آلمان: راه‌حل 2 کشور فلسطین و اسرائیل، تنها راه برای حل مناقشه است/ باید شبکه حمایت مالی حماس برچیده شود

وزیر خارجه آلمان هم در مورد آینده فلسطین به راه حل دو کشوری استناد کرده است.

آلمان: راه‌حل 2 کشور فلسطین و اسرائیل، تنها راه برای حل مناقشه است/ باید شبکه حمایت مالی حماس برچیده شود

الجزیره نوشت: آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان، پیش از ورود به نشست وزرای خارجه اروپا و کشورهای عرب در بروکسل گفت: راه حل دو دولتی «تنها راه‌حل» برای مناقشه است و «همه کسانی که می‌گویند نمی‌خواهند درباره چنین راه‌حلی بشنوند، هیچ جایگزینی نیاورده‌اند».

بائربوک همچنین مدعی شد: برای دستیابی به صلح در منطقه، به منظور دستیابی به امنیت نه تنها برای مردم اسرائیل، بلکه برای فلسطینی ها به ویژه، ضروری است که شبکه حمایت مالی حماس در نهایت برچیده شود. بنابراین، ما به عنوان اتحادیه اروپا تحریم‌هایی را علیه شبکه حمایت مالی حماس آغاز کرده‌ایم. در عین حال، بسیار مهم است که رنج باورنکردنی در غزه به حداقل برسد و به میزان قابل توجهی کاهش یابد. به همین دلیل است که وضعیت غزه برای ما امروز یک موضوع اصلی است، اینکه چگونه می‌توانیم کمک‌های بشردوستانه بیشتری را به غزه برسانیم، اما همچنین چگونه می‌توانیم در نهایت به توقف‌های بشردوستانه بازگردیم.

وزیر خارجه آلمان که کشورش از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی است افزود: این چیزی است که در هفته های اخیر شبانه روز در ذهن من بوده است. ما برای کاهش وضعیت غزه، برای کاهش درد و رنج باورنکردنی، به ویژه برای کودکان، نیاز فوری به مکث های بشردوستانه داریم.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چشم شما کور پول ملت بدبخت خودمونه میخوایم ببخشیم به حماس ووووو به شما چه ربطی دارد.

  • رحمت
    0

    از نظر غرب ، حمایت از حماس ممنوع اما حمایت از اسرائیل وظیفه اخلاقی از نوع سیاسی اش است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها