وزیر امور خارجه روسیه:

تهران و مسکو توضیح کاملی درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی ارایه کردند

وزیر امور خارجه روسیه گفت که تهران و مسکو توضیحات کامل و مفصلی را درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین ارائه کرده‌اند.

 تهران و مسکو توضیح کاملی درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی ارایه کردند

به گزارش الجزیره عربی سرگئی لاوروف روز دوشنبه در سخنانی بار دیگر به ادعای بی اساس غربی ها و مقامات اوکراینی مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین واکنش نشان داد و تصریح کرد که ایران و روسیه توضیحات کامل و مفصلی را درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین به سازمان ملل متحد ارائه کرده‌اند.

لاوروف در ادامه اظهار داشت: روسیه تماس‌های خود را با فرماندهان نظامی در کشورهای مختلف برای بررسی احتمال استفاده کی‌یف از بمب کثیف افزایش داده است.

از سوی دیگر یک مقام ارشد نظامی آمریکا همزمان با تشدید جنگ اوکراین، احتمال استفاده کی یف از بمب کثیف را ادعایی برای تشدید تنش خواند.

این مقام ارشد نظامی آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در گفتگو با خبرنگاران در عین حال ادعاهای روسیه مبنی بر آماده شدن اوکراین برای استفاده از یک بمب کثیف را رد کرد.

این مقام آمریکایی که نامش بیان نشده است، به خبرنگاران آمریکایی اعلام کرد که ایالات متحده دلایلی مبنی بر تصمیم مسکو برای استفاده از سلاح هسته‌ای مشاهده نکرده است.

این مقام آمریکایی مدعی شد هر گونه تلاش برای سوء استفاده از این ادعا، بهانه‌ای برای تشدید تنش خواهد بود.

منابع معتبر ناشناس در کشورهای مختلف اعلام کردند کی یف درصدد یک اقدام تحریک آمیز مرتبط با انفجار به اصطلاح «بمب کثیف» در اوکراین است تا روسیه را به استفاده از سلاح هسته ای متهم کند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • رابی
    0

    میگن به روباه کی شاهدته؟
    میگه دمم

  • 🐜
    0

    مرگ برکمونیست کودک کش

  • ناشناس
    0

    لاوروف جون ! خودتی ! دیگه همینمون مونده که دروغ تو را هم باور کنیم.

  • 0

    دقت کردید که انکار نکرده! فقط گفته به سازمان ملل توضیح داده.

  • اکبر
    1

    چقد بدبختیم که این سران شدن مسولان مملکت ما..؟!!

  • حسن الهدی عالم الرییسی پارچه دوز
    1

    تنها عامل بدبختی ایران و ایرانی روس ها بودند و هستند و خواهندبود

  • ناشناس
    0

    مثلا اگه پوتین با بمب هسته ای به یک کشوری حمله کند، بعد اعلام می کنه که من نبودم، ان کشور خودش به خودش حمله کرده است!!!!!!!، این کمونیست های خدا نشناس چقدر پست و رذل و حیوان درنده هستند

  • ناشناس
    1

    اصلا امریکا که خوش به همه جا سلاح میده فروش سلاح و تجهیزات نظامی اگر جرمه چرا خودشون انجام میدن ؟ اینجا چون به ضررشونه حالا ما بدیم؟

  • امیدی
    0

    اگر ایران در جنایت اوکراین شریکه باید به سزای اعمالش برسه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها