تحلیلگر آمریکایی در مقاله ای که در خبرگزاری بلومبرگ:

آمریکا قادر به مقابله همزمان با چین، ایران و روسیه نخواهد بود

تحلیلگر آمریکایی در مقاله ای که در خبرگزاری بلومبرگ منتشر کرده، نوشت: اقدامات همانگ کننده اگر بین روسیه، چین و ایران انجام شود، می تواند به طور قابل توجهی باعث تضعیف تاثیر جهانی آمریکا شود.

 آمریکا قادر به مقابله همزمان با چین، ایران و روسیه نخواهد بود

به گزارش آرتی، «هال براندس» افزود: آمریکا هرگز قادر نخواهد بود که در آن واحد با بحران اوکراین، درگیری بین چین و تایوان و مهار ایران مقابله کند.

وی در ادامه نوشت: آمریکا اکنون از زمان جنگ سرد، کمتر از هر زمان دیگری قادر به مقابله با چالش های نظامی متعدد است  و در اوایل سال 2010، استراتژی «یک جنگ» را به جای استاندارد «دو جنگ» در دهه نود و دهه اول قرن بیست و یکم دنبال کرده است.

تحلیلگر آمریکایی در ادامه آورده است: جنگ بین آمریکا و دشمنانش در هیچ یک از این صحنه های جنگ اجتناب ناپذیر نیست. در هر یک از آنها احتمال روشنی وجود دارد.

براندس افزوده است: تنش های شدید با چین و روسیه، واشنگتن را وادار می کند که جانب احتیاط را در قبال ایران رعایت کند. در حالی که دولت بایدن در زمانی که با مسکو در حال جنگ است، باید مراقب تحریک شی جین پیینگ نیز باشد.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عجبا
    1

    شما به همین خیال باش یک شیر پیر هنوزم بایه نعره کفتارها رو فراری میده انشالله به همین زودی روسیه و چین و طرفداراش که با طناب ایشون دارن به چاه میروند به جهنم میروند الهی امین !!!!!!!!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها