سازمان تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد

حادثه جدید در دریای سرخ در غرب یمن/ کشتی‌ها با احتیاط عبور کنند و هرگونه فعالیت مشکوک را گزارش دهند

سازمان تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد گزارشی از حادثه در ۵۰ مایل دریایی الحدیده در غرب یمن دریافت کرده است.

حادثه جدید در دریای سرخ در غرب یمن/ کشتی‌ها با احتیاط عبور کنند و هرگونه فعالیت مشکوک را گزارش دهند

مرکز تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد گزارشی از حادثه در دریای سرخ در حدود ۵۰ مایل دریایی الحدیده در غرب یمن  دریافت کرده و مقامات مشغول تحقیق درباره آن هستند.

این مرکز در ادامه اطلاعیه‌ای که در خصوص این حادثه در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، به کشتی‌ها توصیه کرد با احتیاط عبور کنند و هرگونه فعالیت مشکوک را گزارش دهند. 

ارتش یمن از آغاز حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون توانسته در حمایت از مردم فلسطین چند کشتی اسرائیلی یا کشتی‌هایی را که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی است، هدف حمله قرار دهد.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرده عملیات‌های ارتش این کشور تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم فلسطین ادامه خواهد یافت.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    2

    حوثی ها با زدن کشتی هندی حامل کالا برای مصر انتقام شهید موسوی از اسراییل گرفتند ، درود بر انصار و ارباب الله

    نظرات شما -
    • امین
      0

      ((((:

    • ناشناس
      0

      کشتی تجاری که داروارزمردم رومیبره هنره اونم ازچندملیتی ها این کاربی ادبانه وتروریستی فقط مقاومت منحرفه رباوتبعیض وفلاکت سازی وتکفیری رونابودترمیکنه

  • امین
    1

    حوثی ها دارن به نفع اسراییل کار میکنن. چرا اسراییل به حملات یمن پاسخ نمیده؟ شاید فکر کنید اسرائیل میترسه، ولی کشوری که همزمان تو غزه و کرانه باختری و با حزب اله لبنان میجنگه در عین حال هر هفته به سوریه و مواضع ایران حمله میکنه و همزمان جنگ دیپلماتیک با کشورهای عربی و غربی برای آتش بس داره، نمیشه بهش گفت ترسو، اسرائیل از حملات حوثی ها و ناامنی دریای سرخ بهره برداری میکنه برای توجیه دنیا علیه خطر ایران. اینو هم در نظر بگیرید هیچ کدام از جملات موشکی حوثی ها به اسرائیل آسیب نزده.

  • ناشناس
    0

    حیف جوانان ایران که شهید میشوند در کشورهای دیگر خدایشان بیامرزد . بخصوص

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها