بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شروع حمله زمینی مرحله ای اسرائیل به غزه و مقاومت حماس/ حمله حزب‌الله لبنان به 3 پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی

جنگ اسرائیل و حماس وارد بیست و دومین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

شروع حمله زمینی مرحله ای اسرائیل به غزه و مقاومت حماس/ حمله حزب‌الله لبنان به 3 پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی

مسئولان آمریکایی: به نظر می‌رسد حمله زمینی به غزه آغاز شده است

دو مسئول آمریکایی اعلام کردند که به نظر می رسد حمله زمینی به غزه آغاز شده و این عملیات مرحله‌ای خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دو مسئول آمریکایی در گفت‌وگو با شبکه سی بی اس اعلام کردند که به نظر می‌رسد که نیروهای اسرائیلی حمله مرحله‌ای زمینی در غزه را آغاز کرده اند.

این دو مسئول آمریکایی خاطرنشان کردند که علیرغم نفوذهای زمینی نیروهای صهیونیستی به غزه مذاکرات همچنان ادامه دارد.

مسئولان آمریکایی تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی تلاش دارد که از طریق عملیات کنونی در برخی مناطق نوار غزه باقی بماند.

این مسئولان افزودند: حمله زمینی اسرائیل مرحله‌ای خواهد بود و این عملیات فشرده نخواهد بود.

ساعاتی پیش گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که با نفوذ زمینی رژیم صهیونیستی در بیت حانون و شرق البریج واقع در نوار غزه مقابله کردیم و درگیری‌های شدیدی درحال انجام است.

منابع خبری تاکید کردند که درگیری‌های مسلحانه شدیدی میان نیروهای مقاومت و اشغالگران در محورهای مختلف نوار غزه رخ داده است.

از سوی دیگر بمباران رژیم صهیونیستی علیه اطراف بیمارستان الاندونزی در شمال غزه و مناطق دیگر همچنان ادامه دارد.

پیش از این نیز اسامه حمدان، یکی از رهبران حماس در گفت‌وگو با تی آر تی تاکید کرد که گردان‌های قسام اکنون نبرد را مدیریت می‌کند و این گردان‌ها هستند که زمان شگفتی‌ها را مشخص می کنند و چه زمانی در چه مسیری می‌توان تحرک کرد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی می‌گوید که عملیات امشب عملیات زمینی برنامه‌ریزی شده برای آن نیست تا به هنگام شکست در تنگنا قرار نگیرد.

بخوانیدنقشه ای از درگیری های غزه پس از حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی / درگیری ها در سه جهت شمال، شمال شرق و شرق بیت حانون و جبالیا ادامه دارد

مقاومت نیروهای حماس در برابر حملات زمینی ارتش اشغالگر

منابع خبری با اشاره به درگیری مسلحانه زمینی میان نیروهای مقاومت حماس و نظامیان صهیونست، از بمباران مناطقی در نزدیکی بیمارستانهای شفاء و اندونزی در غزه خبر داده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری حاضر در غزه از ادامه بمباران شدید نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند.

شبکه الجزیره با اعلام سنگین بودن حملات امشب از بمباران مناطقی در نزدیکی بیمارستان الشفاء و بیمارستان اندونزی و همچنین بمباران کمپ بریج در شمال نوار غزه خبر داده است.

 شبکه ان بی سی نیوز از قول خبرنگاران خود در غزه می‌گوید که مردم مجروحان خود را با هرچیزی که بتوانند به مراکز درمانی و بیمارستانها حمل می‌کنند و آمبولانس‌ها جرات تردد در معابر غزه را ندارند.

همزمان شبکه الجزیره از درگیری و تیراندازی میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیستی در مناطق مختلفی از شرق نوار غزه خبر داد. برخی مقامات صهیونیستی و آمریکایی از ورود شماری از تانکها و نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در داخل نوار غزه خبر داده‌اند.

در واکنش به آن یک منبع مقاومت فلسطین به المیادین گفته دشمن در حالت ضربه و فرار است و نتوانسته هیچ‌یک از نیروهای خود را در مناطق عملیات اصلی شمال شرق، شمال غرب و مرکز بریج تثبیت کند.

از سوی دیگر گردانهای عزالدین قسام از موشک باران شهرهای سدروت و اشداد در جنوب اراضی اشغالی خبر داده است.

بیشتر بخوانید: 

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

کربی: ارتش اسرائیل حملاتی را در نوار غزه انجام داد

هماهنگ کننده شورای راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید که ارتش رژیم صهیونیستی عملیاتهایی را در نوار غزه انجام داده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «جان کربی» هماهنگ کننده و سخنگوی شورای راهبردی امنیت ملی آمریکا می‌گوید که اسرائیل حملاتی را در نواز غزه انجام داده و تلاش دارد نیروهای حماس را هدف قرار دهد.

براساس گزارش منابع آمریکایی، کربی با اشاره به گفت‌وگوهای مقامات آمریکایی با مقانات تل آویو در این زمینه گفته: من وارد جزئیات گفتگوهایمان با اسرائیل نمی‌شوم اما ما دیدگاههای خود را درباره اینکه جنگ شهری چگونه است با اسرائیل به اشتراک گذاشته‌ایم.

کربی همچنین گفته که مقامات اسرائیلی از ارائه دیدگاه‌های ما و درس‌هایی که در عراق و افغانستان آموختیم قدردانی کرده‌اند.

پیش از این برخی منابع از اعزام برخی ژنرالهای نظامی آمریکا که در عملیاتهای نظامی آمریکا در عراق به ویژه در جنگ فلوجه داشتند به سرزمینهای اشغالی خبر داده بودند.

کربی در ادامه با اشاره به شهروندان آمریکایی ساکن نوار غزه نیز گفت: بسیاری از آمریکایی‌ها در نوار غزه به جنوب غزه نقل مکان کرده‌اند و در انتظار خروج هستند، و ما فرض می‌کنیم که همه آنها می‌خواهند آنجا را ترک کنند.

جان کربی همچنین تاکید کرد که واشنگتن با مقامات اسرائیلی دائما در تماس است اما این روند مختص ارتش اسرائیل است که تصمیم می‌گیرد چه کاری انجام دهد.

شهادت ۱۰۰ نفر در بمباران برج مسکونی در غزه

منابع فلسطینی از بمباران یک برج مسکونی در غزه و شهادت ۱۰۰ فلسطینی خبر دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری شهاب، در ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، جنگنده‌های این رژیم یک برج مسکونی در «حی الشاطی» واقع در غرب غزه را بمباران کرده و ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

منابع خبری اعلام کردند که آوارگان فلسطینی در این برج پناه برده بودند.

ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر ترور فرمانده سامانه دفاع هوایی حماس

ارتش رژیم صهیونسیتی صبح امروز با انتشار ویدئویی مدعی شد که عصام ابو رکبه فرمانده سامانه دفاع هوایی جنبش حماس را ترور کرده است 

جنبش حماس تاکنون درباره این ادعای رژیم صهیونسیتی اظهار نظری نکرده است.

 اولین تصاویر از سحرگاه غزه

 صدای بمباران و درگیری در شرق باریکه غزه سحرگاه امروز پس از شبی طولانی از حملات هوایی و مقاومت به گوش می‌رسد.

photo_2023-10-28_09-13-39

photo_2023-10-28_09-13-35

تصاویری از شهدای وسط شهر غزه

اسرائیل: به ۱۵۰ هدف زیر زمینی در غزه حمله هوایی کردیم

ارتش رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد که نیروی هوایی این رژیم شب گذشته به ۱۵۰ هدف زیرزمینی در شمال غزه حمله کرده است./ تسنیم

ادعای رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل از غزه خارج نمی‌شود

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی ادعا کردند که ارتش رژیم اشغالگر همچنان در نوار غزه حضور دارد و فرماندهان آن، در حال رایزنی برای تعیین اهداف و گام‌های بعدی خود در این حمله زمینی هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه ۱۳ عبری امروز، شنبه ۲۸ اکتبر به نقل از منابع امنیتی تل‌آویو مدعی شدند که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در داخل نوار غزه است و از آن‌جا عقب نشینی نکرده است.

طبق گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم»، پایگاه خبری «وای نت» به نقل از منابعی اذعان کرد که فرماندهان ارتش رژیم اشغالگر رایزنی‌های جدیدی را برای تعیین اهداف و مراحل بعدی حمله زمینی به نوار غزه که از شب گذشته شروع شده، آغاز کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته و در شرایطی که محاصره غزه را تشدید و اینترنت را قطع کرده بود، حملات  خود علیه غیرنظامیان و بیمارستان‌ها را افزایش داد.

ویرانی های گسترده در اردوگاه الشاطی غزه در نتیجه بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها

تصاویر هدف قرار دادن تاتک مرکاوا در حوالی شهرک صهیونیستی افیفم در مرز لبنان

 ارتش رژیم صهیونیستی تصاویری از عملیات زمینی خود در نوار غزه را منتشر کرد

سازمان جهانی بهداشت: همچنان ارتباط ما با نیروهایمان در غزه قطع است

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که همچنان نمی تواند با نیروهایش در غزه ارتباط داشته باشد/ جماران

تشدید حملات سایبری به رژیم صهیونیستی

یک شرکت داده صهیونیستی از افزایش ۵۲ درصدی حملات سایبری علیه رژیم اشغالگر از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» پرده برداشته است.

به گزارش ایسنا، از زمان آغاز طوفان الاقصی و تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، طرف‌های مختلف عملیات سایبری خود را علیه این رژیم تشدید کرده‌اند. شرکت صهیونیستی امنیت داده‌ها (چک پوینت) در گزارشی منتشر کرده است که در آن افزایش قابل توجه حملات به تاسیسات دولتی و بخش نظامی رژیم صهیونیستی ثبت شده است.

طبق نوشته روزنامه العربی الجدید، این گزارش نشان می‌دهد که حملات سایبری از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی (هفتم اکتبر، ۱۵ مهر) ۵۲ درصد نسبت به روزها و هفته‌های پس از این عملیات افزایش داشته است.

طبق این گزارش، این حملات سایبری متنوع بوده و شامل فشار بر سیستم‌های الکترونیکی برای از کار انداختن آنها، فعالیت‌های هک و افشای اطلاعات است.

 بمباران اطراف بیمارستان الاقصی

ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش اطراف بیمارستان شهدای الاقصی در شهر در دیر البلح در نوار غزه را بمباران کرد./ تسنیم

 شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری به دست شهرک نشینان یهودی

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله شهرک نشینان یهودی در روستای «الساویه» در جنوب نابلس به شهادت رسید./ جماران

سازمان بهداشت جهانی حمله جمعه شب به نوار غزه را دردناک خواند

مدیر سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد، گزارش‌ها درباره حمله جمعه شب رژیم صهیونیستی به نوار غزه بسیار دردناک است و امکان انتقال بیماران و پیدا کردن پناهگاه امن وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، مدیر این سازمان اعلام کرد، قطعی برق در نوار غزه امکان رسیدن اورژانس‌ها به زخمی‌ها را غیرممکن کرده است‌.

وی با بیان اینکه امکان دسترسی به کارمندان سازمان جهانی بهداشت و مراکز بهداشتی آن در نوار غزه وجود ندارد، از همه طرف‌های بانفوذ خواست برای برقراری آتش‌بس اقدام کنند.

همچنین هلال احمر خان‌یونس در جنوب نوار غزه اعلام کرد، به دلیل حملات هوایی و نبود ارتباطات فعالیت‌های امدادرسانی کاملا فلج شده است. شهروندان با هدف گزارش وضعیت اضطراری مجبور به پیاده‌روی مسافت طولانی در زیر بمباران هستند.

مشارکت ۵ هزار نظامی آمریکایی در عملیات دیشب اسرائیلی‌ها برای ورود به غزه

خبرگزاری تسنیم نوشت:اطلاعات رسیده از منابع امنیتی حاکی از آن است که حدود ۵۰۰۰ نظامی آمریکایی در عملیات شب گذشته اسرائیلی‌ها برای ورود زمینی به غزه مشارکت داشته‌اند.

برخی منابع مطلع به خبرگزاری تسنیم گفتند که حمله شب گذشته ارتش اسرائیل به نوار غزه با مشارکت ۳ لشگر و چند تیپ انجام شده است.

در این حمله، ارتش اسرائیلی سعی کرد به موازات بمباران بسیار شدید و دیوانه‌وار، از چند منطقه از جمله البریج، بیت‌حانون و بیت‌لاهیا و همچنین شمال خان‌یونس، به صورت زمینی نیز وارد باریکه غزه شود. اسرائیل در تلاش است از طریق ورود از این مناطق، نوار غزه را به دو یا سه منطقه تقسیم کند و سپس با تصور قطع ارتباط میان نیروهای مقاومت فلسطین، با آنها وارد فاز بعدی جنگ شود.

اسرائیل چنین طرحی را سال ۲۰۱۴ نیز عملیاتی کرده و در آن شکست خورده بود./ تسنیم

گوشه‌ای از جنایت های صهیونیست ها علیه مردم فلسطین در شب گذشته

گلوله باران جنوب لبنان

خبرنگار المنار گزارش داد که توپخانه رژیم اشغالگر اطراف الناقوره در جنوب لبنان را گلوله باران کرد./ جماران

حماس: حمله زمینی صهیونیست‌ها شکست خورد

«ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس:حملات شدید شب گذشته رژیم صهیونیستی به غزه بخشی از طرح رژیم اسرائیل برای آواره و نابود کردن ملت فلسطین است.عملیات زمینی نظامی صهیونیست‌ها اگر موفقیت آمیز بود ادامه می‌یافت و چون شکست خورد اسرائیل اعلام کرد که این عملیات زمینی نبود.

حماس آماده اجرای قطعنامه آتش‌بس مجمع عمومی سازمان ملل است. از میانجی‌گری روسیه استقبال می‌کنیم، ولی اسرائیل آن را قبول نمی‌کند، واشنگتن می‌خواهد میانجی قطر و مصر باشد./ تسنیم

حملات رژیم صهیونیستی با بمب‌های فسفری به مرزهای لبنان

منابع از حملات رژیم صهیونیستی با بمب‌های فسفری به مناطق مرزی لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی اطراف دو منطقه مرزی علما الشعب و مروحین را با بمب‌های فسفری ممنوعه هدف قرار دادند.

یک پهپاد رژیم صهیونیستی موشک‌هایی را به سمت بلندی‌های کوه صافی در شمال رود اللیطانی لبنان شلیک کرد.

حمله حزب‌الله لبنان به 3 پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی 

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز پایگاه‌های «ریشا» و «الجرداح» را هدف حملات راکتی قرار دادند و اهداف با موفقیت مورد اصابت قرار گرفتند.

مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد که بعد از ظهر امروز (شنبه) پایگاه «العباد» را با موشک‌های هدایت شونده و سلاح مناسب هدف قرار داده است.

سخنگوی القسام: در جنگ زمینی، منتظر دشمن هستیم

سخنگوی گردانهای عزالدین القسام با اشاره به اینکه زمان برتری نظامی و اطلاعاتی ادعایی دشمن به پایان رسیده، گفت که دوران شکست صهیونیستها آغاز شده است.

وی ادامه داد: ما تاکید می‌کنیم که منتظر دشمن در جنگ زمینی هستیم، همان چیزی که او با آن ما را تهدید می‌کند تا به او معنای قدرت و جانفشانی را نشان داده و طعم تلخ شکست را به او بچشانیم.

افزایش آمار اسرای صهیونیست به ۲۳۰ نفر

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: براساس آخرین سرشماری آمار اسرا به عدد ۲۳۰ افزایش یافته است.

این رقم همچنان عدد نهایی اسرای دربند گروه‌های مقاومت در نوار غزه نیست و ارزیابی‌ها برای تعیین سرنوشت سایر مفقودین همچنان ادامه دارد.

 

این خبر به روز رسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 118
  • دومان
    9

    اینها که قرار بود اونجا بلعیده بشن که پس چرا دارن میبلعن....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اول هر کاری داد و هوار و عربده زیاد هست.اصل عمل در میدان جنگ معلوم میشه، نه در پشت تریبون و هارت و پورت و عربده کشی!!!

    • ناشناس
      57

      فعلا هیچ .... نتونستن بخورن.
      میبینم ارتش پنچم دنیا پس یه گروه مسلح بر نمیاد !!
      خیلی بهتون فشار میاد نه؟

    • بناشنلس ۱۲.۴
      1

      این اراجیف دیگرخریداری نداره

    • ناشناس
      28

      چرا صهیون ها فرار کردن؟چرا ادامه پیشروی رو ادامه ندادن؟صهیون با یه گروهک جنگ داره 20 روز طول داده؟شدیدتریت حریمهای داررویی وغذاییو انسانی رو داده ،امان از جهل امان از تعصب امان از زحمایت از کودک کشی
      امان از طرفداران صهیون که حتی یهودی ها هم گردنش نمیگیرن

  • جعفر صادق
    7

    خب اینطور که خبرگزاری ها اعلام میکنن اسراییل در حال شکست خوردنه تا چند روز دگ نابود میشه، فقط معلوم نیست چرا حماس از کشورهای دگ خواسته ورود کنن و تقاضای آتش بس کرده!

    نظرات شما -
    • 54

      چون اونا کل دنیا پشتشونه.
      همین چندتا گروه کوچک فعلا تونستند 10 درصد تانک های اسرائیل رو بزنند.

    • ناشناس
      7

      فعلا که معلوم شد پشت صحنه نبرد همه چی دست ایالات متحده است
      اسرائیل خیلی ضعیف تر از اونی بود که همه فکر می کردن
      اگر ایالات متحده احیاش نمی کرد نمی تونست همین 20 روز هم دوام بیاره
      ولی هنوز میدان تمام نشده

  • ناشناس
    26

    نابودی کامل حماس و جهاد اسلامی این نوید را به ما ایرانیان میدهد که پس از آن دلارهای کشور ممکن است صرف بهبود اقتصاد و زندگی مردم شود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      اگه منظورت اون شبش میلیارد دلاریه که آمریکا داد به قطر شک نکن خرج حماس شد .

    • ناشناس
      8

      حماس از بین نمی رود و دلارهای ما هم خرج بازسازی غزه خواهد شد که رقم بسیار هنگفتی خواهد بود و در صورت نابودی حماس نیز یک دلار خرج مردم و کشور نمی شود. چقدر ساده اید شما

    • علی@
      4

      وضع اقتصادی و اجتماعی ما از غزه بدتر است و با حذف حماس غزه و مردم غزه سر جای خود خواهند برگشت مثل قبل و زندگی بهتری مسلما خواهند داشت فقط حماس و حملات راکتی و موشک پراکنی ها و حقوق نیروهای مقاومت که همه از جیب ما و بیت المال ایران پرداخت میشد قطع خواهد شد که اونهم به نفع سید حسن نصر الله است چون بودجه حماس را هم به حذب الله و سید حسن میدهند تا جبهه مقاومت لبنان را مثلا قویتر کنند .قابل توجه هم میهنانی که خوشحال از کاهش بودجه و هزینه های مقاومت بودند

    • ناشناس
      88

      این خط فکری را صهیونیستها یادت دادن برای عوام فریبی !!! از نیت و اهداف صهیونیست نگفتی از نیل تا فرات و بعد ایران !!!
      نه مومنان زیرک هستن و تاریخ را خوب یاد گرفتن

    • 53

      ایران دارای گروههای چریکی فراوان در نقاط مختلف دنیا هست.
      همین موضوع باعث شده که الان داره با اسرائیل میجنگه اما یه فشنگ هم به سمت ایران شلیک نمیشه!
      ساده نباشید.
      این هزینه ها از بودجه دفاعی کشور هست نه از یارانه گوشت و ماست شما

    • آرش
      1

      اونوقت بودجه دفاعی کشور از بودجه کل کشور نیست؟ و اون بودجه کل کشور احیانا از نظر شما بیت المال و مال مردم نیست؟ یا شاید مال بابای حزب الله هستش؟

    • مرتضی
      25

      در این ارزو که مظلوم نابود شود بمیرید
      فعلا که اینها پیشمرگ ما هستند
      بعد از اینها اسراییل میاد راغ بقیه

    • 8

      فعلا اجازه ندادن

    • ناشناس
      7

      خدایا ما با این اراذلی که میان تو خبر فوری نظر می نویسند نیستیم
      حساب ما رو قاطی اینا نکن
      اینا کلا از شکم به بالا همه رو تعطیل کردند
      نه آدمیت دارند نه انسانیت نه عاطفه نه هیچی

    • ناشناس
      2

      تو به خاطر فلسطینی ها حاضری به هموطن خودت توهین کنی؟
      بعدم معتقدی که خدا فکر میکنه تو برحقی؟

    • ناشناس
      6

      معلومه ار کمپ البانی صحبت میکنی.بد بخت بعد از مسلمونها نوبت به مسیحیان هست.اینها دارند بر طبق نوشته های تلمود عمل میکنند.برو کنی مطالعه کن.نمیخواد پیاده نظام دشمن باشی

  • ناشناس
    8

    مطمنم خود سردبیر خبر فوری وقتی این اخبارو منتشر میکنه های های میخنده البته میدونه مردم همه چیو میدونن اما مجبوره میفهمی مجبورهههههههه

    نظرات شما -
    • 41

      چقدر تو باهوشی

    • ب ناشناس
      35

      اگر شرافت انسانی داشته باشی طرفدار صهیونیست‌ و جنایت علیه بشریت نبودی

    • ناشناس
      1

      مردم همه چیو میدونن؟!
      خدا رحم کرد که مردم همه چیو میدونن و اوضاع مملکتشون اینه!!
      اگه مردم همه چیو نمیدونستن دیگه اوضاع مملکت چه میشد؟!
      همین توهم همه‌چیزدانی به فنا دادتون

  • ناشناس
    5

    راه پیمایی روز قدس این سال دیدنی خواهد بود ببینیم باز هم شعار الکی و توخالی و باد هوا سرخواهیم داد و یا از خجالت این بی عرضه گی و تماشاگر بودن و مردم سرکار گذاشتن بساط این نمایش راجمه خواهند کرد

    نظرات شما -
    • 51

      خیلی بهت زور گفته یه گروه کوچک داره اربابت رو نابود میکنه؟

    • ناشناس
      32

      تو بسوز سوختن کفار خیلی قشنگه. حق با غزه است چون خدا با حق است. الله اکبر

  • شهروند
    86

    وعده خدا حتمیست و قوم جنایتکار اسراییل به زودی نابود خواهد شد

    نظرات شما -
    • 41

      انشااله

    • 5

      می دانی این وعده چند هزار سال تاخیر داشته؟ کمی فکر کن

  • ناشناس
    0

    سعید الصحاف ، خبرگزاری حماس از غزه !

  • ناشناس
    0

    والا همه گنده ها میگفتن حمله زمینی کنه ما وارد جنگ میشیم 6 میلیونم نام نویسی کردن منتظر چین پس؟تحدید الکی بود اینم؟

  • ناشناس
    0

    حاجی خط قرمز را رد کردند

    نظرات شما -
    • 0

      معلوم شد چندنفرهستند کلا ۶میلیون نفرند درمقابل ۸۴

  • ناشناس
    35

    درسته پوشش خبری صدا و سیما در طی سالیان گذشته، سبب شده مردم کمتر به قضیه فلسطین اهمیت بدن (و این از بی تدبیری صدا و سیما هست که هر روز و هر ساعت باید از فلسطین گفته میشد😡)، اما عجیب هست که افرادی که کامنت میذارن به کشته شدن بچه ها و بی گناهان درگیر در این جنگ غزه اهمیت نمیدن😪. گویا همه منتظر تموم شدن قضیه به دلخواه خودشونن. خدا رحم کنه به همه بچه ها و بی گناهان که هیچ کس بهایی براشون قائل نیست. مسئولین ببینن در پوشش اخبار کجا کج سلیقگی کردن.
    در ضمن برای افرادی که میگن پول ایران در غزه خرج میشه، باید بدونن که قطر، عربستان و اتحادیه اروپا بیشتر از ایران برای فلسطین خرج کردن. مخصوصا برای حماس، حامی اصلی قطر بوده نه ایران. یکم مطالعه کنید بعد نظر بدین لطفا

  • ناشناس
    3

    انگشت مکن رنجه به در کوفتن کس تاکس نکند رنجه به درکوفتنت مشت

    نظرات شما -
    • مرتضی
      17

      هفتاد ساله اسراییل مشت کوفته نادان

  • صلح دوست
    60

    چطور مقابل چشم اعراب و دو میلیارد مسلمان در جهان کسی اعتراضی به عملیات ویژه اسراییل در غزه نمیکنه؟ بر همه کشورهای مسلمان و خصوصا اعراب واجب است از زمین و آسمان و دریا برای آزادی غزه،به ارتش اسرائیل حمله کنندمصر و عربستان و ترکیه و روسیه و ایران و چین با تمام قدرت باید وارد صحنه شوند و اسرائیل را عقب برانند،حمله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اینها همه دنبال صلح وارامش هستند ایران تنهاشده

    • ناشناس
      2

      روسای بزدل حماس به منظور گروگان گیری و اخذ پول دست به حمله زدن...اسراییل نشون داد مثه بایدن نیست و مردجنگ هستش....حالا این چه ربطی به دنیای عرب داره.....

    • اوس اسمال
      0

      توالان دقیقا بگو اینجا چیکار داری الان باید پشت مرزهای دشمن صهیونیست رجز بخونی نه که این پشت پسله ها بخزی تو سوراخ کامنت بزاری برو جنگ تموم شدا بددو عمو

  • محمد ميرزايي
    5

    غزه در حال نابودي كامل هست.
    پس چه زماني از موشك ها استفاده مي شود؟
    موشك هايي كه مي گفتند مي تواند اسرائيل را هدف قرار دهد ، پس كجاست؟
    لاف و دورغ تا كي ؟

    نظرات شما -
    • 43

      هیچوقت نباید از همه مهره ها رونمایی کرد.
      قدرت اصلی مقاومت در مقاومت و صبوری این گروه هست.
      فعلا اسرائیل با این همه کشور حامی که داره تو گل گیره کرده و از عهده یه گروه کوچک برنمیاد.

    • ناشناس
      0

      مثل واکسن برکت بود که اصلا برکت سایت تولید واکسن نداشت

    • ناشناس
      37

      اولین موشک که به سیلوها یا کارخانجات ذوب اهن ایران بخوره ونان درایران کم شه اونوقت شماها نمیگین ایا عربستان وعراق رسما وارد جنگ شده که ایران وارد شد وشما ناله کنان که همیشه امثال شما که دنباله رو غرب هستین اونوقت ماهواه ها هم که طبق کار همیشگیشون علیه ایران تبلیغ میکنن وشما هم که اصلا فکر نمیکنین وهمه چیو قبول میکنین باز به ایران فشار میارین(کارتون کلا انتقاده وتبلعیت از غرب)

  • ایرانی
    6

    از قدیم گفتن : مکوب درب مردم را با انگشت که میکوبند درت را با مشت، حماس وقتی به مردم و زنان و کودکان بیدفاع اسراییلی و دیگر کشورهو در یک کنسرت حمله کرد و تعداد زیادی را سلاخی و تعدادی هم اسیر کرد، باید فکر این روز را میکرد .

  • ناشناس
    3

    کیا می‌گفتند اسراییل جرأت حمله زمینی ندارد ؟؟

    نظرات شما -
    • 2

      امیرعبدل خان بود
      نه میگفت اگه حمله کنه جبهه جدید باز میشه و... لاف در غریبی و...

  • ناشناس
    1

    بزودی نتانیاهو میاد تو تلویزیون میگه مردم اسراییل امروز تصمیم مهمی گرفتم دستور دادم یک عملیات نظامی ویژه با هدف نازی زدایی و غیر نظامی کردن نوار غزه انجام شود. ما رژیم نازی حماس را نابود خواهیم کرد‌.

  • 9

    نکنه با این خیرها ای پی ما را پیدا میکنید از شما صداقت ندیدم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      بخدا خیلی دلت خوشه. خدا این شادیها رو ازت نگیره

  • داود
    64

    اون جانورهایی که از قتلعام زنان و کودکان غزه خوشحالن و عقده ی داشته و نداشته های زندگیشون رو از چشم مردم مظلوم غزه میدونن یه سر سوزن وجدان ندارن و برای مخالفت با دولت جمهوری اسلامی هر کار و هر حرفی میزنند حتی حمایت از کودک کشی و قتل و غارت مردم بیگناه!

    نظرات شما -
    • 5

      برای ایرانی که عِرق ایرانی دارد سرزمین خودومنافعش اهمیت داردنه فلسطین،لبنان،سوریه،و..

    • 4

      زنده باد ایران گوربابا غزه وفلسطین

    • 2

      توکه دم ازوجدان میزنی ودیگران رابیوجدان وجانورمینامی چرامعطلی برو همون غزه عزیزت بجنگ

    • 0

      شما لاف نزن برو مردم ایران قتل عام کردید کجابودید

  • فرزاد
    3

    بذارید کشور ها در آرامش باشن

  • امیر
    13

    هزاران درود و سلام بر نیروی قدرتمند و ارتشیان دلاور کشور اسرائیل
    درود بیکران مردم ایران بر ارتش پیروز اسرائیل که افراد فراری حماس را نابود میکند و صلح و آرامش را در منطقه خاورمیانه به ارمغان میاورد .
    اسرائیل اسرائیل خدا نگهدار تو
    بمیرد بمیرد دشمن خونخوار تو

    نظرات شما -
    • ناشناس
      84

      موش‌های کثیف صهیونیست روزگارتان به پایان رسیده حتی با کمک آمریکا و ... نمی تواند پیروز شوید وعده خدا نزدیک است !!!

    • 1

      موش شماهستیدکه فرارکردید

    • ناشناس
      1

      فعلا موشها توی تونل‌های زیرزمین گیر افتاده‌اند🙂

  • امییییییییییر
    3

    روزیکه یه مشت زدید و بعدش ریختید تو خیابون هیاهو کردید رو بخاطر بسپارید حالا طعم شیرین مشت خوردن رو بچشید

    نظرات شما -
    • چی چی خوری؟
      0

      اون موقع که جیک جیک مستونت بود . یاد زمستونت نبود

      این ضرب المثل برای کسانی به کار می رود

      که آینده نگری و دوراندیشی ندارند و بدون فکر و عقل کاری رو انجام میدن
      بعدش تا خرخره میرن تو گل لای
      بعد میفتن به گ.... خوری
      و از دیگران انتظار دارن که کمکشون کنن . دیگران بیایین صلح راه بندازین
      ما یه غلطی کردیم

  • لیلا
    4

    اسراییل و فلسطین به ما چه ربطی داره بزارید همدیگرو لتو پار کنند تا تکلیف یکسره بشه

  • مملی
    4

    اون شش میلیون نفری که ثبت نام کردن کدوم گوریند برن دیگه معطل چی هستن

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      دارند وسیله جمع میکنند !!!!

    • ناشناس
      3

      حریفت منم هرچند موشک آخر را تو میزنی و جرواجرم میکنی 😁

    • 0

      دارنداموالشون قاسم میکنند

  • خرم سلطان
    3

    خدا کنه چنگ وارد ایران بشه ببینم کدوم از این اقایونه هارتو و پورتی میرن جلو

  • شیرین
    3

    شروع جنگ جهانی بر اقایون مبارک باد خخخخخخ

  • خلیل
    4

    شیخ و امام افریقارو ببرید تو فلسطین تا بچنگه و پیروز شویم شیخ ابرام زیگزاگی کجاست الان دلارهارو گرفت کجا گرخید پس

  • جوادی
    6

    ای کاش قبل از مردنم یه سفر به اسراییل برم ببینم مردمش چیکار میکنند شایدم موندم در کنارشون زندگیه ارومی داشته باشم یعنی میشه حداقل از مردن تو کشوره بی خاصیت خودم بهتره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      27

      حتما برو مخصوصا این روزا خیلی آرومه خخخخخ

  • گوهر
    6

    غزه تو این 44سال ملته ایرانو نابود کرده باید تاوان پس بده

    نظرات شما -
    • 31

      اسراییل وغرب بعدغزه سراغ اینهامیایند

    • 🐜
      22

      حریف آمریکایی‌ها و صهیونیست من هستم من

    • ب مورچه
      19

      دمت گرم دلاو دوران خودتی بقیه که کامنت گذاری کردند یک مشت ترسو و مزدور اسراییلی سوسول هستند اگر همه تفکرات شما را داشته باشند اسراییل حقیرترازامروز هستند

  • شیری
    12

    فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و یمن و افغامستان کشوره عزیزمونو نابود کردن خدا نیست و نابودشون کنه

    نظرات شما -
    • واقعیت
      1

      همان نظر مردمان این کشورها بابت ایران دارن ،

  • ظابطی
    12

    ای لعنت به فلسطین و کشوره کثیفش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      میدونی اسم اصلیش پلشتین بوده به معنی پلشتها که ایرانیان قدیم به اون منطقه به خاطر مردم بدش میگفتن بعدها تبدیل شد به فلسطین

    • 3

      لعنت بر غرب وشرق که شاهنشاه ایران تنهاگذاشتن تا آرامش ازدنیابرود داعش واسلامگراهای تندرو دنیا به لجن کشیدن قدرتهای بزرگ درزمان جنگ بیشترسودمیکنند

    • 7

      شاهنشاهت اگه عقل صحیح و سالمی داشت به جای رجز خواندن برای دنیا سرش را می‌انداخت پایین و به مملکت خودش مشغول میشد و با قدرتها سرشاخ نمیشد تا با اون وضع فضاحت‌بار ساقطش کنند. اما متاسفانه این گنده‌گویی و هارت‌وپورت توخالی کرمی است که درون وجود هر ایرانی می‌لوله و او هم گرفتار همین کرم بود

  • fhfh[hk
    11

    ای نفرین بر غزه ای نفرین بر فلسطین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بشمار

  • رسایی و بقیه خالی بندان
    1

    لباس رزم به تن کردیم منتظر هواپیما تهران بیروت نشستیم

  • ناشناس
    20

    از ابتدا ریاست جمهوری بایدن،همیشه به بایدن و دموکرات های خبیث و کثیف لعنت میفرستادم که برخلاف ظاهر و نمای صلح طلب و حقوق بشری اونها ، ورودشون به کاخ سفید همیشه آغازگر جنگها و کشتارمردم و بی ثباتی در کل دنیا بوده.جنگ اوکراین-بحران آذربایجان و قره باغ-طالبان در افغانستان-جنگ غزه و خدای نکرده نقشه شوم برای ایران!

  • رزمنده جانباز هشت و نیم سال جنگ تحمیلی
    1

    همش منتظریم اعزام بشیم فرمان صادر بشه آخ چی میشه باید بشه چرا نمشه

    نظرات شما -
    • 1

      ناخواسته فرمان نده نمیریم

  • حنانه
    1

    بابد این یتیکه رو اسراییل محو و نابود کنه

  • کزازی
    3

    خداونده بزرگ اسراییل حافظ و پناهشونه داره ازشون مراقبت میکنه

  • کنش وواکنش
    1

    مسولینی که دهنشونو بازکردند که ما امده ایم برن دیگه مفتخوری بسه شش میلیون مفتخور اماده برای جنگیدن کجان پس

    نظرات شما -
    • 0

      اینها برای یک مشت پیرمرد مسجدنشینه

  • حنانه
    0

    دونه دونه ادمهایه فلسطین و غزه باید چون بدن چون زمانیکه صدام مرد چهل روز عزایه عمومی اعلام کردن و نام یکی از خیابونهاشون بنام صدام حسین هستش حالا ماباید جشن بگیریم که دارند نابود میشن

  • ایرانی
    42

    لعنت به غربگرایان طرفدار اسرائیل نژاد پرست در ایران.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      لعنت بر تو ، ایرانی ها نژاد پرست نیستن، فقط حال و حوصله مسخره بازی ندارن، خودشون خیلی مشکلات دارن

  • ناتلی
    3

    خودت ملت فلسظین خون ایرانیهارو کثیف اعلام کرده این کفتارهارو باید زجر کش کرد تا دیگه جرات نکنند بگن خون ایرانی کثیفه

  • ناشناس
    2

    اونایی که جنگ را شروع کردن کجان؟ جاشون امنه؟ خانوادهشون در امنیت هستن ؟ مردم بدبخت باید تاوان حماقت چند تا آدم کم عقل را پس بدن الان برا غزه خوب شده؟ همه چی که نابود شد

  • به نقل از خبر فوری
    35

    سرباز اسرائیلی: هر شب از شوک شب‌ادراری دارم

    🔹رسانه‌های صهیونیستی از سربازانی نوشته‌اند که از ترس دچار سندروم پس از حادثه شده‌اند؛ از شب‌ادراری تا خودکشی. این روایت‌هایی از وحشت در اردوگاه صهیونیست‌ها از ترس انتقام مقاومت است.

  • ناشناس
    1

    احسنت بر ملت مقاوم و سرسخت ایران اجرکم عندالله

  • ناشناس
    2

    خدا کنم بیفتن جون هم و مثل سگ هم رو تکه تکه کنن،آخه چه نفعی برام بشریت دارن ،حالا باز اسرائیل بهتره درست یهودیهای افراطی زبادی داره اما باز یه دست آوردی داره،حماس و فلسطین چی مثل زالو دارن ایران و میمکن

  • محسن
    1

    متاسفانه به زودی این تصاویر دلخراش برای مردم عادی میشه ! همونطور که جنگ و کشتار در اوکراین عادی شد! و بیچاره مردمی که هزینه ی تصمیمات درست و نادرست حاکمان را میدهند!!!!

  • ایرانی
    33

    انچه که واضح است این است که مردم ایران از قدیم هیچ گاه
    دید خوبی نسبت به صهیونیست ها نداشته اندزیرا که صهیونیست ها دست پرورده انگلیس می باشند وبا یهودیانی که پیرو حضرت موسی هستند زمین تا اسمان فرق دارند.چطور است که شما طرفدار انها شده اید مضافا ان که اگر تاریخ را مطالعه کنید می بینید که این فرقه سیاسی هیچ کس را جز خودشان قبول ندارند وبعدها تیغشان را به همه می زنند.

  • وحید
    2

    جشن و عروسی عزا شد قدرت اول منطقه هم که فعلا کبریت بی باروته خدارو شکر

  • ناشناس
    9

    میدانید چرا بعضی ها ازحرصشون وناراحتی ولجبازی طرفداری اسراییل کثیف رامیکنن وپیام میدن./فقط بخاطر اینکه در ایران تبعیض دزدی واختلاس وپارتی بازی وبی عدالتی هست ناراحت هستند/.اینطوری پیام دادند.وگرنه پانزده سال پیش چه کسی اینطوری حرف میزد به نفع اسراییل.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اینو درست گفتی و علت‌های زیادی دارد.....

    • 0

      کاربرای رساندن که مردم پیام میدن امریکا واسراییل مرکز فتنه ایرانه بزن

  • ناشناس
    2

    خسته شدیم همه خبرهاشده جنگ غزه ومظلومیتشون به خداتوایران هم مظلوم زیادداریم که ازدست مشکلات نمیدونن چیکارکنن بی پولی گرونی مستاجری بیکاری

  • ناشناس
    2

    کاش حمله میکردن ایران ساندیس خور زیاد داریم

  • 1

    وعده خدا در مورد احمق های ساندیس خور صادق نیست

  • ناشناس
    2

    واقعا این جنگ چه دستاورد و هدفی را برای حماس داشته؟! متاسفم برای سیاستمدارانی که در اصل در زمین اسرائیل بازی می‌کنند و و ملت بیگناه را به کشتن می‌دهند و و از خدا حرف می‌زنند!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      جنگ باشیطان امریکا ادامه دارد تازمانی که کاخ سفید قهوه خانه سنتی شود

  • ناشناس
    20

    لعنت ونفرین بر اسراییل و طرفداراش در همه جای دنیا

  • ناشناس
    0

    دوستان خونسرد باشند... بهای بازسازی غزه از جیب شما پرداخت میشه...

  • ناشناس
    0

    مرگ بر آغازگر جنگ

  • ناشناس
    0

    من مطمئنم با این اشتیاقی که حسین شریعتمداری داشت الان با پسراش تو غزه می جنگه
    اگه رفت نامرد روزگارم که من نرم جنگ

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      از اینکه نامردی حرفی نیست ولی وجود رفتن تا سرکوچه نداری چه رسد به غزه

  • امییییییییییربابا
    0

    خدا خودش یهود رو افرید و ازش مراقبت میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها