وزیر خارجه لبنان:

به دلیل حملات اسرائیل به شورای امنیت شکایت می‌کنیم

در پی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان که به شهادت یک نیروی ارتش لبنان و زخمی شدن سه تن دیگر انجامید، وزیر خارجه این کشور اعلام کرد که از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت می‌کند.

 به دلیل حملات اسرائیل به شورای امنیت شکایت می‌کنیم

عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان گفت: بعد از اقدام اسرائیل در هدف قرار دادن ارتش لبنان و شهادت یک تن و زخمی شدن چند تن دیگر، شکایتی را به شورای امنیت ارائه خواهیم داد.

وزیر خارجه لبنان عنوان داشت: اسرائیل به شدت به نقض حاکمیت لبنان و تعدی به کشور ما ادامه می‌دهد و از اجرای قطعنامه‌های بین‌المللی امتناع می‌ورزد.

وی افزود: امتناع اسرائیل از اجرای قطعنامه‌های بین‌المللی باعث شعله‌ور شدن درگیری شده و تلاش‌ها برای برقراری امنیت و ثبات را از بین می‌برد.

در همین حال، وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای تاکید کرد که نسبت به تداوم درگیری‌ها در مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین نگرانی شدید دارد.

به نقل از الجزیره، وزارت خارجه فرانسه در این بیانیه درمورد کشته شدن یک نظامی از ارتش لبنان در حمله رژیم صهیونیستی ابراز تاسف کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به منظور ممانعت از شعله‌ور شدن جنگ منطقه‌ای تمام طرف‌ها را به خویشتنداری دعوت می‌کنیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علیرضا
    0

    خخخخخخخخخخ.

  • علی
    0

    از سید نصرالله شکایت کنید که لبنان را به این روز انداخته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها