واکنش رئیس جمهوری اوکراین به اظهارات پوتین درباره حمله تروریستی در مسکو

رئیس جمهوری اوکراین به اظهارات همتای روس خود درباره حمله تروریستی در مسکو واکنش نشان داد.

واکنش رئیس جمهوری اوکراین به اظهارات پوتین درباره حمله تروریستی در مسکو

ولودیمیر زلنسکی شنبه شب در واکنش به صحبت‌های ولادیمیر پوتین که گفته بود، مظنونان حمله در حال فرار به سمت اوکراین بودند، اظهار کرد: پوتین و اطرافیانش تلاش می‌کنند دیگران را مقصر معرفی کنند. آن‌ها همیشه از این روش استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس جمهوری اوکراین افزود که پوتین «بجای توجه و پرداختن به شهروندان روسیه یک روز ساکت ماند و به این فکر کرد که چگونه اوکراین را [به این ماجرا]بکشاند. همه چیز کاملا قابل پیش‌بینی بود.»

آندری یوسف سخنگوی اطلاعات ارتش اوکراین نیز اظهارات پوتین را «کاملا اشتباه و پوچ» خواند و کرملین را متهم کرد که قصد دارد از این تراژدی برای شدت بخشیدن به سرکوب‌های داخلی استفاده کند.

پوتین شنبه از «رد پای اوکراین» در حمله تروریستی در مسکو سخن گفت وافزود که چهار مهاجم در مسیر فرار به سمت اوکراین بازداشت شدند و «کی‌یف، پنجره‌ای برای تروریست‌ها گشوده بود.»

شامگاه جمعه سوم فروردین افراد مسلح به سالن کنسرت شهر کروکوس در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو حمله کردند که تاکنون ۱۳۳ نفر بر اثر این حمله کشته شده‌اند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ترک
    0

    حقه یازده سپتامبر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      ۱۱ سپتامبر، ۷ اکتبر، و حالا هم تئاتر مسکو
      واقعا این ترفند تا چه زمان کاربرد داره؟

  • ناشناس
    4

    داعش اگه میخواست ترور کند انتحاری میفرستاد که زنده نموند تا گیر بیفتد .برادر پوتینم احتیاج به همبستگی ملی داشت !!!

    نظرات شما -
    • محمد
      2

      عملیات‌داعش‌در‌ساختمان‌مجلش‌شورای‌اسلامی‌وعملیات‌‌شاهچراغ‌کاملا‌مشابه‌این‌عملیات‌بود‌وقتی‌داعش‌پذیرفته‌‌بعضیا‌فازشون‌معلوم‌نیس‌چیه‌که‌تکذیب‌میکنن

  • ناشناس
    1

    خدا لعنت کند هرکس را کشتن بی گناهان را پله ای برای رشد قدرت خودت قرار داده

  • ناشناس
    3

    باسلام.به نظرم،جناب پوتین،رئیس جمهور محترم روسیه،باید روسای سازمان های اطلاعاتی خود را برکنار کند،چون واقعا از کا گ ب،بعید بود که جلوی این عملیات تروریستی را در قلب پایتخت خود نگیرد،به نظرم باید قدردان سربازان محترم گمنام امام زمان باشیم که با اشراف اطلاعتی خود بر روی نیروها و نیز اطراف کشور پهناور ایران،همیشه خدا امنیت را برقرار میکنند.باتشکر

  • ناشناس
    3

    مگه همین ارتش اوکراین نبود که از داعش عضو گیری کرده بود و عکس هاش هم لو رفته بود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها