بازداشت گسترده جوانان فلسطینی در کرانه باختری/ ویدئوی ربودن یک جوان فلسطینی در ضفه غربی در کرانه باختری توسط نیروهای اسرائیلی

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی که متحمل شکست‌های پی در پی در برابر رزمندگان فلسطینی در نوار غزه شده اند تلاش می‌کنند با حمله به کرانه باختری مانع شکل گرفتن شعله‌های مقاومت در این منطقه شوند.

بازداشت گسترده جوانان فلسطینی در کرانه باختری/ ویدئوی ربودن یک جوان فلسطینی در ضفه غربی در کرانه باختری توسط نیروهای اسرائیلی

شبکه المیادین گزارش داد که اشغالگران صهیونیست به شهر نابلس یورش برده و با تجهیزات نظامی خود از جمله بولدوزرها زیر ساخت‌های این شهر را تخریب کردند.

به گزارش مهر، این عناصر به منطقه عنبتا واقع در نزدیکی طولکرم نیز حمله کردند. هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ناحیه سینه به شدت زخمی شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی در هر کدام از این حمله‌های خود علاوه بر تفتیش خانه‌های فلسطینی‌ها اقدام به بازداشت تعدادی از جوانان این منطقه‌ها بدون دلیل موجه می‌کنند.

علاوه بر این روز گذشته شهرک‌نشینان صهیونیست باز هم به یکی از منطقه‌های کرانه باختری یورش بردند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که شهرک‌نشینان صهیونیست به خانه‌های فلسطینی‌ها در روستای «بورین» واقع در جنوب شهر «نابلس» یورش بردند.

لحظه ربایش یک جوان فلسطینی در ضفه غربی در کرانه باختری توسط نیروهای اسرائیلی

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    میشه یک مورد از شکست های پی در پی را توضیح دهید ؟ لابد اولی اش کشته شدن 30 هزار نفر ، دوم با خاک یکسان شدن غزه ؛ سوم آواره شدن 2 میلیون نفر مردم بدبخت و...
    فکر کنم منظور از پیروزی اقامت هنیه و... در هتل های 5 ستاره قطر است .

  • ناشناس
    0

    احتمالا با روغن فاسد فلافل سرخ میکردند

  • ناشناس
    1

    حرومزاده های صهیونیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها