نیویورک تایمز:

سیا اطلاعاتی در مورد محل زندگی رهبران حماس و گروگان‌ها به موساد داده است

یک نشریه آمریکایی مدعی شد: سرویس اطلاعاتی این کشور اطلاعاتی از محل مخفی شدن رهبران حماس به موساد داده است.

سیا اطلاعاتی در مورد محل زندگی رهبران حماس و گروگان‌ها به موساد داده است

نیویورک تایمز نوشت: بر اساس گزارش نیویورک تایمز که به نقل از مقامات آمریکایی که نامشان فاش نشده است، سیا اطلاعاتی در مورد رهبران ارشد حماس و اسیران غزه در اختیار اسرائیل قرار داده است.

براساس این گزارش جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی، بلافاصله پس از حمله ۷ اکتبر دستور تشکیل یک گروه ویژه برای جمع آوری اطلاعات در مورد محل اسیران و رهبران حماس را صادر کرد. در این گزارش آمده است که مقامات آمریکایی بر این باورند که یحیی سنوار، رهبر ارشد حماس در عمیق‌ترین بخش‌های شبکه تونل این گروه در زیر خان یونس در جنوب غزه پنهان شده است و همچنین گفته می‌شود که او خود را در میان اسرای اسرائیلی قرار داده است تا هرگونه عملیاتی را علیه خود خنثی کند.

نیویورک تایمز همچنین افزود: واشنگتن منابع بسیار بیشتری را نسبت به قبل از جنگ برای جمع آوری اطلاعات در مورد حماس هزینه می کند و همچنین پروازهای پهپادی بیشتری را بر فراز غزه برای رهگیری ارتباطات بین عوامل حماس انجام می دهد.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    4

    به نام خدا
    چرا تیتر می زنید که سیا اطلاعاتی در مورد رهبران حماس و ... به رژیم آل صهیون داده !! چرا نمی نویسید که هر چی که دارند در اختیار ظالم گذاشته اند و ختی کابینه جنگ آل صهیون از همان هفتم اکتبر در اختیار مثلث شوم جنایتکاران جهان( امریکا و انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی و اشتراک گذاری همه امکاناتشان جهت جلوگیری از سقوط بچه نامشروعشان یعنی آل صهیون قرار گرفته است

  • ناشناس
    0

    دست سیا درد نکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها