتند که فقط می‌خواهند برای این هدف تلاش کنند.

این کتاب به افتخار دو مادربزرگ من، ورا و مارگارت است که من بسیار با آن‌ها صمیمی بودم. این واقعاً در مورد نسلی است که سزاوار آن هستند که به خاطر کار‌هایی که انجام دادند به یاد بیاورند.

ارتش زمینی زنان در ابتدا در طول جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۷ تشکیل شد و در سال ۱۹۳۹ مجدداً تأسیس شد تا از کمبود مواد غذایی ملی جلوگیری کند.

جیره بندی مواد غذایی در بریتانیا در سال ۱۹۴۰ آغاز شد و در ماه مه ۱۹۴۱ دولت اعلام کرد که همه زنان ۱۹ تا ۴۰ ساله باید برای کار جنگی داوطلب شوند. زنان کار‌های کشاورزی مانند پخش کود و کشیدن چغندر قند را انجام می‌دادند. بیش از ۲۰۰۰۰۰ زن بخشی از ارتش زمینی بودند در حالی که دیگران هواپیما می‌ساختند، در کارخانه‌های مهمات کار می‌کردند یا چوب می‌بریدند.

ارتش زمینی زنان پس از پایان جنگ ادامه داشت، زیرا بسیاری از کشاورزان مرد در طی آن کشته شدند. این سازمان در سال ۱۹۵۰ منحل شد، اما در سال ۲۰۰۸ بود که آن‌ها به طور رسمی با نشان افتخار توسط دولت به رسمیت شناخته شدند.

(تصاویر)

(تصاویر)

 

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

 

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

 

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

 

(تصاویر)

(تصاویر)

 
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ا
    13

    ماشاالله به زنان خودمون که همه ی تلاش آنها برای زن زندگی آزادی شون به تشان دادن برهنگی شون تو خیابان ختم شد افرین به غیرت مرداشون که دستشون را میگیرند میارند نشون همه بدند

  • شما خوبید
    10

    جالبه همیشه یکی دیگه کشته میشود و موفقیتها بنام زنان میخورد !!!!!

  • ناشناس
    3

    وقتی زنان را برای کشتگاه مردان بخواهند ،،،زندگی کردن ارزش ندارد

  • ناشناس
    1

    هر جا زنانن پا به میدان گذاشتن صد درصد ان جامعه پیروز سده وپیشرفت کرده.

  • امیر
    3

    ایکاش این خواهران حداقل یک روسری بر سر داشتند که وقتی عکس میگیرند چشم نامحرم به اینها نیوفتد و دچار گناه نشویم و علما مکررا توصیه نموده اند خانمها بهتر است در خانه بمانند و بچه داری کنند که همانا این بهتر است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      تو عینک چادری بزن یا به جاشون چادر سرکن بشین نگاه کن .می دانی اگر گشنگی و تشنگی و بی خانه ای و بدون شلوار بگردی چقدر در اخرت بهت پاداش می دهند در روایات امده هزاران هزار فرشته بالهاشون پهن می کنند می گن کجا بودی تو . تو دیگه کی هستی

  • ناشناس
    1

    وقتی به سیاستمداری مثل چرچیل اعتماد داری که نه دزد است نه فرزندش در امریکا و نه ریا کار و نه شیاد و نه چاپلوس و.....میشود این وقتی بازار چاپلوسی و دزدی و دلالی زیاد باشد میشود خاوری .

  • ناشناس
    1

    اروپا نژاد برتر خوش فکر خوش قیافه تلاشگر . ایرانی چپوگر دزد ریاکار دلال نمونه اش فرزندان مسولان . کدامش دکتر است یا مهندس برای خدمت به کشور و مردم یا پدر مادرشان دزد برای رفتن نزد نژاد برتریها .کشورشان اروپایی ها چه کردند ما چه کردیمش

    نظرات شما -
    • وزارت لواط
      1

      بسیار عالی گفتی گل گفتی

  • ناشناس
    0

    زنان ایرانی هم دوران جنگ ۸ ساله مادران قوی بودند ...نسلی تکرار نشدنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها